Страница 1 от 1

Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 13 фев 2009, 03:16
от brum
Имам доста странен проблем при Ескорт 1991, нямам ток за радиото,часовника, запалката и лампата което свети при отваряне на вратите. Днес се опитах да си сменя касетофона но понеже ми е малко акъла махнах оригиналните Евро букси, оставих колата на контакт и свързах кабелите за захранването на радиото но забравих да ги изолирам ... в следващият момент виждам че не ми свети лампата за салона, не работят часовника и запалката. Според мен плюса и минуса на касетофона са се допрели и е дало на късо. Проверявах бушоните, някои направо се бяха стопили, незнам дали са си били така или е от "постиженията" ми, смених ги почти всичките но няма ефект. Моля ви хора кажете бая ли сам я згафил и ако мога сам да го оправа кажете как ?

Благодаря предварително .

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 13 фев 2009, 08:22
от KokalAudio
Изгорял е предпазите това ства когато укъсиш кабели
Прегледай си пак предпазителите

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 13 фев 2009, 11:54
от brum
Предпазители бушони не е ли едно и също щото всичките бушони смених но няма ефект *0032*

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 13 фев 2009, 12:53
от vladislav
Еми колега тогава пак си виж "бушона" номер 21, всичките неща дето не ти работят са на този бушон - 15 ампера.

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 13 фев 2009, 13:49
от brum
Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа :D

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 14 фев 2009, 13:14
от paci
brum написа:Благодаря много оказа се че 21 предпазител е изгорял прекалено финно за да го забележа :D
Е заради такова финно изгаряне карах Ескорта без авриини и бибитка 6-7 месеца и бях ровил къде ли не.
Накрая един електричар като ме изслуша, извади един предпазител, метна го в една кал и сложи друг. Припаднал от смях от разказа ми ме изгони и пари не ми иска.
Аз обаче ходих в калта, намерих си предпазителя и чак у нас с лупа видях къде е изгорял.
На Фиестата в дирене на един проблем съм мерил с мултицет всеки бушон по отделно след като си имам такава обеца на ухото :)

Re: Ескорт 1991 Няма ток за радиото, запалка и лампа

Публикувано: 15 фев 2009, 19:18
от kriki
Ако приемате съвети, ще ви дам един - предпазител (в автомобил)се мери на място под товар и с пробна лампа, а не с мултицет, че той честичко "лъже". Ако се вади и се гледа препоръчвам микроскоп. Раси както е финно изгорял предппазителят може при ваденето като го размърдаш да се допрат телчетата и мултицета да отчете че е здрав. Да не говорим че на по нов автомобил ако започнеш да вадиш предпазителите на ред резултата е че обикновенно след това таблото ти прилича на дискотека и не рядко се налага да се чистят и грешки :arrow: включваш това което не работи и започваш с лампата да мериш. Имал съм случай с предпазител за ел стъкла 20 А изгорял(според мен беше по скоро изгнил) толкова финно че като тръсне някъде и прозорците тръгваха. Мерихме го 5 пъти и накрая по случайност го видяхме как преискри (до преди това го смятахме за здрав). А сега кажи ми как мултицета ще покаже, този предпазител е изгорял след като през него минава ток достатъчен за задвижване на ел. стъкло 5-10 А. Вслучаи като този дори и пробната лампа "лъже", но все пак тя представлява някакъв товар (обикновенно около 0,1 А) и се заблуждава много по трудно от мултицета който пуска микроампери за да провери дали има верига _friends_ .