Страница 1 от 1

Не мога да изгася колата

Публикувано: 11 яну 2006, 20:22
от alex___
Здравеите,един мой приател има форд фиеста и има проблем с изгасянето на двигателя.Дори след като върнеш ключа и даже и след като е изкаран колата продължава да работи,изгася се само след като махнеш клемата на акумолатора след като е сложа пак всичко е нормално не седи на контакт.Мослех че е от ключа за запалване то но не е той си бачка нормално всичко му е наред-проверен е.след това мислех че е от релето на таблото(едно голямо зелено)сменох го но пак нищо.Някой да има някакви идеи?

Публикувано: 11 яну 2006, 20:40
от pepy1
ако е пипал по кабелите и е прескочил шалтера и е дал плюс направо на бобината на запалването така ще са симптомите както казваш но ако е така то колата винаги е на контакт и има опасност да се запали или в най-добрия случай ще му гръмне бобината
попитай го за повече подробности какво е ремонтирал за да се ориентираме по добре според мен това не става от самосебеси

Публикувано: 11 яну 2006, 22:16
от demiro
Да провери пакетният ключ,този дето превключва режимите на фаровете. Има нагоряло и от там замасява!
Успех!

Публикувано: 12 яну 2006, 09:18
от Brock
А дали не е проблема в бензина?

:twisted:

Публикувано: 12 яну 2006, 12:18
от kEFi
Brock написа:А дали не е проблема в бензина?

:twisted:
...ако има парафин или нафта - възможно :D

Публикувано: 12 яну 2006, 14:35
от paci
Brock написа:А дали не е проблема в бензина? :twisted:
С 92 ми е правил подобен номер но не чак да извадя ключа, ами малко потупа секунда две и си гасне.
Или изгорете този бензин или идете сипете V-Power, зада заприлича тва в резевора на бензин и да го изгорите.
Хах, някъде на тънкана е зареждано ;-)

Публикувано: 12 яну 2006, 20:20
от demiro
Не ша е от бензина,замасява,замасяваааа...Проблема го имах при Мондеото,врътвам ключа,а работи,само светват лампите все едно си на контакт без да палиш,а колата си работи.Махам го същата работа,нищо не свети,а колата бръмчи!?
Както писах по-горе замасяваше в пакетния ключ,не знам на фиеста дали го има този ключ. Замасява си някъде най-добре :wink: При слаб бензин ще притрака-притрака и толкова.
Междувременно се сетих как я гасях,давам на скорост с единия крак натискам спирачка, а с другия отпускам съединителя,това го пиша за да не маха колегата клемата постоянно де.Проблема не го правеше винаги,а обикновенно като си карал по-дълго време на фарове!
Успех!

Публикувано: 12 яну 2006, 20:29
от alex___
ми не не е от бензина ако беше щеше ли да може да я кара без ключове.сто процента че не е от кофти бензин нещо друго е :cry: :roll:

Публикувано: 22 яну 2006, 20:22
от bilder
Кажи какъв е мотора на тази фиеста инжекция или карб?
За да дам насоки къде може да е проблема.Ако е с бубина да се види от къде идва + към нея при извадени ключове и т.н.
Абе кадърен жичкаджия за 10-15лв ще му го оправи.

Публикувано: 22 яну 2006, 20:42
от pepy1
нека да отиде тук http://212.36.24.100/portal/index.php?o ... &Itemid=68" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 22 яну 2006, 22:05
от cossy
Човекът е от Пловдив бе Пепи :roll:

Публикувано: 22 яну 2006, 23:56
от demiro
Е той сигурно го е оправил вече,междувременно се сетих за още един проблем който се появяваше от замасяването в ключа на фаровете.Като натиснеш спирачка и светваха късите светлини :lol: Гледам хората ми правят здрасти като спускам баир,а то щото съм им примигвал с късите.Кой знай колко са ме псували горките,че им присветвам а няма ченгета :lol: :lol:
alex___ намерихте ли причината?

Публикувано: 31 яну 2006, 21:28
от charki91
Сещам се че маи това е често срещан проблем при Фордофете един мои клиент си гаси Сиерата 2,3д ,като завърти ключа и просто само натисне спирачката .Но според него това не спада към групата на проблемите :D

Публикувано: 31 яну 2006, 21:55
от muko
Гасене на КрАЗ - включваш на най-високата предавка, задържаш със спирачката и пускаш рязко съединителя. :wink: ВРЕМЕННО РЕШЕНИЕ

Публикувано: 01 фев 2006, 11:44
от Dragonwagon
Аз имах този проблем с моята фиеста. Мислех, че е от алармата. Отидах при едни алармаджий, те извадиха всичките 2 000 000 км. кабели от колата, върнаха ги обратно и не установиха нищо! Точно преди да си тръгна от там и единия вика: Чакай да погледна тука единия стоп. Отвориха го, извадиха крушките и се оказа, че ЖИЧКИТЕ НА СТОПО-ГАБАРИТА СЕ БЯАХА ЗАЛЕПИЛИ ЕДНА ЗА ДРУГА!! :-O: (не ме питайте какво е отношението на стопа към двигателя - не знам)
Смениха ми крушката, колата взе да се гаси, както му е реда, взеха ми 10 лв. и поискаха да им оставя крушката за спомен за да я показват като експонат.!!!!!!
Може случая при тебе да е друг, но си заслужава да погледнете!! ;)

Публикувано: 03 фев 2006, 16:46
от billy_boy
charki91 написа:Сещам се че маи това е често срещан проблем при Фордофете един мои клиент си гаси Сиерата 2,3д ,като завърти ключа и просто само натисне спирачката .Но според него това не спада към групата на проблемите :D
При мене имаше подобен проблем. След като ми се прееба алармата и не знаех къде са и ключовете (на алармата за да я даективирам временно). Колата не искаше да пали. Алармата блокираше запалването когато си поиска. Е маината и отскубнаха ми я. Обаче не мн качествено и вързаха кабел директно към бубината след което сиерката гасне6е чак след като и натиснеш спирачката. Е сега вече не е така, но бензин ми гасне 2 3 секунди след като изгася, а на ГАЗ си гаси веднага. Идея си нямам що е така но...

Публикувано: 04 фев 2006, 01:02
от demiro
Щото бензина ти е калпав и сигурно центровката ти е правена на газ :wink:
И си оправи посланието в подписа долу,че не разбрах какво да направи,след като запомни,че я обичаш :wink:
продалваваи
:lol:

Публикувано: 04 фев 2006, 15:08
от billy_boy
demiro написа:Щото бензина ти е калпав и сигурно центровката ти е правена на газ :wink:
И си оправи посланието в подписа долу,че не разбрах какво да направи,след като запомни,че я обичаш :wink:
продалваваи
:lol:
xaaxxa 10x