Не мога да изгася колата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Не мога да изгася колата

Мнение от alex___ » 11 яну 2006, 20:22

Здравеите,един мой приател има форд фиеста и има проблем с изгасянето на двигателя.Дори след като върнеш ключа и даже и след като е изкаран колата продължава да работи,изгася се само след като махнеш клемата на акумолатора след като е сложа пак всичко е нормално не седи на контакт.Мослех че е от ключа за запалване то но не е той си бачка нормално всичко му е наред-проверен е.след това мислех че е от релето на таблото(едно голямо зелено)сменох го но пак нищо.Някой да има някакви идеи?
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 11 яну 2006, 20:40

ако е пипал по кабелите и е прескочил шалтера и е дал плюс направо на бобината на запалването така ще са симптомите както казваш но ако е така то колата винаги е на контакт и има опасност да се запали или в най-добрия случай ще му гръмне бобината
попитай го за повече подробности какво е ремонтирал за да се ориентираме по добре според мен това не става от самосебеси
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 11 яну 2006, 22:16

Да провери пакетният ключ,този дето превключва режимите на фаровете. Има нагоряло и от там замасява!
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 яну 2006, 09:18

А дали не е проблема в бензина?

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 яну 2006, 12:18

Brock написа:А дали не е проблема в бензина?

:twisted:
...ако има парафин или нафта - възможно :D
Последна промяна от kEFi на 12 яну 2006, 22:46, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 12 яну 2006, 14:35

Brock написа:А дали не е проблема в бензина? :twisted:
С 92 ми е правил подобен номер но не чак да извадя ключа, ами малко потупа секунда две и си гасне.
Или изгорете този бензин или идете сипете V-Power, зада заприлича тва в резевора на бензин и да го изгорите.
Хах, някъде на тънкана е зареждано ;-)

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 12 яну 2006, 20:20

Не ша е от бензина,замасява,замасяваааа...Проблема го имах при Мондеото,врътвам ключа,а работи,само светват лампите все едно си на контакт без да палиш,а колата си работи.Махам го същата работа,нищо не свети,а колата бръмчи!?
Както писах по-горе замасяваше в пакетния ключ,не знам на фиеста дали го има този ключ. Замасява си някъде най-добре :wink: При слаб бензин ще притрака-притрака и толкова.
Междувременно се сетих как я гасях,давам на скорост с единия крак натискам спирачка, а с другия отпускам съединителя,това го пиша за да не маха колегата клемата постоянно де.Проблема не го правеше винаги,а обикновенно като си карал по-дълго време на фарове!
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
alex___
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 22 фев 2005, 01:05
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от alex___ » 12 яну 2006, 20:29

ми не не е от бензина ако беше щеше ли да може да я кара без ключове.сто процента че не е от кофти бензин нещо друго е :cry: :roll:
И при слънце и при дъжд
Форда пали от веднъж!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 22 яну 2006, 20:22

Кажи какъв е мотора на тази фиеста инжекция или карб?
За да дам насоки къде може да е проблема.Ако е с бубина да се види от къде идва + към нея при извадени ключове и т.н.
Абе кадърен жичкаджия за 10-15лв ще му го оправи.
Последна промяна от bilder на 23 яну 2006, 04:31, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4784
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 22 яну 2006, 20:42

нека да отиде тук http://212.36.24.100/portal/index.php?o ... &Itemid=68" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 22 яну 2006, 22:05

Човекът е от Пловдив бе Пепи :roll:
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 22 яну 2006, 23:56

Е той сигурно го е оправил вече,междувременно се сетих за още един проблем който се появяваше от замасяването в ключа на фаровете.Като натиснеш спирачка и светваха късите светлини :lol: Гледам хората ми правят здрасти като спускам баир,а то щото съм им примигвал с късите.Кой знай колко са ме псували горките,че им присветвам а няма ченгета :lol: :lol:
alex___ намерихте ли причината?
Изображение

charki91
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 26 яну 2006, 08:09
Модел на автомобила: ескорт
Status: Извън линия

Мнение от charki91 » 31 яну 2006, 21:28

Сещам се че маи това е често срещан проблем при Фордофете един мои клиент си гаси Сиерата 2,3д ,като завърти ключа и просто само натисне спирачката .Но според него това не спада към групата на проблемите :D

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 31 яну 2006, 21:55

Гасене на КрАЗ - включваш на най-високата предавка, задържаш със спирачката и пускаш рязко съединителя. :wink: ВРЕМЕННО РЕШЕНИЕ
Колкото повече, толкова повече!
Мечо Пух

Потребителски аватар
Dragonwagon
потребител
потребител
Мнения: 127
Регистриран: 27 ное 2005, 16:18
Модел на автомобила: EX - Escort '94 Zetec 1,8i
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Dragonwagon » 01 фев 2006, 11:44

Аз имах този проблем с моята фиеста. Мислех, че е от алармата. Отидах при едни алармаджий, те извадиха всичките 2 000 000 км. кабели от колата, върнаха ги обратно и не установиха нищо! Точно преди да си тръгна от там и единия вика: Чакай да погледна тука единия стоп. Отвориха го, извадиха крушките и се оказа, че ЖИЧКИТЕ НА СТОПО-ГАБАРИТА СЕ БЯАХА ЗАЛЕПИЛИ ЕДНА ЗА ДРУГА!! :-O: (не ме питайте какво е отношението на стопа към двигателя - не знам)
Смениха ми крушката, колата взе да се гаси, както му е реда, взеха ми 10 лв. и поискаха да им оставя крушката за спомен за да я показват като експонат.!!!!!!
Може случая при тебе да е друг, но си заслужава да погледнете!! ;)
... Biz zum bitteren ende!

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 03 фев 2006, 16:46

charki91 написа:Сещам се че маи това е често срещан проблем при Фордофете един мои клиент си гаси Сиерата 2,3д ,като завърти ключа и просто само натисне спирачката .Но според него това не спада към групата на проблемите :D
При мене имаше подобен проблем. След като ми се прееба алармата и не знаех къде са и ключовете (на алармата за да я даективирам временно). Колата не искаше да пали. Алармата блокираше запалването когато си поиска. Е маината и отскубнаха ми я. Обаче не мн качествено и вързаха кабел директно към бубината след което сиерката гасне6е чак след като и натиснеш спирачката. Е сега вече не е така, но бензин ми гасне 2 3 секунди след като изгася, а на ГАЗ си гаси веднага. Идея си нямам що е така но...
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 04 фев 2006, 01:02

Щото бензина ти е калпав и сигурно центровката ти е правена на газ :wink:
И си оправи посланието в подписа долу,че не разбрах какво да направи,след като запомни,че я обичаш :wink:
продалваваи
:lol:
Изображение

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 04 фев 2006, 15:08

demiro написа:Щото бензина ти е калпав и сигурно центровката ти е правена на газ :wink:
И си оправи посланието в подписа долу,че не разбрах какво да направи,след като запомни,че я обичаш :wink:
продалваваи
:lol:
xaaxxa 10x
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта