ръководство за аларма pls.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

ръководство за аларма pls.

Мнение от hvg » 30 яну 2006, 19:49

имам серориозен проблем с алармата ми SUN-1 и самозаклюването на вратите, моля ако някой знае как да се изключи тази функция да помогне!!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 30 яну 2006, 22:10

Обърни се към фирмата производител/вносител, ако не знаеш от къде е купена, просто попитай някой който се занимава с аларми, сигурно ще помогне...
Изображение

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 фев 2006, 14:30

Трябва да намериш кабелчето което е "12V на контакт" и да го срежеш :)
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 11 фев 2006, 17:09

Е така ще остане без аларма :shock:
Изображение

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 11 фев 2006, 18:46

Вервай ми - няма да остане без аларма! SUN-1 са малко глупавички аларми (със "махагоново" дистанционно!) без никаква възможност за програмиране. Когато загасиш колата, отвориш и затвориш вратата, алармата чака да дадеш контакт (тя помни че преди това си "спрял" контакта), ако не да деш контакт се заключва.

P.S.: Всъщност имам схема на връзване на такава аларма и ако се налага ще я сканирам...
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Потребителски аватар
hvg
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 22 яну 2006, 14:12
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0i '09 '02,ФИЕСТА 1.25i '00
Местоположение: Ловеч
Status: Извън линия

Мнение от hvg » 12 фев 2006, 10:43

едно голямо МЕРСИ на колегата "disc", направих както посъветва (прекъснах кабела който отива към контактния ключ) и се получи, вече не се самозаключва. Проверих останалите функции и всичко си работи както трябва :lol:, така че да се надявам повече да нямам проблеми с "хубавата" ми аларма!!!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 12 фев 2006, 19:26

:wink:
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 26 юни 2006, 23:35

колега дали ще можеш да качиш схемата на свързване на алармата?

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 27 юни 2006, 08:55

http://www.autoelectric.ru/autoalarm/sun-i/m100.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
MegatroniC
потребител
потребител
Мнения: 717
Регистриран: 29 апр 2006, 22:42
Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
Honda Jazz II 1.3 iDSI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от MegatroniC » 27 юни 2006, 09:44

Мен пък ми е интересно, дали може да се увеличи чувствителността на датчиците, или това си зависи от класа на алармата, че моята бая юмрук трябва да и перна за да се разсвири :?

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 27 юни 2006, 10:49

Зависи от настройката на шоковият датчик. Мини през алармаджия да ти го настрои.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 26 юли 2006, 14:39

The seven написа:Зависи от настройката на шоковият датчик. Мини през алармаджия да ти го настрои.
Искам да попитам и аз нещо, и аз имам проблем с алармата, но да не отварям нова тема ще питам тук. Алармата е MAК, с две степени на алармата. Проблема е че когато спра на слънце, и се нагрее колата, се започва едно свирене, свирене, без да има нищо което да го предизвиква. Въпреки че я включвам на степен 2, която е по нечувствителна, тя сама се превключва на степен 1 и почва да свири. ДАли и това е от настройката на шоковия датчик и дали ще може да се оправи без да я сменям :(

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 26 юли 2006, 16:54

Провери си акумулатора. Алармата следи това напрежение и ако пада по-бързо от допустимото смята, че някой се опитва да го свали.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 26 юли 2006, 23:00

jasonsmith написа: Проблема е че когато спра на слънце, и се нагрее колата, се започва едно свирене, свирене, без да има нищо което да го предизвиква.
И моята понякога ги прави тия номера, когато е много горещо и когато е много студено навън. Ама съм сигурен че акумулаторът не е тръгнал да сдава багажа. Алармата се казва Sikura. Напоследък не е откачала, но когато преди 2-3 седмици получи последната "криза" открих как да я излъжа: заключвам, след това отключвам и веднага заключвам отново. Така си остава кротка и не се разпищява.
Може би проблемът ни не е един и същ, но не пречи да се пробваш да я бориш както аз моята.
Изображение

Потребителски аватар
jasonsmith
потребител
потребител
Мнения: 338
Регистриран: 20 мар 2005, 15:07
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1991 1.1mi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от jasonsmith » 27 юли 2006, 12:59

Ще опитам, но със сигурност и моя проблем не е в акумулатора, тъй като след като е свирила цял ден, влизам в колата и паля с първото въртене на ключа, т.е. подава си ток без проблем.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 02 дек 2006, 20:52

на алармата sun този кабел ли да прекъсна?
Прикачени файлове
m100.jpg

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 03 дек 2006, 11:51

Да, същият кабел. Но ако се ползва функцията "имобилайзер", то имобилайзера вече няма да работи ако срежеш кабела на указаното от теб място! В такъв случай трябва да прекъснеш кабела след разклонението за "POINT RELAY".
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта