Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 16 ное 2008, 17:07

Колеги, днеска смених моторчето за празния ход заедно с TPS-а на фиеста 94 моноинжекция 1,3 мотор.....е няма да ви разправям какви обороти станаха.....сигурно са 4-5000, че нямам оборотомер. И на газ и на бензин.....Има ли някакъв чалъм да ги намаля, айде на газ ще въртя въртоците, ама на бензин.......знам че трябва да изчакам някой ден да свикне компютъра с мойто каране, ама в края на краищата какво ще свиква като не съм свалял акумулатор.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от samsung_bg » 16 ное 2008, 17:10

Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
Изображение

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 16 ное 2008, 20:36

samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 17 ное 2008, 20:44

dedmaroz написа:
samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.

Откачих акумулатора....никакъв ефект....да не би да ми продадоха от тука преебано моторче. :evil:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от Любо » 17 ное 2008, 20:49

Не невъзможен този вариант... Но аз имам един въпрос... всъщност въпросите са два:
1) Този двигател има ли вакуумни линии? питам защото не съм запознат с този мотор... ако има виж въпрос 2;
2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от HACKO » 17 ное 2008, 23:35

Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 18 ное 2008, 00:36

2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.
Това пък какъв дзвер е :oops: отстрани на инжекцията има нещо предполагам за това говориш....това пък не съм се сетил да го отворs....за това ли става дума http://store4.data.bg/dedmaroz/S5000008%20copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;



HACKO написа:Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от Любо » 18 ное 2008, 08:32

Както казах не съм запознат с този двигател, но не е това, което си маркирал в червено.
Гледам има три щуцера... виж на тия щуцери какво влиза? Какво излиза? Вакуумните линии са маркучета, но доста по-тънки от тези на охладителната уредба...

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от cruise » 18 ное 2008, 11:53

Това пък какъв дзвер е :oops: отстрани на инжекцията има нещо предполагам за това говориш....това пък не съм се сетил да го отворs....за това ли става дума http://store4.data.bg/dedmaroz/S5000008%20copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Не е това. Това е 2.Регулатор налягане на горивото

Моноинжектор
1.инжектор
2.Регулатор налягане на горивото
3.Вход гориво
4.Въдушен температурен датик
5.Контрол на дроселната клапа("автоматичен смукач" " моторче за празен ход " )
6.Потенциометър за положението на дроселовата клапа
stypkovo.jpg
Номер 5 (стъпковото моторче) има една (пишка, котва) срещу котвата има едно как да го нарека, като пъпче, което е свързано с подаването на газ, което се регулира с едно болтче на резба (Наско е прав). Опитвам се да намеря снимка да ти го покажа.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от cruise » 18 ное 2008, 12:05

Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Снимка моторче за качване.jpg
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 18 ное 2008, 12:50

cruise написа:Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Снимка моторче за качване.jpg
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Да, тая тема я знам много добре....аз съм я писал....от друг профил.....вече стоплих къде да търся там дето опира.....не съм обърнал внимания.....ама май ми направи впечатление че това моторче дето сложих не допира до оная плочка ли, опора някаква....която пък от своя страна се задейства при подаване на газ.....след малко отивам да видя за какво иде реч.

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 18 ное 2008, 16:38

Нищо не става.....отвих онова дето опира и не ще. Демек с преебано моторче се сдобих...а, човека уж ми каза, че е читаво.

bruno
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 18 ное 2008, 13:49
Модел на автомобила: ford eskort 1,6 16v
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от bruno » 18 ное 2008, 19:44

ами зна4и нема от кжо друго да е.да не си го взел от някоя морга!ако е ново го варни да го сменят и пробваъ пак ако проблема е сащия зна4и не е от мотор4ето. :mrgreen:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от HACKO » 18 ное 2008, 21:41

dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 18 ное 2008, 23:07

HACKO написа:
dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.
Е добре де той или е спукан или не е....според мене не може седмица да държи високи обороти после 2 месеца да е нормално, после пак така.....или съм в заблуда?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от HACKO » 19 ное 2008, 09:52

Може, маркучите имат накрайници от гума които се напукват, и тъй като са дебелостенни може вследствие промяна на положението може да пукнатината да спре да пропуска.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 19 ное 2008, 17:13

Оправих се....палеца на ТПС-а съм го сложил зад една плочка дето е вързана с жилото за подавене на газ и фактически ТПС-а не е работел....а е трябвало пред тази плочка да го туря тоя палец. Благодаря много за помощта на всички. :lol:

dedmaroz
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 окт 2008, 20:55
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 mi 1994 г.
Status: Извън линия

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.

Мнение от dedmaroz » 22 ное 2008, 16:43

cruise написа:Виж темата http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Снимка моторче за качване.jpg
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен

Добре де аз в края на краищата се оправих с тоя проблем....обаче това болтче го вътрях както си исках, та ми направи впечатление днеска, че повече от 110-120 км/ч извън Сф не мога да вдигна, а съм сам в колата....преди си ръчках до 140 с 3-4 човека....та мисълта ми е има ли връзка въпросното болтче с вървежа. /сменено е само стъпковото моторче и ТПС-а/

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта