Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 май 2008, 11:18
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Здравейте колеги,
днещният ден започна много гадно...качих се в колата,врътнах ключа-стартерът завъртя-не запалих,втория път пак не запалих...трети път въртя ключа-стартерът не завъртя...чува се само характерното цъкане на реле... и повече стартерът не завъртя...
Някой има ли предположения... аз имам съмнения за четки на стартера.
Ако някой има опит в подобна ситуация, моля за помощ!
Дали може да се извади стартера без канал...спрял съм на улицата?
Благодаря на всички отзовали се!
днещният ден започна много гадно...качих се в колата,врътнах ключа-стартерът завъртя-не запалих,втория път пак не запалих...трети път въртя ключа-стартерът не завъртя...чува се само характерното цъкане на реле... и повече стартерът не завъртя...
Някой има ли предположения... аз имам съмнения за четки на стартера.
Ако някой има опит в подобна ситуация, моля за помощ!
Дали може да се извади стартера без канал...спрял съм на улицата?
Благодаря на всички отзовали се!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Май не е никво реле, ам си чул шалтера да трака в агония от недохранване.
Акумулатор!
Акумулатор!
-
- потребител
- Мнения: 48
- Регистриран: 05 май 2008, 11:18
- Модел на автомобила: Escort
- Status: Извън линия
Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Акумулаторът е на 5-6 месеца( ИСКРА 77Ач...вечерта си я карах-палеше без проблеми,не е акумулатор,колега
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Така както обясняваш ми се струва,че може четките да са заминали и след последното натоварване да са залепнали за ротора!?!?
Първо пробвай леко /с някакво желязо/да чукнеш по кожуха на стартера,ако са залепнали четките да се отлепят,ако не стане така ще трябва да го свалиш и занесеш на майстор да го види,стига да си сигурен в акумулатора!?!?!?
>:D<:
Първо пробвай леко /с някакво желязо/да чукнеш по кожуха на стартера,ако са залепнали четките да се отлепят,ако не стане така ще трябва да го свалиш и занесеш на майстор да го види,стига да си сигурен в акумулатора!?!?!?

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Все пак преди да "награбиш" стартера провери напрежението на акумулатора, може генератора да не зарежда (това че лампата гасне не е критерий), и сега като се кара на фарове а и застудя просто може да не е зареден.
Заредения акумулатор има напрежение (без товар) 12.8-13.2V, при 12V и надолу, акумулатора е за зареждане. При зареден акумулатор, генератора трябва да поддържа 14.3-14.5V.
Заредения акумулатор има напрежение (без товар) 12.8-13.2V, при 12V и надолу, акумулатора е за зареждане. При зареден акумулатор, генератора трябва да поддържа 14.3-14.5V.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- biser77
- потребител
- Мнения: 246
- Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Стартер на Форд Ескорт 1,6Д '86
Колега на 2 болта е ,може да се свали и без канал а само с крик. Най вероятно четки - струват около 20 лв. можеш и сам да си ги смениш.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта