Акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Peter_CLX
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Акумулатор

Мнение от Peter_CLX » 28 ное 2005, 19:35

Малко актуална и модерна за сезона тема - акумулатори.

Напоследък батерията почна да "излиза често в отпуска" и почвам да мисля за неин заместник. Та все пак да поразпитам за малко мнения и впечатления най-вече - марки, тип (обслужваеми, херметични и т.н. )

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 ное 2005, 21:12

Varta, 44Ah, обслужваем. На 1 година - засега - много доволен!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 28 ное 2005, 21:22

според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 28 ное 2005, 21:47

pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва :wink:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 ное 2005, 21:59

kEFi написа:
pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва :wink:
абсолютно правилно! а и 44ач от качествен акумулатор се равняват на поне 60 от некачествен

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 29 ное 2005, 19:22

работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях :cry:
времето е като парите-никога не стига

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 10:13

pepy1 написа:работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях :cry:
точно така!а защо ли ти препоръчват по-силен акумулатор?да не би да е по-скъп :D :-/:

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4782
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 30 ное 2005, 10:59

мдааа по скъп е
времето е като парите-никога не стига

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 11:01

дали не искат да си направят по-голям оборот?как мислиш?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 30 ное 2005, 11:21

абе какво да ви кажа виждал съм мерцедес с дизел от края на 80-те, без ремонт да пали от раз с акумултар 55 А/Ч :)

за това се взех за мен 65 вместо 72 - пали още докато съм помислил :D

Потребителски аватар
vvikik
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 21 ное 2005, 14:13
Модел на автомобила: FORD ESKORT SW
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vvikik » 30 ное 2005, 11:29

Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
SPINING FOREVER

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 30 ное 2005, 12:22

vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 13:08

kEFi написа:
vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....

....или колата е дизел
или акумулатора е ментос...

Потребителски аватар
cybernone
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cybernone » 30 ное 2005, 16:21

На мене стария на Ескорт ми окъси клатка (без щети), сега сложих Exxide или нещо такова, полски, 55 ампера и съм доволен, добре върти. 105лв за Бош не ми се даваха.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 30 ное 2005, 18:25

на едно служебно сузуки имахме един словашки,полски или чешки акумулатор - 60ач, който ме впечатляваше.6 години работеше безпроблемно и даваше по-силен ток от чисто нов бош силвър 62ач :D

L&R
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 27 окт 2007, 13:00
Модел на автомобила: MK2
Status: Извън линия

Мнение от L&R » 27 окт 2007, 13:11

Exide, Banner, Topla са на достъпни цени и стават, Varta са супер, но и цената е друга.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта