Страница 1 от 1
Моля за помощ - дали проблема е наистина в модула
Публикувано: 01 яну 2006, 18:53
от Velin
Здравейте колеги, имам Форд Ескорт Ghia 16V 1994 г. От две седмици колата загуби нормални обороти и при запалване държи 500 обората, двигателя естествено трепери целия, горивната смес не е добра и колата гори страшно много. Освен това при спиране, независимо от скоростта колата гасне, независимо дали спирам със съединител или без. Много се дави колата и само по каране по сервизи съм сменил два комплекта свещи. В Мото Пфое също не можаха да открият какво й е на колата. Единствено констатираха, че дюзите вместо да стоят отворени 2,5 секунди, стоят отворени 52,5 секунди. Там казаха, че всичко по двигателя е наред, включително и сензорите подават правилна информация. Те предполагат, че проблема е в модула. Чувал съм, че модула рядко се поврежда и той е последния, който трябва да се пипа. Моля ви, ако някой знае сервиз с добра компютърна диагностика и да имат добри специалисти и по описаните проблеми да знаят за какво може да става въпрос, да ми пише. Мисля, че може да има и други причини, а не да е повреден модула. Възможно ли е да е от ламбда сондата?
Re: Моля за помощ - дали проблема е наистина в модула
Публикувано: 02 яну 2006, 10:57
от T punchev
възможно е да е от лмбда сондата,но след като си ходил на диагностика,би трябвало да са ти я замерили,и да са ти казали дали е в ред или не.Аз също търсиа добри диагностици,немога да ти препоръчам нищо.Колко ти взеха в мото пфое за диагностика?
Публикувано: 02 яну 2006, 20:25
от Velin
За диагностика на двигателя, що касае електрониката, т.е. сензори и датчици, ми взеха 60 лв. Но много други неща не са измерили, тъй като не разполагали с достатъчно части, които временно да се сменят и по принципа на елиминирането да се отхвърлят една по едно причините, според симптомите. Надявах се на цялостна диагносностика, но за три дни не успяха да я направят.
Публикувано: 03 яну 2006, 11:41
от kEFi
А случайно да имаш монтирано газово?
Това за отвореното положение на дюзите - не добре! По принцип се измерва в милисекунди

. Разликата ти е мноооого голяма....
Публикувано: 03 яну 2006, 13:06
от ru2sf
На адреса по долу съм показал снимка на мястото , където се намира сервиз и диагностик от който съм много доволен.До скаро и аз имах проблеми с оборотите, но сега всичко е ОК
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1115
Публикувано: 03 яну 2006, 20:23
от Velin
Не, нямам газова уредба и не мисля да слагам. Наистина е милисекунди, просто техническа грешка при писането. Благодаря на ru2sf за препоръчания сервиз, ще пробвам там.