Работна температура Форд Ескорт '86
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 май 2008, 11:18
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Работна температура Форд Ескорт '86
Здравейте,
струва ми се че имам проблем с температурата.
1. Стартирам двигателя,оставям колата в покой, работи на малки обороти- температурата се покачва,покачва и в един момент се пуска перката-->парното е много "яко";
2. Стартирам двигателя,тръгвам да карам градско, стрелката на датчика е около бялата част на циферблата-не е стигнала полето "NORMAL"--> парно има и е яко;
3. Стартирам двигателя,трагвам извънградско, стрелката на датчика едвам се отклонява от нормалното си положение,когато не съм дал на контакт и изобщо не излиза от бялата област на циферблата--> парното е много слабо. Температурата се покачва само когато започна да мъча мотора -на голяма преадвка да се изкачва по нагорнище(примерно 5та предвка)-->парното започва да работи по-добре,духа топло,но след като започна да карам по равно...температурата пада и парното започва да не топли...
Антифризът е сменен.
Не ми се вявра да е термостат!
Моля,който има представа от какво може да е -да дава акъл
струва ми се че имам проблем с температурата.
1. Стартирам двигателя,оставям колата в покой, работи на малки обороти- температурата се покачва,покачва и в един момент се пуска перката-->парното е много "яко";
2. Стартирам двигателя,тръгвам да карам градско, стрелката на датчика е около бялата част на циферблата-не е стигнала полето "NORMAL"--> парно има и е яко;
3. Стартирам двигателя,трагвам извънградско, стрелката на датчика едвам се отклонява от нормалното си положение,когато не съм дал на контакт и изобщо не излиза от бялата област на циферблата--> парното е много слабо. Температурата се покачва само когато започна да мъча мотора -на голяма преадвка да се изкачва по нагорнище(примерно 5та предвка)-->парното започва да работи по-добре,духа топло,но след като започна да карам по равно...температурата пада и парното започва да не топли...
Антифризът е сменен.
Не ми се вявра да е термостат!
Моля,който има представа от какво може да е -да дава акъл

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Работна температура Форд Ескорт '86
Не знам защо изключваш термостата, обаче описваш симптомите на блокирал в отворено положение термостат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 май 2008, 11:18
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: Работна температура Форд Ескорт '86
Като запаля и пипам маркучите към радиатора-студени са..след известно време се затоплят-около 2-5мин (при условие,че работи на малки обороти)..за това мисля,че термостатът е добре...в началото е затворил и после отваря към радиатора...
Може да греша...
Може да греша...
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 18 ное 2008, 13:49
- Модел на автомобила: ford eskort 1,6 16v
- Status: Извън линия
Re: Работна температура Форд Ескорт '86
братле смени термостата нема от кво друго да е.ако пак не загрява слойи един ка6он от преде зад ре6етката. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта