Монтиране на фарове за мъгла
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Монтиране на фарове за мъгла
някой може ли да ми даде схема за поставяне на фарове за мъгла на ескорт мк5...фаровете ги има, копчето също само трябва да се сложи реле и да се изкарат кабели а и фаровете за мъгла са от РС

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Само не ги включвай на съществуващия ключ за допълнителната светлина за мъгла отзад, щото е много гадно за тези които карат зад тебе, като решиш да се правиш на тежкар.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
ами мисля да ги включвам към ключа за фаровете за мъгла...както си е оригинално на РС-а...само че ми трябват някакви схеми или някой да ми обясни каде трябва да се сложи релето и от каде точно да взема ток

- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 26 май 2008, 00:47
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.7
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
ама тва не се ли взима ток директно от акумолатора...аз искам да минава през бушонното табло ако е възможно..ако не ще е по тоя начин

- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
ми ако имаш прекарана инсталация през таблото я ползвай
ако не ще си сложиш един бушон след акомулатораи нямаш грижи
ако не ще си сложиш един бушон след акомулатораи нямаш грижи



- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
sharo_baro написа:това е начинът по който трябва да стане

Първото е, че нищо не гарантира, че след спиране на автомобила няма да останат включени халогените
Второто е, че според Чл. 74 (1) от закона за движение по пътищата '' Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.''
Според предложената схема тези светлини могат да се включат самостоятелно което е предпоставка за налагане на санкции от съответните органи.
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
kriki написа:
Не съм съгласен с тази схема колега пропускат се две много важни неща.
Първото е, че нищо не гарантира, че след спиране на автомобила няма да останат включени халогените
Второто е, че според Чл. 74 (1) от закона за движение по пътищата '' Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно.''
Според предложената схема тези светлини могат да се включат самостоятелно което е предпоставка за налагане на санкции от съответните органи.
не виждам каде е проблема и какво се пропуска
има си ключ от който се пуска и спира
незнам също как биха се пуснали самостоятелно

ако ключа се пусне през +12 на контакт неможе да останат включени след спиране



-
- потребител
- Мнения: 331
- Регистриран: 03 май 2008, 19:07
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 MI
1990г. CVH
Ford Escort 1995г. 1.6i 16v Zetec - Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Колега, тук преди време обяснавах, на ЛС на един колега, как да монтира неговите.Тук става въпрос за фиеста, но разлика няма 
Колега, ще се опитам да обясна колкото се може, по-подробно.
Значи, след много дни чудене и маене, как аджаба е вързана оригиналната инсталация, стигнах до един отговор, че нищо не ми е ясно, при което я зарязах
Значи, за целта ти са нужни, около 2 метра капел, 2 квадрата някаде, но не по-малко от 1.5 кв. .Едно силово реле с 4 крачета, за фарове на Лада, Москвич и тем подобни, моето е от Лада 1200 , копче, което управлява халогените и към 1.5 метра кабел 1 или 1.5 квадрата, абе като за габарит 2 бушона, колко ампера не помня ще видя и ще ти кажа , и разбира се халогени .Значи, + взех дирекно от акумулатора.На този кабел, точно преди релето сложих бушон.След това идва ред на релето, при него е малко по-сложно и затова всички се плашат, няма страшно, трябва малко повече логика .Релето, което със 4 крачета, 2 от крачетата са силови, т.е от едното краче влиза директния + от акумулатора, а от срещоположното му излиза към халогените , т.е кабел от акумулатора към халогените не влиза в купето, т.е в копчето .Другите две крачета, са за управление на релето, те също са едно срещу друго.През едното краче влиза 12V ток от към купето, другото краче е маса.Копчето, което си си набавил, предполагам с конектора .От конектора излизат 4 кабела, по цветове вече не ги помня , два от които са за управлението на халогените, и два, които са за осветление на плафончето на копчето.Като махнеш конектора от капчето ито остане само, ще видиш, че копчето е със 4 крачета, отново 2х2, по-малките крачета са за плафона на копчето тях ги връзваш към другото до него копче, което зза подгряването на задното стъкло, за да ти свети и то .Другите две крачета са за халогените.Значи, като си ги отделил 4-те кабела на 2-а по 2-а и знаеш на коя двойка,какво е предназначението, отделяш двоиката кабели за халогените.През единия кабел влиза + от габарита (за да може да караш на габарит и халогени) на лампитката, която ти осветява плафона на топло/стидено, в същност може да вземеш от кадето си пожелаеш, и кадето има габаритна лампичка .Аз лично избрах от плафона, че е по на чалък .Та взимаш плус от тази лампичка, връзваш го към един от двойката кабели, които са за халогените, другия кабел от същата двойка пускаш към релето, което е закрепено някаде във двигателния кош (па може и, кадето искаш там да го поставиш, въпрос на вкус ).Сега, като обобщим имаме 3 кабела до релето (един от акумулатора, един от халогените ( който е + от тях) и един от копчето ).Сега ще ти кажа, как да разбереш, коя двойка кеачета, за какво е По принцип всяко реле си има едни и същи синвули и означение, ама аз не ги помя .Взимаш релето, на всяко краче слагаш по един кабел ,избираш си, една двойка срещоположни крачета (кабели), единия кабел от тази двойка го слагаш на + от акумулатора , а на срещоположния кабел (краче) слагаш ламшичка или самоя халоген , съотвтно масата на тази пробна лампа към -.Другата двойка, кабели (крачета) едния кабел го допираш на маса другия на + от акумулатора, като само го допираш, светне ли лампичката значи си научкал правилната комбинация ако ли не прехвърляш на другата двойка и пак по същия начин .Дано съм бил полезен, ако не си разбрал нещо питай Съжалявам за закъснението с отговора, но нямах възможност по-скоро.Айде успех от мен и да се пазиш от куките, че фиша 20 кинта
Поздрави

Колега, ще се опитам да обясна колкото се може, по-подробно.
Значи, след много дни чудене и маене, как аджаба е вързана оригиналната инсталация, стигнах до един отговор, че нищо не ми е ясно, при което я зарязах
Значи, за целта ти са нужни, около 2 метра капел, 2 квадрата някаде, но не по-малко от 1.5 кв. .Едно силово реле с 4 крачета, за фарове на Лада, Москвич и тем подобни, моето е от Лада 1200 , копче, което управлява халогените и към 1.5 метра кабел 1 или 1.5 квадрата, абе като за габарит 2 бушона, колко ампера не помня ще видя и ще ти кажа , и разбира се халогени .Значи, + взех дирекно от акумулатора.На този кабел, точно преди релето сложих бушон.След това идва ред на релето, при него е малко по-сложно и затова всички се плашат, няма страшно, трябва малко повече логика .Релето, което със 4 крачета, 2 от крачетата са силови, т.е от едното краче влиза директния + от акумулатора, а от срещоположното му излиза към халогените , т.е кабел от акумулатора към халогените не влиза в купето, т.е в копчето .Другите две крачета, са за управление на релето, те също са едно срещу друго.През едното краче влиза 12V ток от към купето, другото краче е маса.Копчето, което си си набавил, предполагам с конектора .От конектора излизат 4 кабела, по цветове вече не ги помня , два от които са за управлението на халогените, и два, които са за осветление на плафончето на копчето.Като махнеш конектора от капчето ито остане само, ще видиш, че копчето е със 4 крачета, отново 2х2, по-малките крачета са за плафона на копчето тях ги връзваш към другото до него копче, което зза подгряването на задното стъкло, за да ти свети и то .Другите две крачета са за халогените.Значи, като си ги отделил 4-те кабела на 2-а по 2-а и знаеш на коя двойка,какво е предназначението, отделяш двоиката кабели за халогените.През единия кабел влиза + от габарита (за да може да караш на габарит и халогени) на лампитката, която ти осветява плафона на топло/стидено, в същност може да вземеш от кадето си пожелаеш, и кадето има габаритна лампичка .Аз лично избрах от плафона, че е по на чалък .Та взимаш плус от тази лампичка, връзваш го към един от двойката кабели, които са за халогените, другия кабел от същата двойка пускаш към релето, което е закрепено някаде във двигателния кош (па може и, кадето искаш там да го поставиш, въпрос на вкус ).Сега, като обобщим имаме 3 кабела до релето (един от акумулатора, един от халогените ( който е + от тях) и един от копчето ).Сега ще ти кажа, как да разбереш, коя двойка кеачета, за какво е По принцип всяко реле си има едни и същи синвули и означение, ама аз не ги помя .Взимаш релето, на всяко краче слагаш по един кабел ,избираш си, една двойка срещоположни крачета (кабели), единия кабел от тази двойка го слагаш на + от акумулатора , а на срещоположния кабел (краче) слагаш ламшичка или самоя халоген , съотвтно масата на тази пробна лампа към -.Другата двойка, кабели (крачета) едния кабел го допираш на маса другия на + от акумулатора, като само го допираш, светне ли лампичката значи си научкал правилната комбинация ако ли не прехвърляш на другата двойка и пак по същия начин .Дано съм бил полезен, ако не си разбрал нещо питай Съжалявам за закъснението с отговора, но нямах възможност по-скоро.Айде успех от мен и да се пазиш от куките, че фиша 20 кинта

Поздрави


- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Ами в това, че според закона който цитирах нямаш право да използваш допълнителните светлини против мъгла самостоятелноsharo_baro написа: не виждам каде е проблема и какво се пропуска
(тоест без да бъдат включени поне габаритните светлини на автомобила) а в предложената схема нищо не пречи да се кара само на халогени и винаги е възможно да се забрави да се включат и габаритите.
- the_killer
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 17 сеп 2007, 12:56
- Модел на автомобила: Audi A4 1.8 125k.c.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
колега май не разбираш схемата . хайде да я поразгледаш и тогава се обяснявай. на схемата се минава през ключ който ключ ти минава през инсталацията. дори моя ескорт който няма халогени има ключ за светлини за мъгла за стопове. ако на този ключ се върже и предните халогени , то съответния ключ е съобразен с ползването на халогените за мъгла само при пуснати фарове. и така ако не разбра схемата. просто не пиши, че само объркваш работата.kriki написа:Ами в това, че според закона който цитирах нямаш право да използваш допълнителните светлини против мъгла самостоятелноsharo_baro написа: не виждам каде е проблема и какво се пропуска
(тоест без да бъдат включени поне габаритните светлини на автомобила) а в предложената схема нищо не пречи да се кара само на халогени и винаги е възможно да се забрави да се включат и габаритите.
Mess with the best, die like the rest


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
А карал ли си зад някой гъзар дето си е свързал халогените по твоя начин и щото е гъзар ги е включил без да има мъгла. Не случайно се наричат светлини за мъгла, между другото ЗДвП забранява използването им при видимост над 50м.the_killer написа:......... дори моя ескорт който няма халогени има ключ за светлини за мъгла за стопове. ако на този ключ се върже и предните халогени , то съответния ключ е съобразен с ползването на халогените за мъгла само при пуснати фарове. и така ако не разбра схемата. просто не пиши, че само объркваш работата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
HACKO написа:А карал ли си зад някой гъзар дето си е свързал халогените по твоя начин и щото е гъзар ги е включил без да има мъгла. Не случайно се наричат светлини за мъгла, между другото ЗДвП забранява използването им при видимост над 50м.

- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
между другото някои модели автомобили си имат място за реле за фаровете за мъгла
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
аз съм дал схема по прицип как може да стане
ако мине првез ключ който е за стопа за мъгла много ясно че ще работи с габарит
а дали собственика ще ги ползва само в мъгла е вече по негов избор
ако мине првез ключ който е за стопа за мъгла много ясно че ще работи с габарит
а дали собственика ще ги ползва само в мъгла е вече по негов избор


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Така. Дойде ред и аз да се включа в темата, тъй като смятам да си монтирам фарове за мъгла.
Говорим за кола, която никога не е имала фарове за мъгла. Имам халогени, ключ и бушони (нищо не е монтирано). Имам - естествено - и въпроси...
1. Каква е ролята на релето в случая? Халогените са ми с крушки H3 - 55W, които светят точно както фаровете ми - H4 (55W), а те нямат реле.
2. Видял съм вече, че по инсталацията ми има доста излишни кабели. Каква е вероятността да има кабел от бушонното табло до таблото с уредите?
3. Ключът за халогените е оригинален от Ескорт Мк3. Как се връзва такъв ключ, който има цели 5 връзки, при положение че са ми необходими само две? Връзките са номерирани, но не виждам индикации кое за какво е. Вероятно през него минава и успоредна връзка за реле, въпреки че по принцип няма смисъл. Ето снимки на ключа. И още - дали многото връзки означават че токът за двата халогена се разделя в ключа или може да се раздели кабела чак преди бушоните.

