Страница 1 от 1

Проблем с имобилайзер

Публикувано: 24 яну 2009, 19:11
от yovko_gg
Здравейте! Аз преди 2 седмици питах същото нещо, но може би щото беше в стара тема и затова нямаше отговори та сега ще питам отново. Значи имам проблем с имобилаизера. Enforcer е ама не помня какъв точно беше модела. От тея където се активират със едно "блокче" със 3 метални точки на върха. Та проблемът е, че преди 2 седмици нещо му стана и от тогава немога да го активирам. Лампичката си примигва както обикновено и сякаш си работи, но когато вкарам "блокчето" - не се задейства. По принцип като го вкарам трябва лампичката да засвети без да спира докато е вътре, но това не става. Съответно не мога да запаля и колата. В началото мислех, че е от акумулатора, щото правече проблеми, но го заредих, а проблемът си остана. Лошото е ,че имобилайзера е слаган преди повече от 12-13 години и когато я взехме колата на времето не ни дадоха никви схеми за тоя имобилайзер и сега не знам как да го елиминирам. Ако някой разбира от тея джаджи моля да ми каже как да го елиминирам и няква схема ако може да ми даде.

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 24 яну 2009, 20:49
от kriki
Ми обикновенно се ръзват около контактния ключ ама ако не е там, тръгваш примерно от светодиода и по жицата трябва да стигнеш до самия имобилаизар от там пак пожицата и търсиш къде са рязали и въстановяваш

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 24 яну 2009, 21:17
от cruise
Имобилайзера не спира ли тока към релето на бензиновата помпа (ако е безнзин) или алармите се вързват така.

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 24 яну 2009, 23:56
от kriki
Всичко е според зависи какво е сънувал монтажника предната вечер :) . може да се режат доста неща и на доста места всеки си има стил на работа, но обикновенно гледат да те претупат и го правят така както им е най - лесно. За това най - сигурният и бърз начин е да хванеш някой видим кабел (в случая светодиода или приемника дето се допира чипа) и по него да се стигне до самия имобилайзер и до връзките му

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 20 фев 2009, 19:24
от RSxRacer
kriki написа:Всичко е според зависи какво е сънувал монтажника предната вечер :) . може да се режат доста неща и на доста места всеки си има стил на работа, но обикновенно гледат да те претупат и го правят така както им е най - лесно. За това най - сигурният и бърз начин е да хванеш някой видим кабел (в случая светодиода или приемника дето се допира чипа) и по него да се стигне до самия имобилайзер и до връзките му
Аз пък имам друг проблем.Баща ми ми изгуби чипа на имобилайзера и сега немога да си запаля колата.Разглобих корите под волана и пробвах да окъся 2-та кабела(правил съм до на друг-о мондео и стана),но при мен не иска.Дали в МФ ще имат такъв чип или ако не откъде мога да си закупя.Излъгали са бащата,че това си е било обикновенна батерийка и човека дал 60 кинта ама една не станала.Помагайте,защото никак не ми се маха тоя имобилайзер,но ако се наложи ще го режа някак си.Става дума за Мондео 1994 1.8тди :( Накрая ще го продам да е.а майка му :(

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 21 фев 2009, 06:51
от stoy@n
При мен бяха загубили чипа при смяна на батериите.Чипове имат повечето авто ключари.Моят беше около 80 лв само чипа,с програмирането 120лв. :)

Re: Проблем с имобилайзер

Публикувано: 21 фев 2009, 19:09
от kriki
Ако става въпрос за оригиналният имобилайзер чиито чип е вътре в ключа по ключарите трябва да има, ако имаш желание можеш да провериш и в мото пфое ама има вариант да предлагат само комплект ключове, в който евентуално са и патроните. Можеш да го програмираш и сам ноза целта трябва да разполагаш с главния чип (тапичката му е червена). ако нямаш работещ ключ или ключ с такава тапичка само с комп се обучава.
Ако е допълнително монтиран почти няма шанс да му намериш чип така че ще трябва да го окастриш

П.С.
Забравих да кажа, че ако трябва да се маха оригиналният имобилаизер са нужни доста груби инструменти от сорта на флекс, секач и други такива :lol: .