Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
взех новия датчик сега чакам колата да изстине и да го сменям,тъй като гледам че е на винт,само развивам стария и слагам новия нали така няма нищо по-сложно като го развия от мястото му да не вземе да тече нещо знам ли ,че майстора не е на работа днес иначе нямаше да се бъркам където не ми е работа.Става въпрос за датчика към който е вързан уреда на таблото за показване на темпаратурата на двигателя
п.п. колата е от фиеста мк3 89та 1.1 моноинжекцион
и друг въпрос имам ,тъй като перката ми не въртеше ,казаха ми че е от датчика на перката смених го ,сега отново не върти (не се включва никога) когато майстора я даде накъсо завъртя,дали е възможно проблема да е също в горният датчик за температурата на уреда или да търся проблема другаде ,съответно къде ,че в тия жеги ме е страх да я карам така (хем не ми върти перката,хем незнам каква ми е реалната температура на колата - ужас)
п.п. колата е от фиеста мк3 89та 1.1 моноинжекцион
и друг въпрос имам ,тъй като перката ми не въртеше ,казаха ми че е от датчика на перката смених го ,сега отново не върти (не се включва никога) когато майстора я даде накъсо завъртя,дали е възможно проблема да е също в горният датчик за температурата на уреда или да търся проблема другаде ,съответно къде ,че в тия жеги ме е страх да я карам така (хем не ми върти перката,хем незнам каква ми е реалната температура на колата - ужас)



- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
датчика го смених с цената на изгаряния по ръката и се полях малко с антифриз като рукна да тече ама го смених и се оправи,но сега искам да попитам ако някой може да помогне за по - сериозният проблем с перката ,къде да търся причина за това че не се включва 



-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
Когато правиш ремонти по двигател, генерация и охлаждаща система е логично да изчакаш да поизстинат
за да не си нанесеш тежки изгаряния
Относно двата датчика и перката - доколкото разбрах си ги сменил и двата? и този за уреда (той само за това служи) и този за перката (термоключ - само за перката е
)? => би трябвало да ти показва коректно уреда и да не се притесняваш излишно 
Според мен няма от какво да се притесняваш при положение, че перката е тествана и работи. Просто тия Фиести мноооого трудно загряват до положение да включи перка.
А ако нямаш вяра на датчиците => свързваш си едно ключе успоредно на датчика на перката и когато решиш си вкл. перка

Относно двата датчика и перката - доколкото разбрах си ги сменил и двата? и този за уреда (той само за това служи) и този за перката (термоключ - само за перката е


Според мен няма от какво да се притесняваш при положение, че перката е тествана и работи. Просто тия Фиести мноооого трудно загряват до положение да включи перка.
А ако нямаш вяра на датчиците => свързваш си едно ключе успоредно на датчика на перката и когато решиш си вкл. перка

- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
днес в задръстване ми загря почти до червено,но отново не се включи пустата перка,от предишният собственик(бртоавчед ми ) разбрах че от както я е взел (около 2 години) не се била включвала никога перката,което за него не е проблем тъй като е в малък град,но тук в София не става
оставил съм я на майстор и чакам информация и резултати.





- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
Може да има прекъснат кабел от термоключа към перката,щом е отдавна този проблем? 

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
Пише че "майстора" е тествал перката през датчика, поне аз тъй разбирам написаното деdimotaxi написа:Може да има прекъснат кабел от термоключа към перката,щом е отдавна този проблем?

То е толкова просто, че просто


- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
термостата как е, сменял ли си го. зимата като си я карал бързо ли ти идва парното или след 10 км и не е много силно. датчика е сложен върху термостата и може и да не включи перката. аз имам подобен проблем но той е защото капака на датчика е стопен на половина и кабелите се вадят от вибрациите и от дупките и като загрее не включва. остави я 10 минути на място или я покарай малко на 1-ва скорост ако имаш широко място или на баир. след като видиш че се вдига стрелката до много топло отвори капака и подбутай кабелите или ги дай на късо.
и един съвет като почнеш да прегряваш в задръстване пускай парното да духа топло на макс. отваряй прозорците и ще задържиш за известно време прегряването, е малко ще ти е жега
и един съвет като почнеш да прегряваш в задръстване пускай парното да духа топло на макс. отваряй прозорците и ще задържиш за известно време прегряването, е малко ще ти е жега


- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
точно така направихlicho написа:термостата как е, сменял ли си го. зимата като си я карал бързо ли ти идва парното или след 10 км и не е много силно. датчика е сложен върху термостата и може и да не включи перката. аз имам подобен проблем но той е защото капака на датчика е стопен на половина и кабелите се вадят от вибрациите и от дупките и като загрее не включва. остави я 10 минути на място или я покарай малко на 1-ва скорост ако имаш широко място или на баир. след като видиш че се вдига стрелката до много топло отвори капака и подбутай кабелите или ги дай на късо.
и един съвет като почнеш да прегряваш в задръстване пускай парното да духа топло на макс. отваряй прозорците и ще задържиш за известно време прегряването, е малко ще ти е жега![]()




а другите тестове които си описал ще ги пробвам непременно когато взема колата от майстора,а за зимата не мога да ти кажа,трябва да питам братчеда,че аз я имам Фифи от има няма 2-3 месеца



- Бранко 1
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 30 май 2008, 11:58
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 92 1.4
- Местоположение: Lukovit
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
и при мен се получи подобен проблем. бях на планина и изглежда много баир беше.
прегря яко, предпазния клапан на капачката на казанчето ме отърва от сериозни поражения, загубих почти цялото съдържание на казанчето. перка "ниет", след оглед, бутни, дръпни, чукни перката проработи. Може ли проблема да е в самата перка? и къде да търся термо датчика на, на радятора или на перката.
засега работи но ще ходя на поправка.
прегря яко, предпазния клапан на капачката на казанчето ме отърва от сериозни поражения, загубих почти цялото съдържание на казанчето. перка "ниет", след оглед, бутни, дръпни, чукни перката проработи. Може ли проблема да е в самата перка? и къде да търся термо датчика на, на радятора или на перката.
засега работи но ще ходя на поправка.
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на датчика за температурата и проблем с перката
проблема при мен е отстранен след като смених 2 датчика на перката (моя стария който не работеше и един който взех нов но и той не работеше и накрая третия проработи
) ,но наистина започва да върти перката при доста висока Т почти като иде на червено чак тогава.
п.п. при теб може да не прави контакт някаде по перката или датчика (иначе той нов е около 20-25 лв )
термодатчика за перката е на термостата точно (май
) оградил съм го с червено кръгче


п.п. при теб може да не прави контакт някаде по перката или датчика (иначе той нов е около 20-25 лв )
термодатчика за перката е на термостата точно (май




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта