Страница 1 от 1
Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 16 ное 2008, 17:07
от dedmaroz
Колеги, днеска смених моторчето за празния ход заедно с TPS-а на фиеста 94 моноинжекция 1,3 мотор.....е няма да ви разправям какви обороти станаха.....сигурно са 4-5000, че нямам оборотомер. И на газ и на бензин.....Има ли някакъв чалъм да ги намаля, айде на газ ще въртя въртоците, ама на бензин.......знам че трябва да изчакам някой ден да свикне компютъра с мойто каране, ама в края на краищата какво ще свиква като не съм свалял акумулатор.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 16 ное 2008, 17:10
от samsung_bg
Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 16 ное 2008, 20:36
от dedmaroz
samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 17 ное 2008, 20:44
от dedmaroz
dedmaroz написа:samsung_bg написа:Откачи акумулатора и направи обучение на комп-а и виж ще имали ефект.
....и това ще направя, ама интересно преди като го свалях и нямаше тоя проблем.
Откачих акумулатора....никакъв ефект....да не би да ми продадоха от тука преебано моторче.

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 17 ное 2008, 20:49
от Любо
Не невъзможен този вариант... Но аз имам един въпрос... всъщност въпросите са два:
1) Този двигател има ли вакуумни линии? питам защото не съм запознат с този мотор... ако има виж въпрос 2;
2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 17 ное 2008, 23:35
от HACKO
Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 00:36
от dedmaroz
2) Преглеждал ли си вакуумните линии? Защото ако има пробив ще смуче допълнителен въздух от което ще ти се вдигат оборотите.
Това пък какъв дзвер е

отстрани на инжекцията има нещо предполагам за това говориш....това пък не съм се сетил да го отворs....за това ли става дума
http://store4.data.bg/dedmaroz/S5000008%20copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
HACKO написа:Защо ги смени, какво правеше преди?
Стеблото на стъпковото моторче е регулируемо (на резба), опитай да регулираш оттам може при максимално прибрано стебло дросела да не се затваря достатъчно.
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 08:32
от Любо
Както казах не съм запознат с този двигател, но не е това, което си маркирал в червено.
Гледам има три щуцера... виж на тия щуцери какво влиза? Какво излиза? Вакуумните линии са маркучета, но доста по-тънки от тези на охладителната уредба...
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 11:53
от cruise
Това пък какъв дзвер е

отстрани на инжекцията има нещо предполагам за това говориш....това пък не съм се сетил да го отворs....за това ли става дума
http://store4.data.bg/dedmaroz/S5000008%20copy.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Не е това. Това е 2.Регулатор налягане на горивото
Моноинжектор
1.инжектор
2.Регулатор налягане на горивото
3.Вход гориво
4.Въдушен температурен датик
5.Контрол на дроселната клапа("автоматичен смукач" " моторче за празен ход " )
6.Потенциометър за положението на дроселовата клапа
Номер 5 (стъпковото моторче) има една (пишка, котва) срещу котвата има едно как да го нарека, като пъпче, което е свързано с подаването на газ, което се регулира с едно болтче на резба (Наско е прав). Опитвам се да намеря снимка да ти го покажа.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 12:05
от cruise
Виж темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 12:50
от dedmaroz
cruise написа:Виж темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Снимка моторче за качване.jpg
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Да, тая тема я знам много добре....аз съм я писал....от друг профил.....вече стоплих къде да търся там дето опира.....не съм обърнал внимания.....ама май ми направи впечатление че това моторче дето сложих не допира до оная плочка ли, опора някаква....която пък от своя страна се задейства при подаване на газ.....след малко отивам да видя за какво иде реч.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 16:38
от dedmaroz
Нищо не става.....отвих онова дето опира и не ще. Демек с преебано моторче се сдобих...а, човека уж ми каза, че е читаво.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 19:44
от bruno
ами зна4и нема от кжо друго да е.да не си го взел от някоя морга!ако е ново го варни да го сменят и пробваъ пак ако проблема е сащия зна4и не е от мотор4ето.

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 21:41
от HACKO
dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 18 ное 2008, 23:07
от dedmaroz
HACKO написа:dedmaroz написа:...............
Преди като подам газ и работи на високи обороти 15-20 сек.след което се нормализира докато пак не подам газ....и така например 1 седмица...след това се оправя и месеци може да не се обади....например за цялото лято 2-3 пъти ми е правило този номер. На диагностика ходих и ми казаха че е от него....та затова купих оттука едно заедно с инжекцията ТПС-а. Моторчето и ТПС-а ги сложих. Стеблото няма никаква резба и не се регулира....
За това не е виновно моторчето, така става като се спука някой от вакумните маркучета около инджекциона, например от него до кутията на въздушния филтър, и управлявя клапата за топъл-студен входящ въздух.
Е добре де той или е спукан или не е....според мене не може седмица да държи високи обороти после 2 месеца да е нормално, после пак така.....или съм в заблуда?
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 19 ное 2008, 09:52
от HACKO
Може, маркучите имат накрайници от гума които се напукват, и тъй като са дебелостенни може вследствие промяна на положението може да пукнатината да спре да пропуска.
Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 19 ное 2008, 17:13
от dedmaroz
Оправих се....палеца на ТПС-а съм го сложил зад една плочка дето е вързана с жилото за подавене на газ и фактически ТПС-а не е работел....а е трябвало пред тази плочка да го туря тоя палец. Благодаря много за помощта на всички.

Re: Обороти страшни след смяна на стъпково моторче.
Публикувано: 22 ное 2008, 16:43
от dedmaroz
cruise написа:Виж темата
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Снимка моторче за качване.jpg
На снимката мисля че го няма въпросното болтче, но аз съм показал къде да гледаш. Щом при теб са високи оборотите ти трябва да го развиееш максимално. Действай толкова от мен
Добре де аз в края на краищата се оправих с тоя проблем....обаче това болтче го вътрях както си исках, та ми направи впечатление днеска, че повече от 110-120 км/ч извън Сф не мога да вдигна, а съм сам в колата....преди си ръчках до 140 с 3-4 човека....та мисълта ми е има ли връзка въпросното болтче с вървежа. /сменено е само стъпковото моторче и ТПС-а/