Страница 1 от 1
питане
Публикувано: 25 фев 2006, 19:59
от Луки
червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Публикувано: 25 фев 2006, 20:31
от BuLLDoZeR
Сигнали от имобилайзера и евентуално вградената аларма.
При запалване свети 3 сек постоянно и угасва => няма проблем

. Ако има проблем свети постоянно 1 мин или мига продължително. Общо взето това знам

Публикувано: 25 фев 2006, 20:40
от Луки
при мен нищо не прави
Re: питане
Публикувано: 25 фев 2006, 21:10
от Dundee
Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.
Смисълът на това заключване бил да не може някой да отвори врата ако счупи някое от стъклата.
Ама при мен тая екстра не действа.

Публикувано: 25 фев 2006, 22:09
от BuLLDoZeR
Ами при ескорт не познавам човек, който да я има. Не казвам, че няма. Иначе при мондео по-често се среща двойното. Диода наистина мига, когато има такава функция или когато е задействана фабричната аларма (ако има такава). При Луки не знам каква е причината, може би изгорял диод, знам ли. Щом пали, значи имобилайзера работи или няма такъв

. Ако се загледате в ключа (версията без бутони за дистанционно откл./закл.) ще видите в горния край едно правоъгълниче в червен цвят. Това уж е трансмитер някакъв, който комуникира с нещо си около волана. По този начин само този ключ може да обезвреди имобилайзера и да се стартира двигателя. По принцип при Ескорт червения ключ е master (първи), чрез който може да се програмират нови ключове към имобилайзера (ако случайно си загубите другия). Така че за ежедневна употреба си ползвайте черния, че ако го загубите чрез червения може да се програмира нов. Друг е въпроса от къде ще се набави нов ключ

Публикувано: 27 фев 2006, 09:49
от Brock
Мисля, че диода няма нищо общо с функцията за двойно заключване - аз имам двойно и при мене никога нищо не е индикирал /става въпрос за мондео/. По принцип този диод светва при подаване на контакт и загасва след известно време ако всичко е ОК, АКО колата е с имобилайзер. А дали вашата кола е с имобилайзер, ще разберете като си погледнете ключа - ако от горната страна има този червен правоъгълник /както се каза по-горе/ значи имате чип в ключа и имате имобилайзер.
Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.

Re: питане
Публикувано: 27 фев 2006, 09:53
от apock
Dundee написа:Луки написа:червения диод под часовника на ескорт слет1996 за какво служи
Доколкото успях да разчета моята италианска книжка, стигнах до извода че би трябвало някои от ескортите да имат функция, която се казваше Double lock (или нещо подобно). Преди да заключиш вратите с ключа, завърташ ключа в посоката обратна на заключването и задържаш няколко секунди. После въртиш, заключваш и след това вратите могат да се отключат само отвън, с ключ. А червената лампичка под часовника трябва да мига, докато колата е заключена.
Смисълът на това заключване бил да не може някой да отвори врата ако счупи някое от стъклата.
Ама при мен тая екстра не действа.

При мен е напраено само от вратата да се отключва.
А при контакт лапичката мига 3 пъти. Лампата на радиото мига при свален панел и заключени врати.
Публикувано: 27 фев 2006, 16:16
от 1.8d
Brock написа:Мисля, че диода няма нищо общо с функцията за двойно заключване - аз имам двойно и при мене никога нищо не е индикирал /става въпрос за мондео/. По принцип този диод светва при подаване на контакт и загасва след известно време ако всичко е ОК, АКО колата е с имобилайзер. А дали вашата кола е с имобилайзер, ще разберете като си погледнете ключа - ако от горната страна има този червен правоъгълник /както се каза по-горе/ значи имате чип в ключа и имате имобилайзер.
Дали диода е свързан с ФАБРИЧНАТА аларма - нека да каже някой с такава.

При мен светва само когато се включи двойното заключване,и когато отключвам задните врати с дистанционното в ключа.А иначе ключа с вградено дистанционно го има това правоъгълниче.Но колата може да се отключи и подкара и с резервните ключове,които са си най обикновени.
Публикувано: 27 фев 2006, 17:10
от apock
Според мен няма да се намерят две еднакви коли и в този случай...нали сме в БГ и си имаме много добри майстори...
Публикувано: 27 фев 2006, 21:07
от Луки
apock написа:
Според мен няма да се намерят две еднакви коли и в този случай...нали сме в БГ и си имаме много добри майстори...
Така е ама аз съм я вкарал от Австрия и въобще не е индикира че служи за нещо
Публикувано: 27 фев 2006, 21:20
от apock
Ми много е възможно при различните модели и ниво на оборудване да е различно.
Един колега кара Ескорт 95-та и при него не свети, дори това което е на мястото на оборотомера при мен - индикации за врати, и т.н не работи, защото било базов модел без екстри.
edit: Сетих се, че по алармата е работено на въпросния форд, а е купуван от МП. Може би трябва да се потърси информация точно за моделите как са се произвеждали, въпреки, че и моята аларма е слагана допълнително, а чипа на ключовете е подменян и пак свети на контакт.
Публикувано: 27 фев 2006, 21:38
от Луки
Значи модела е CLX май се води с всички екстри.В книжката на немски ( а аз не го знам ) пише аларма ( колкото разбрах) явно трябва да каже (пише ) човек който е по запознат с модела
Публикувано: 27 фев 2006, 22:55
от _SLiThER_
Моя е Ghia и никога не съм го виждал да свети тоя диод

Публикувано: 28 фев 2006, 08:45
от cossy
_SLiThER_ написа:Моя е Ghia и никога не съм го виждал да свети тоя диод

Щот ти е изгорял

Вземи го провери верно

Публикувано: 28 фев 2006, 14:38
от BuLLDoZeR
@Луки CLX далеч не е модела със всички екстри. И моя ескорт е CLX по книжка и документи и е от Австрия, а даже едни пусти ел.стъкла няма

Публикувано: 28 фев 2006, 14:45
от Луки
wazzaa написа:@Луки CLX далеч не е модела със всички екстри. И моя ескорт е CLX по книжка и документи и е от Австрия, а даже едни пусти ел.стъкла няма

незнаех.... незнаех.... поне така мислех заради CLX