Страница 1 от 2

Трудно палене.

Публикувано: 19 яну 2010, 17:28
от essex
Здравеите колеги и колежки от 2-3 седмици колата пали по трудно, върти 1-2 пъти ама едвам и изведнъж по-бързо ( 3тия път повечето случаи) и пали. Чудно ми е това на какво може да се дължи като акумулатора си се зарежда от алтернатора, на 2-3 год е акумулатора и най-вече че дори и 50 км да измина гася колата и след 15 сек паля отново и пак така се мъчи в началото! Може ли бензиновия филтър да има пръст в това :D:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 19 яну 2010, 17:56
от madboy
Е стартера какво общо има с бензина? Или акумулатора е сдал багажа, или втулките на стартера са заминали, според мен. С друга акумулатор можеш ли да пробваш?

Re: Трудно палене.

Публикувано: 19 яну 2010, 20:34
от gorby
essex написа:Здравеите колеги и колежки от 2-3 седмици колата пали по трудно, върти 1-2 пъти ама едвам и изведнъж по-бързо ( 3тия път повечето случаи) и пали. Чудно ми е това на какво може да се дължи като акумулатора си се зарежда от алтернатора, на 2-3 год е акумулатора и най-вече че дори и 50 км да измина гася колата и след 15 сек паля отново и пак така се мъчи в началото! Може ли бензиновия филтър да има пръст в това :D:
Имах същия проблем с Мондео дизел.Смених акомулатор но пак същото :twisted: След това една сутрин въобще не запали.Оказа се че това е от стартера.Беше капа антифриз от термостата върху четките.Всичко беше съсипаноРемонта струваше към 90-100 лв беше моторкрафт.Предпочетох да си купя рециклиран БОШ за 120 със 6 м гаранция.За сега съм доволен вече почти година си работи и дори е по бързооборотен.Желая ти успех! _friends_

Re: Трудно палене.

Публикувано: 19 яну 2010, 21:38
от essex
Намерих гаранционната карта закупен е чисто нов 13.10.2006 :D: Всички условия на експлоатация са на 6, а изведнъж започна да го прави тоя номер :( деева . Един приятел преглда всички неща свързани със запалването на неговата кола и пак се замисляше накрая смени безнзиновия филтър и се оправи :D:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 19 яну 2010, 21:44
от gorby
Най добре прегледай стартера,и по-точно четките и втулките.Ако това е от бензиновия филтър,колата не само ще има проблем с паленето нои с вървенето.Успех _friends_ _friends_

Re: Трудно палене.

Публикувано: 20 яну 2010, 16:07
от tommy_m
И аз съм за стартер - четки и втулки.

Re: Трудно палене.

Публикувано: 20 яну 2010, 18:43
от essex
Благодаря събота или неделя като има време :mrgreen:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 17:42
от essex
Днес прегледах какво е нивото на течността в акумулатора и е супер, но знаете ли какво ми направи лошо впечатление защо е направена толкова тъпо тая кола или просто е преправяно нещо от някой !?! М/у предното стъкло и предния капак има една решетка за отичане на вода като вали, е добре ама акумулатора е отляво и точно под решетката и всичко дето дали и капе включително и течност за чистачките го капе , трябва ли да е така ??? не трябва ли акумулатора да е на сухо място , като се втренча в отворчетата на решетката виждам част от акумулатора. Днес си тръгвам от работа и паля колата да ма не, след 2 сек правя втори опит и пали от рас и няма и сек както съм я запалил оборотите падат на 500 и няма такава мъка супер мн. се мъчеше да изгасне ,ама и толкова се бореше мотора да не изгасне ! , подадох газ до 1500 и пуснах пак така , след което включих на скорост и тръгнах по пътя нямаше проблеми само дето оборотите малко +- 50 но се усещаше и доста кофти, преди 1 месец двигателя не се чуваше... та си мисля или нещо с тоците не е наред или гълта студен въздух или нещо със стартер или нз си какво, но си мисля че е повече с тоците защото отключването ми се ебава, 3 пъти цъкам щото не иска да се отключи от първия път. Дайте предложения моля ! Като първо нещо мисля да сложа др. акумулатор и да видя дали ще има промяна .

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 19:56
от tommy_m
Моята и тя така с акумулатора...вали не вали той все мокър...Временно решение е отгоре да сложиш едно парче гума, тъкмо няма да се мокри, пък и да пази евентуално от удар и да даде накъсо

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 21:23
от essex
хаха колкото и да смешно мястото на акумулатора е яко ръждясало ... :mrgreen: :cry: и сега съм решил да сложа нещо, за да го пази и да спре да вали там че ме дразни :twisted: ще снимам и ще постна във форума какво съм направил :lol:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 21:48
от Nebhotep
Вместо да правиш разни самоделки, си купи оригинален капак за акумулатора за 20-на лева от магазините на Моторкрафт. Моята я купих с такъв капак и изобщо не се мокри

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 22:19
от essex
ще помоля за 1 снимка :roll:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 21 яну 2010, 22:48
от tommy_m
Провери и под акумулатора да не е ръждясало и дали не са запушени отворите за изтичане на водата...че сега тия снегове, дъждове....дано да не прокапе в купето :D

Re: Трудно палене.

Публикувано: 22 яну 2010, 00:05
от gorby
И ,все пак на твое място първо бих прегледал стартера.При мен положението беше почти същото,само че аз започнах от акумулатора и след това стартера,четките се бяха скапали :idea:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 23 яну 2010, 18:37
от krassigeoriev
колега на моя акумулатор си има пластмасова кора - заводско. Но първо виж как е акум. при стартиране после стартера и накрая търси по веригите
да не се окаже като при мен - проблем с таблото с бушони
а и много ръжда се натрупва по клемите за захранване на стартера виж и това

Re: Трудно палене.

Публикувано: 26 яну 2010, 10:33
от essex
Намерих една машинка за зареждане. Преди малко завъртам ключа и едвам ама едвам да завърти 1 път .... :shock: направих втори опит и вече спря напълно , е са ще го сложа да се зарежда акумулатора и дано е от него ! а не съм пробвал с друг щото не намерих :roll:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 26 яну 2010, 18:23
от gorby
essex написа:Намерих една машинка за зареждане. Преди малко завъртам ключа и едвам ама едвам да завърти 1 път .... :shock: направих втори опит и вече спря напълно , е са ще го сложа да се зарежда акумулатора и дано е от него ! а не съм пробвал с друг щото не намерих :roll:
Дано да е от акумулятара,че ако е стартер *167* .Сезона не е подходящ за такива ремонти.Късмет _friends_

Re: Трудно палене.

Публикувано: 27 яну 2010, 00:04
от essex
Днес проблема беше решен, отидох до един магазин малко след кръговото при сточна гара в посока Люлин и взех един Monabat dynamic 12v 62 ah срещу скромната сума от 134 лв. пали от рас ! Всичко е било от скапаният акумулатор, понеже с колата се върши работа всеки ден, нито на баща ми нито не мен ми се разправяше да зареждам стария и още един на монбат който си стой в нас. Но нали бях дизактивирал алармата но преди да я активирам просто запалих 1-2 пъти колата за да се уверя веднага, нагласям всичко и тогава когато
активирах алармата, тръгвам да паля колата ама нищо всякаш няма акумулатор и нищо въобще , така 4-5 опита , но таблото си свети :lol: , дизактивирам алармата защото помислих че може тя нещо да се бъзика, пробвам 2-3 пъти пак същото, активирах я пак, но се ядосах и започнах злобно и бързо да въртя ключа и то бързо да го връщам и оп на 3-ти път завъртя ама пък бързо го върнах и на 4-тия вече си запали :D: , така още 7-8 пъти пробвах докато видя че пали без проблем. Оставих я малко да почива :mrgreen: след което дойде ред за обучението на компа и да се сипе бензинец ! така за тая вечер всичко е добре , но все пак как така въобще нямаше никой ( под това "никой" имам предвид въобще да не завърти сякаш няма акумулатор) и след няколко активирания и дизактивирания на алармата + ръчкането да се оправи :-/:
а в най скоро време , само да имам повечко свободно, ще покрия тоя акумулатор ! измислих една система днес, ще снимам и пиша всичко тук в саита :lol:

Re: Трудно палене.

Публикувано: 27 яну 2010, 09:30
от HACKO
essex написа:..... и започнах злобно и бързо да въртя ключа и то бързо да го връщам и оп на 3-ти път завъртя ама пък бързо го върнах и на 4-тия вече си запали :D: , така още 7-8 пъти пробвах докато видя че пали без проблем. Оставих я малко да почива :mrgreen: след което дойде ред за обучението на компа и да се сипе бензинец ! така за тая вечер всичко е добре , но все пак как така въобще нямаше никой ( под това "никой" имам предвид въобще да не завърти сякаш няма акумулатор) и след няколко активирания и дизактивирания на алармата + ръчкането да се оправи :-/:
а в най скоро време , само да имам повечко свободно, ще покрия тоя акумулатор ! измислих една система днес, ще снимам и пиша всичко тук в саита :lol:
Замърсени контакти на контактния ключ, не знам обаче, тъй като са капсуловани, дали може отнякъде да се вкара вътре контактен спрей или трябва да се смени.
А пък за капак на акумулатора съм 100% сигурен, че ако се разходиш из някой пункт за вторични суровини, където изкупуват и разфасоват коли, ще намериш поне няколко да се въргалят из боклуците по земята. На такива места, бутилка водка (от най-евтината) върши чудеса.

Re: Трудно палене.

Публикувано: 28 яну 2010, 10:08
от madboy
essex написа:Днес проблема беше решен, отидох до един магазин малко след кръговото при сточна гара в посока Люлин и взех един Monabat dynamic 12v 62 ah.....
Браво, ама що не пробва с друг акумулатор преди десетина дни. :D: