Страница 1 от 1

Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 25 юли 2009, 17:49
от milflover
Проблемът ми е следният, моля ако някой може, да предложи решение: за два километра стрелката за температурата се качва почти до червеното, до буквата А и Л, а като пипна казанчето за антифриза, то не е горещо, съвсем леко топло. В същото време не се пуска перката на радиатора, въпреки показателя за температура на таблото, и не се пуска и като пусна клматика също, той но си духа доволно студено. Та интересува ме, според вас това на датчика на темп. за таблото ли се дължи, или нешо друго. Ако стрелката е на червеното, охладителната течност трябва ли да ври, или поне казанчето да е горещо, защото в моя случай, както казах, е леко топло въпреки показанията на стрелката. Благодаря предварително

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 25 юли 2009, 18:49
от pifivo1
Според мен причините са две:
или заседащ термостат или показващият уред губи маса.Това е за което се сещам и не държа да съм абсолютно прав.
За масата май имаше някаква тема.

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 26 юли 2009, 18:51
от milflover
Ами аз термостата на тръбата за радиатора скоро го сменях, не вярвам да е от това-същия дето включва перката, ама не знам

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 30 юли 2009, 22:41
от pldatanasbg
Колега под въздуховода, който влиза в кутията на филтъра има букса, от там е изгоряла е от температурата 100 %

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 31 юли 2009, 08:18
от momo76
Не е от лоса маса на датчика със сигурност - при лоша маса няма да показва нищо или ще показва по малко.
Провери след като загрее дали е горещ маркуча от термостата към радиатора - би трябвало да е много горещ там минава антифриз на 90градуса, ако не е горещ проблема ти е в термостата - това че е нов нищо не значи, ментета и "майстори" колкото искаш. Ако термостата не отваря радиатора не се стопля и не тръгва вентилатора. Ако е блокирал затворен трябва доста бързо да вдига температура.
От друга страна трябва винаги когато пуснеш климатика да се пуска и вентилатора, а при теб не тръгва. Явно и там има някакъв проблем. Провери си съпротивлението за бавната скорост на вентилатора, намира се някъде около него. Имаше някога тема по въпроса.
И при двата форда дето карам Ескорт и Мондео перката се включва някъде между A и L.

pldatanasbg написа:Колега под въздуховода, който влиза в кутията на филтъра има букса, от там е изгоряла е от температурата 100 %
Колега ти каква връзка видя между датчика за температура на входящия въздух и загряването на двигателя?

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 31 юли 2009, 09:54
от by_cec
momo76 написа: Колега ти каква връзка видя между датчика за температура на входящия въздух и загряването на двигателя?

Явно има предвид термодатчика на термостата.

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 02 авг 2009, 03:19
от meltin
Аз до скоро си мислех че е проблем че перката ми се включва в началото на L :-)
Сега ще съм една идея по-спокоен като знам че и при другите колеги е така.

Иначе самия вентилатор има 2 букси които и 2-те нагарят доста лесно едната е на самия вентилатор другате е около филтъра, както ти го е описал колегата, проблема е от старост нерадост :-(

Re: Пореден проблем с датчици и перки и т.н. за температура

Публикувано: 06 авг 2009, 01:31
от milflover
Колеги, благодаря за мненията, проблемът е бил в "новия тетмостат", който включва перката чак на червеното, и то на по-бавната скорост...Така че смених термостата, а еладжията оправи перката да се завърта с пускането на климата...та така