Говорим за кола, която никога не е имала фарове за мъгла. Имам халогени, ключ и бушони (нищо не е монтирано). Имам - естествено - и въпроси...
1. Каква е ролята на релето в случая? Халогените са ми с крушки H3 - 55W, които светят точно както фаровете ми - H4 (55W), а те нямат реле.
2. Видял съм вече, че по инсталацията ми има доста излишни кабели. Каква е вероятността да има кабел от бушонното табло до таблото с уредите?
3. Ключът за халогените е оригинален от Ескорт Мк3. Как се връзва такъв ключ, който има цели 5 връзки, при положение че са ми необходими само две? Връзките са номерирани, но не виждам индикации кое за какво е. Вероятно през него минава и успоредна връзка за реле, въпреки че по принцип няма смисъл. Ето снимки на ключа. И още - дали многото връзки означават че токът за двата халогена се разделя в ключа или може да се раздели кабела чак преди бушоните.


ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peshaka
- потребител
- Мнения: 454
- Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
- Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Сигурен ли си,че това е ключа за халогените защото при мен такъв с символа на ключа за подсиления габарит, за халогена чертичките от фарчето сочат леко надолу ,а за подсиления габарит както на твоя ключ, право напред.
п.п. може и да бъркам но съм останал с такова впечатление,2 от крачетата са за + когато си на фароев и за - за да светне въпросната "иконка" с фарчето
п.п. може и да бъркам но съм останал с такова впечатление,2 от крачетата са за + когато си на фароев и за - за да светне въпросната "иконка" с фарчето


- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Символът за габарити е друг.
Това което имаш с чертички надолу - ако не са зачертани, е символа на късите.
Ключа е взет всъщност от Орион Мк1 (инсталация съответстваща на Ескорт (Мк3), който не знам да има подсилени габарити, и при ескорти от преди 1986 не съм виждал такива. Но в крайна сметка за каквото и да е ключа, ми върши работа. Примерно задната чистачка в началото ми беше с ключ за фарове от Лада, а после сложих ключ като за тристепенен електрически радиатор, щото приляга по-добре (ключа даже е двоен и двата прекъсвача се ползват независимо). Като нищо ако не се справя с този ще си взема още един такъв двоен, който с единия прекъсвач ще ми пуска халогените. В зависимост от вариантите за различните метеорологични и теренни условия, е добре да вържа независимо втория прекъсвач за пускане на допълнителния чифт стопове (поставени от мен), които да се ползват само при наистина гъста мъгла щото са два, силнички са и вадят очи. НАСКО добре предупреждава, аз много пъти съм виждал шофери по магистралите нощем да държат пуснати стопове за мъгла, не ми вадят очите ама все пак си е дразнещо.
При едно побългаряване на инсталацията още преди да взема колата е изваден ток от кабела захранващ фаровете. Това е много удобно за халогените, тъй като ми спестява пускане на още един кабел отнякъде си. Само се надявам, че няма да товарят много инсталацията, но като изчистя проблемните места сигурно ще ми стигне и сегашният акумулатор. Тия халогени и без това няма да се ползват много често.
мод: ае да почнеш да ползваш скапания бутон "промени"
Това което имаш с чертички надолу - ако не са зачертани, е символа на късите.
Ключа е взет всъщност от Орион Мк1 (инсталация съответстваща на Ескорт (Мк3), който не знам да има подсилени габарити, и при ескорти от преди 1986 не съм виждал такива. Но в крайна сметка за каквото и да е ключа, ми върши работа. Примерно задната чистачка в началото ми беше с ключ за фарове от Лада, а после сложих ключ като за тристепенен електрически радиатор, щото приляга по-добре (ключа даже е двоен и двата прекъсвача се ползват независимо). Като нищо ако не се справя с този ще си взема още един такъв двоен, който с единия прекъсвач ще ми пуска халогените. В зависимост от вариантите за различните метеорологични и теренни условия, е добре да вържа независимо втория прекъсвач за пускане на допълнителния чифт стопове (поставени от мен), които да се ползват само при наистина гъста мъгла щото са два, силнички са и вадят очи. НАСКО добре предупреждава, аз много пъти съм виждал шофери по магистралите нощем да държат пуснати стопове за мъгла, не ми вадят очите ама все пак си е дразнещо.
При едно побългаряване на инсталацията още преди да взема колата е изваден ток от кабела захранващ фаровете. Това е много удобно за халогените, тъй като ми спестява пускане на още един кабел отнякъде си. Само се надявам, че няма да товарят много инсталацията, но като изчистя проблемните места сигурно ще ми стигне и сегашният акумулатор. Тия халогени и без това няма да се ползват много често.
мод: ае да почнеш да ползваш скапания бутон "промени"
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
Оф, задето съм писал две свои мнения едно след друго, ти си ми ги обединил пък аз вече не помня. Затова не зацепих веднага. Извинявам се. Бутона го ползвам даже прекалено често, ама тоя път кой знае защо реших да пиша второ мнение... А днеска вдигам темата с нова информация
Фаровете за мъгла са ми вече монтирани. Използвах изкарания ток от фаровете, който вързах през ключ пак от ония тип радиатор. Не ми се занимаваше да изследвам оригиналния ключ за фарове за мъгла, както и наличната букса в колата за него (която си виси зад таблото) и всичките 5 жички, които излизат от нея. По-лесно ми беше да си направя собствена инсталация, която работи без проблеми. До всеки един от двата халогена отива кабел + от ключа, който минава през бушон - сложих 15А, ама е май по-добре с 10. Масата на халогените си е вързана към сглобката за купето. Ключът управлява и двете жички +, които се разделят след него... Втория прекъсвач от същия ключ го гласях за усилване на габаритите отзад със стоповете, ама се усетих че ако го вържа както са сега ще светят силно и 4-те, което ще е доста множко, а пък ако разделя двата чифта в нормални условия ще ми светят като стопове само едните... та засега оставам без тази екстра.
Общо ползвани материали - двата халогена, 3 и нещо метра кабел, електрически ключ с 2 пина, два бушона и 10-ина кабелни обувки от обикновените.
Сега остава само да измисля как точно да стане най-добре да регулирам халогените така, че да светят малко по-ниско, че бият в дърветата, а пътя не го осветяват почти. Не вярвам така да светят по принцип.
Фаровете за мъгла са ми вече монтирани. Използвах изкарания ток от фаровете, който вързах през ключ пак от ония тип радиатор. Не ми се занимаваше да изследвам оригиналния ключ за фарове за мъгла, както и наличната букса в колата за него (която си виси зад таблото) и всичките 5 жички, които излизат от нея. По-лесно ми беше да си направя собствена инсталация, която работи без проблеми. До всеки един от двата халогена отива кабел + от ключа, който минава през бушон - сложих 15А, ама е май по-добре с 10. Масата на халогените си е вързана към сглобката за купето. Ключът управлява и двете жички +, които се разделят след него... Втория прекъсвач от същия ключ го гласях за усилване на габаритите отзад със стоповете, ама се усетих че ако го вържа както са сега ще светят силно и 4-те, което ще е доста множко, а пък ако разделя двата чифта в нормални условия ще ми светят като стопове само едните... та засега оставам без тази екстра.
Общо ползвани материали - двата халогена, 3 и нещо метра кабел, електрически ключ с 2 пина, два бушона и 10-ина кабелни обувки от обикновените.
Сега остава само да измисля как точно да стане най-добре да регулирам халогените така, че да светят малко по-ниско, че бият в дърветата, а пътя не го осветяват почти. Не вярвам така да светят по принцип.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Монтиране на фарове за мъгла
В крайна сметка използвам оригиналния ключ за модела

но така и не разбрах - това чудо свети ли? И колко силно - през деня надали ще личи че свети, ако си ги забравя пуснати примерно? Щото е с 5 пина отзад, а за халогените ползвам само два. Имам в колата фабрично поставена букса за него, но не я ползвам защото ми беше по-лесно да прекарам отделна инсталация (описана по-горе).

но така и не разбрах - това чудо свети ли? И колко силно - през деня надали ще личи че свети, ако си ги забравя пуснати примерно? Щото е с 5 пина отзад, а за халогените ползвам само два. Имам в колата фабрично поставена букса за него, но не я ползвам защото ми беше по-лесно да прекарам отделна инсталация (описана по-горе).
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта