Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
Peter_CLX
- потребител

- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Peter_CLX » 28 ное 2005, 19:35
Малко актуална и модерна за сезона тема - акумулатори.
Напоследък батерията почна да "излиза често в отпуска" и почвам да мисля за неин заместник. Та все пак да поразпитам за малко мнения и впечатления най-вече - марки, тип (обслужваеми, херметични и т.н. )
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 28 ное 2005, 21:12
Varta, 44Ah, обслужваем. На 1 година - засега - много доволен!
-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 28 ное 2005, 21:22
според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
времето е като парите-никога не стига
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 28 ное 2005, 21:47
pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва

-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 28 ное 2005, 21:59
kEFi написа:pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва

абсолютно правилно! а и 44ач от качествен акумулатор се равняват на поне 60 от некачествен
-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 29 ное 2005, 19:22
работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях

времето е като парите-никога не стига
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 30 ное 2005, 10:13
pepy1 написа:работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях

точно така!а защо ли ти препоръчват по-силен акумулатор?да не би да е по-скъп

-
pepy1
- Модератор

- Мнения: 4782
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от pepy1 » 30 ное 2005, 10:59
мдааа по скъп е
времето е като парите-никога не стига
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 30 ное 2005, 11:01
дали не искат да си направят по-голям оборот?как мислиш?
-
red
- потребител

- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от red » 30 ное 2005, 11:21
абе какво да ви кажа виждал съм мерцедес с дизел от края на 80-те, без ремонт да пали от раз с акумултар 55 А/Ч
за това се взех за мен 65 вместо 72 - пали още докато съм помислил

-
vvikik
- потребител

- Мнения: 18
- Регистриран: 21 ное 2005, 14:13
- Модел на автомобила: FORD ESKORT SW
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vvikik » 30 ное 2005, 11:29
Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
SPINING FOREVER
-
kEFi
- потребител

- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от kEFi » 30 ное 2005, 12:22
vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 30 ное 2005, 13:08
kEFi написа:vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....
....или колата е дизел
или акумулатора е ментос...
-
cybernone
- потребител

- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cybernone » 30 ное 2005, 16:21
На мене стария на Ескорт ми окъси клатка (без щети), сега сложих Exxide или нещо такова, полски, 55 ампера и съм доволен, добре върти. 105лв за Бош не ми се даваха.
-
racer11
- потребител

- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 30 ное 2005, 18:25
на едно служебно сузуки имахме един словашки,полски или чешки акумулатор - 60ач, който ме впечатляваше.6 години работеше безпроблемно и даваше по-силен ток от чисто нов бош силвър 62ач

-
L&R
- потребител

- Мнения: 11
- Регистриран: 27 окт 2007, 13:00
- Модел на автомобила: MK2
-
Status:
Извън линия
Мнение
от L&R » 27 окт 2007, 13:11
Exide, Banner, Topla са на достъпни цени и стават, Varta са супер, но и цената е друга.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта