есkорт - останах на пътя
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 юни 2005, 16:13
- Модел на автомобила: Ford Escort'95 Zetec, 16V, 1.6 benzin
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
есkорт - останах на пътя
здравейте. става въпрос за форд есцорт, зетек, '95г. след като загасих за малко двигателя се опитах да тръгна отново, но колата не щя да запали. при даване на контакт, не светват индикаторите на таблото за маслото и акумулатора и изобщо не върти стартера. друггите индикатори за АБС и айрбега светят. някои има ли идея къде може да е проблема?
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
Аз имах преди време подобен проблем, но при мене не светваше нищо (нямам и такива екстри, де). Има вероятност да ти се губи контакта в някой ред от буксата непосредствено до контактния механизъм, където се откача за да се смени. Търси я някъде под волана по кабелите. Същевременно си прегледай бушонното табло дали няма нещо изгоряло.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
Добре дошъл в "зоната на здрача", има много писано за този феномен (ако ти се рови пусни търсачката), много хора са се сблъсквали със него, но засега никой не е изнамерил ефективно решение. Като бутнеш пали и после няма проблем, нали?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
почти съм сигурен че е в таблото с бушоните както описваш проблема ми се струва че не се активира главното реле за запалване и захранване на ECU-то
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
Според мен проблемът е в таблото с бушоните вътре в купето. Аз преди време имах такъв проблем с Опел Кадет. Проблема беше лоша връзка. Явно като запалиш, като се пораздрусаш из дупките и се разхлабват връзките.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
Да, много е вероятно и такова положение, на колеги са им изпадали релета в краката от тия дупки, какво остава да се размести или разхлаби.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- krassigeoriev
- потребител
- Мнения: 50
- Регистриран: 25 сеп 2008, 10:15
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDci 2006./ Focus MK3 1.6 tdci / Ford Fusion 1.4 tdci
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
не само дупките са проблем, а и лошата слава на ескорта с проблемните табла с бушоните мнооооооооооооооооооооогооооо спукани спойки и много "загубени" напрежения
- tommy_m
- потребител
- Мнения: 142
- Регистриран: 09 окт 2008, 22:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: есkорт - останах на пътя
Колега, аз досега, да чукна на дърво, не съм имал проблеми с разхлабени или спукани спойки....дано да не се случва и в бъдеще...иначе колегата не пише дали е отстранил проблема...дали изобщо е погледнал... но пак казвам....бушоните....почти винаги проблема е в нещо елементарно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта