Лампичка за масло
- l_m_b
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Лампичка за масло
Май някъде бях споменал за проблема ми, но нямаше напълно конкретно решение. Та проблемът е:
- не ми свети лампичката за маслото, като съм на контат
Така, това не е фатално, но може и да стане
.
Причините какви са според вас:
а) изгоряла ми е лампичката (нееее.... не искам да свалям таблото, това е най-кошмарното нещо на света)!
б) датчика за маслото е дал фира? Ако да, как да проверя? Той къде се намира? Да го дам накъсо може би или какво?
в) други причини, например паднал е докато съм излизал от някоя яма, или са ми го откраднали както се случи с емблемата отстрани, или хлапе с пирон го е надрало, или някой мангау го е върнал на вторични суровини?
Така, сърдечно благодаря на всички отзовали се колеги фордаджии!
- не ми свети лампичката за маслото, като съм на контат

Така, това не е фатално, но може и да стане

Причините какви са според вас:
а) изгоряла ми е лампичката (нееее.... не искам да свалям таблото, това е най-кошмарното нещо на света)!
б) датчика за маслото е дал фира? Ако да, как да проверя? Той къде се намира? Да го дам накъсо може би или какво?
в) други причини, например паднал е докато съм излизал от някоя яма, или са ми го откраднали както се случи с емблемата отстрани, или хлапе с пирон го е надрало, или някой мангау го е върнал на вторични суровини?
Така, сърдечно благодаря на всички отзовали се колеги фордаджии!
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994
1.3mi
09.1994
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Знаеш ли каде е датчика?
Ако незнаеш викай да го намерим
Ако го знаеш откачи кабелчето и го опри на маса, ако светне лампата беги за датчик.
Ама нали се сещаш да дадеш контакт първо
))
Сеа се върнах и прочетох, че незнаеш къде е датчика
Значи като застанеш пред колата и се намира на задната страна на мотора от към купето. Погледни то мисля от друго място не стърчи кабел
Горе доло по средата се намира
Ама така го обясних
.. дано се ориентираш
Ако незнаеш викай да го намерим

Ако го знаеш откачи кабелчето и го опри на маса, ако светне лампата беги за датчик.
Ама нали се сещаш да дадеш контакт първо

Сеа се върнах и прочетох, че незнаеш къде е датчика

Значи като застанеш пред колата и се намира на задната страна на мотора от към купето. Погледни то мисля от друго място не стърчи кабел

Ама така го обясних

-
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Смяна на лампичка.
Може да стане много лесно. Свяляш само маската на таблото - няколко винта (възможно е единия да е скрит-разглобявал съм само на Ескорт). После таблото излиза напред малко. Държи се на жилото на спидометъра и кабелите. Куплинга с кабелите се вади лесно, но жилото е малко по-особено (не че не е лесно, но трябва да му знаеш чалъма
). Крушка можеш да смениш без да разскачаш нищо - само си пъхаш ръката (все пак внимаваш) стигаш до въпросната крушка, с леко завъртане тя се освобождава. Ако е изгоряла-сменяш. Незнам как е на Фиестата - сигурно е същото като при Ескорта, но захранванията са на една тънка прозрачна платка (като фолио) - препоръчително е при работа около нея да внимаваш - да не се пречупва и наранява, защото както каза колегата - после ядове.
Все пак, мисля че ще е по добре да провериш с мултицет самия датчик. Има вероятност да е омаслен поради изпускаща гарнитура.
Успех!

Все пак, мисля че ще е по добре да провериш с мултицет самия датчик. Има вероятност да е омаслен поради изпускаща гарнитура.
Успех!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Смяна на лампичка.
И к'во правим тогава ?kEFi написа:Има вероятност да е омаслен поради изпускаща гарнитура.
Щото при мен така стана, свалих датчика цяла нощ кисна в един разни неща


Естественно с мултицета се бях въоръжил, и след като мултицета показа положителен резултат тогава турих датчика на двигателя. Всичко беше излишо но пък ко толкова не съм си изгубил времето, седа вечерта пия си ракията и се занимавам с глупости


На другия ден отидох и си купих датчик.
АААА ма чеки малко
Ти искаш да кажеш ако отвъм е мазал и куплунга отгоре не праи хубав контакт. Шото моя явно вътре се беше спукала мембраната.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта