Проблем със запалването
-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Проблем със запалването
Здравейте колеги.Имам проблем със запалването на Форд ескорт 1.4 бензин карбуратор 88 г.Основният проблем е сутрин .Запалва на петото - шестото завъртане и най интересното е , че пали при връщане на ключа.След като запали сутрин , след това няма проблеми със запалването , но отново става при връщането на ключа.Почти всичко по запалителната система е сменено-свещи,кабели , датчик на делкото , палец , дистрибуторна капачка и акумулатора е нов.Остана само един електронен блок с един щекер от който излиза един кабел към делкото и влиза един вакуум от карбуратора.И него щях да сменя , но не мога да го намеря никъде.Oзначението му е Motorcraft 87FB-12A297-AA.Ако някой разполага с такава част , на разумна цена или може да помогне със съвет да драсне няколко реда.Благодаря предварително
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
Двигателят с карбуратор ли е?
Ръчен или автоматичен смукач?
Когато палиш с подаване на газ или без газ пали?

Ръчен или автоматичен смукач?
Когато палиш с подаване на газ или без газ пали?

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
-карбураторstoy@n написа:Двигателят с карбуратор ли е?
Ръчен или автоматичен смукач?
Когато палиш с подаване на газ или без газ пали?
-ръчен
-без подаване на газ пали
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
Махни въздушният филтър и провери дали при напълно дръпнат смукач клапата която затваря камерата дали работи нормално(когато смукача е "бутнат" до край клапата е отворена,когато е дръпнат до край клапата е затворена)вероятно лостчето което движи клапата се е откачило
Ако там всичко е наред има нещо нередно в карбуратора(жигльори,въздух,вакуум)

Ако там всичко е наред има нещо нередно в карбуратора(жигльори,въздух,вакуум)

-
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 06 ное 2008, 20:16
- Модел на автомобила: escort & focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем със запалването
Днес намерих в една морга прослувутия електронен блок и го смених . За сега всичко е окей , пали нормално , чакам да видя утре сутрин как ще се държи.stoy@n написа:Махни въздушният филтър и провери дали при напълно дръпнат смукач клапата която затваря камерата дали работи нормално(когато смукача е "бутнат" до край клапата е отворена,когато е дръпнат до край клапата е затворена)вероятно лостчето което движи клапата се е откачило![]()
Ако там всичко е наред има нещо нередно в карбуратора(жигльори,въздух,вакуум)
Карбуратора е в отлично състояние , преди 10 дена го обслужих основно.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта