Работна температура Форд Ескорт '86
Публикувано: 18 ное 2008, 15:07
Здравейте,
струва ми се че имам проблем с температурата.
1. Стартирам двигателя,оставям колата в покой, работи на малки обороти- температурата се покачва,покачва и в един момент се пуска перката-->парното е много "яко";
2. Стартирам двигателя,тръгвам да карам градско, стрелката на датчика е около бялата част на циферблата-не е стигнала полето "NORMAL"--> парно има и е яко;
3. Стартирам двигателя,трагвам извънградско, стрелката на датчика едвам се отклонява от нормалното си положение,когато не съм дал на контакт и изобщо не излиза от бялата област на циферблата--> парното е много слабо. Температурата се покачва само когато започна да мъча мотора -на голяма преадвка да се изкачва по нагорнище(примерно 5та предвка)-->парното започва да работи по-добре,духа топло,но след като започна да карам по равно...температурата пада и парното започва да не топли...
Антифризът е сменен.
Не ми се вявра да е термостат!
Моля,който има представа от какво може да е -да дава акъл
струва ми се че имам проблем с температурата.
1. Стартирам двигателя,оставям колата в покой, работи на малки обороти- температурата се покачва,покачва и в един момент се пуска перката-->парното е много "яко";
2. Стартирам двигателя,тръгвам да карам градско, стрелката на датчика е около бялата част на циферблата-не е стигнала полето "NORMAL"--> парно има и е яко;
3. Стартирам двигателя,трагвам извънградско, стрелката на датчика едвам се отклонява от нормалното си положение,когато не съм дал на контакт и изобщо не излиза от бялата област на циферблата--> парното е много слабо. Температурата се покачва само когато започна да мъча мотора -на голяма преадвка да се изкачва по нагорнище(примерно 5та предвка)-->парното започва да работи по-добре,духа топло,но след като започна да карам по равно...температурата пада и парното започва да не топли...
Антифризът е сменен.
Не ми се вявра да е термостат!
Моля,който има представа от какво може да е -да дава акъл
