Страница 1 от 1
Акумулатор
Публикувано: 28 ное 2005, 19:35
от Peter_CLX
Малко актуална и модерна за сезона тема - акумулатори.
Напоследък батерията почна да "излиза често в отпуска" и почвам да мисля за неин заместник. Та все пак да поразпитам за малко мнения и впечатления най-вече - марки, тип (обслужваеми, херметични и т.н. )
Публикувано: 28 ное 2005, 21:12
от kEFi
Varta, 44Ah, обслужваем. На 1 година - засега - много доволен!
Публикувано: 28 ное 2005, 21:22
от pepy1
според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Публикувано: 28 ное 2005, 21:47
от kEFi
pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва

Публикувано: 28 ное 2005, 21:59
от racer11
kEFi написа:pepy1 написа:според мен 44ah е малко поне на мен не ми вършеше работа и го смених с 65ah също обслужваем на "СТАРТ" - Добрич
Това, че на теб 44 са малко - ОК! Твоя си работа!
Аз си карам според предписаното в техническата документация за модела...най-малкото - алтернатора е предвиден да "пълни" такъв капацитет. Не че не може и повече, но се озорва

абсолютно правилно! а и 44ач от качествен акумулатор се равняват на поне 60 от некачествен
Публикувано: 29 ное 2005, 19:22
от pepy1
работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях

Публикувано: 30 ное 2005, 10:13
от racer11
pepy1 написа:работата е там че така ми препоръчаха акомулаторджиите
ако искаш да нямаш проблеми зимата вземи си 65 ah
така ми казаха и аз така направих - май трябваше първо тук да се консултирам а после с тях

точно така!а защо ли ти препоръчват по-силен акумулатор?да не би да е по-скъп

Публикувано: 30 ное 2005, 10:59
от pepy1
мдааа по скъп е
Публикувано: 30 ное 2005, 11:01
от racer11
дали не искат да си направят по-голям оборот?как мислиш?
Публикувано: 30 ное 2005, 11:21
от red
абе какво да ви кажа виждал съм мерцедес с дизел от края на 80-те, без ремонт да пали от раз с акумултар 55 А/Ч
за това се взех за мен 65 вместо 72 - пали още докато съм помислил

Публикувано: 30 ное 2005, 11:29
от vvikik
Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
Публикувано: 30 ное 2005, 12:22
от kEFi
vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....
Публикувано: 30 ное 2005, 13:08
от racer11
kEFi написа:vvikik написа:Аз карам с Варта 44А, и зимата е определено слаб за да завърти добре мотора. Следващият ми ше е 60 А.
???
Моя (същия) си е хала!
Или не си го доливал,
или имаш висока консумация на изключено + малки дневни преходи,
или имаш някой лош контакт по запалването,
или си с неподходящо масло.....
....или колата е дизел
или акумулатора е ментос...
Публикувано: 30 ное 2005, 16:21
от cybernone
На мене стария на Ескорт ми окъси клатка (без щети), сега сложих Exxide или нещо такова, полски, 55 ампера и съм доволен, добре върти. 105лв за Бош не ми се даваха.
Публикувано: 30 ное 2005, 18:25
от racer11
на едно служебно сузуки имахме един словашки,полски или чешки акумулатор - 60ач, който ме впечатляваше.6 години работеше безпроблемно и даваше по-силен ток от чисто нов бош силвър 62ач

Публикувано: 27 окт 2007, 13:11
от L&R
Exide, Banner, Topla са на достъпни цени и стават, Varta са супер, но и цената е друга.