Страница 1 от 1
Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 яну 2010, 20:35
от krumtenev
Стартера работи, бензиновата помпа също работи, но до свещите не достига ток?
като мина през по големи дупки и в движение изгасва.
Преди време имах проблеми с устройството за прекъсване на захранването с гориво/шоков бушон/ което спираше горивната помпа, но взех захранване отдругаде и сега помпата работи постоянно.
Имате ли представа къде може да е проблема?
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 27 яну 2010, 19:04
от krassigeoriev
щом няма ток на свещите значи има проблем с бубината започни с замерване на захранването и
И дай повече инфо правено ли е до сега нещо по колата и симптоми на болестта
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 29 яну 2010, 00:48
от Sasho85
Запалителната уредба EEC IV с EDIS ли е? Ако е така провери дали само на два цилиндъра нямаш искра. За по-бързо трябва да видиш само първи и втори цилиндър. Те са на една бубина съответно с четвърти и трети. Ако и на четирите нямаш искра проверяваш за прекъснат кабел или не добра връзка между:
пин 1 на ЕДИС-а и пин 56 на компютъра
пин 3 на ЕДИС-а и пин 36 на компютъра
пин 4 на ЕДИС-а и пин 16 на компютъра
Проверяваш датчика на коляновия вал- съпротивлението му трябва да е между 200 и 450 ома.
Бубината също може да я провериш но ме съмнява:
съпротивлението между средното и крайните крачета трябва да е 0,4-0,6 ома
съпротивлението на вторичната намотка се мери на изводите между 1и 4 и между 2 и 3 цилиндър.
Ако само на една двойка цилиндри нямаш искра проверяваш за прекъснат кабел между:
пин 10 и 12 на ЕДИС-а към бубината
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 04 фев 2010, 10:11
от krumtenev
Импулсния датчик беше разхлабен и смених релето на горивната помпа.
Вече пали без проблем.Но тъка и не разбрах точно от кое се оправи
Благодаря за помощта на всички!
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 04 фев 2010, 10:17
от HACKO
krumtenev написа:Стартера работи, бензиновата помпа също работи, но до свещите не достига ток?
...
Релето на бензиновата помпа няма нищо общо със тока на свещите. Датчика на Хол, обаче има пряка зависимост.
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 04 фев 2010, 11:14
от krumtenev
Между другото, след като прочетох ръководството на ФОРД не можах да разбера за какво е тази система?
Става въпрос за "бронзови" тръби свързани с изпускателния колектор който влизат в черна кутия , в която се създава вакуум? и която при отваряне издава странен шум?
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 04 фев 2010, 13:17
от Sasho85
Служат за екологична цел.
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 04 фев 2010, 13:21
от HACKO
Това е еко система вариация на ЕГР, само че не връща част от изгорелите газове във всмукателния тракт, както е при ЕГР, а вкарва чист въздух в колектора. Проблема е че трябва да работи само в определени режими и като се скапе вкарва въздух постоянно и обърква ламбдата и става кофти. Аз моите съм ги отрязал и затапил отдавна и работи по-добре. Англичаните продават комплект тапи за целта, ама на мене ми беше по-лесно да отрежа разклоненията към колектора, да сплескам стърчащите остатъци и да ги заваря с електрожена (почти без пари).
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 08:20
от krumtenev
Проблема пак се появи......
Закачих я на комп. никакви грешки няма....
Казаха ми че наи вероятно е от ЕДИС 4 и сега съм решил да го сменя....
Ще пиша по късно за резултата....
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 09:34
от HACKO
Преди да сменяш ЕДИС провери ел. таблото за "студени" спойки, често срещано явление на Ескортите.
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 10:21
от krumtenev
Благодаря за съвета!
Същото каза и ел.специалиста , но след като замери куплонга който влиза в ЕДИСа каза че до него стига захранване, което значи че проблема не е в ел таблото или релетата/ които преди това ги бях сменил вси4ките

/
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 10:42
от krumtenev
Сега като завъртя ключа на стартера се чува едно чукане на някакво реле/ мисля 4е е това на горивната помпа/ в ел. таблото ?
Оказа се че не е и от ЕДИС а

Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 11:30
от HACKO
Пусни търсачката и виж какво има написано за проблемите в ел.таблото на Ескортите, не си първия със такива симптоми.
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 12:33
от krumtenev
Може ли да питам нещо.... да не би аз да греша
Колко трябва да е съпротивлението на бубината 4,5 -5,5 Q ?
Защото уреда ми показва 1,5 Q /но уреда ми е много стар и може да дава грешни стойности/
И какво напрежение трябва да достига до бубината?
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 23 мар 2010, 15:24
от krumtenev
З А П А Л И......
шунтирах ел.таблото и захраних бубината директно и запали !
Благодаря на Наско /наистина ще се окаже студена спойка/
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 01 авг 2011, 20:57
от pitbulche
Моята е ескорта от профила ми. Онзи ден бях на разходка до Бачково, нямаше никакви подозрителни симптоми. Прибрах се, но на другия ден колата не запали въобще. Търсих, търсих и констатирах: няма ток на свещите; има 12V на средната клема на буксата на бобината; съпротивленията на намотките на бобината са - 0,5ома-първична и 15килоома-вторична (изглежда здрава). Не мога да видя къде е датчика за коляновия вал да го проверя, кажете как да стигна до него. Другия датчик за разпределителния вал дава грешки, но той си е отдавна така, май в Германия са опитали да го сменят, защото болтчето е преебано - не са успели да го развият.
Колега, ти какво шунтира от таблото, имаше ли захранване на буксата на бобината?
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 02 авг 2011, 09:40
от Revell
Датчика на коляновия вал е скрит зад стартера. Огледай за кабел, който минава над стартера и отива към блока, посока маховика.
Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 02 авг 2011, 20:30
от pitbulche
Значи, около стартера не намерих датчика за положението на коляновия вал. Обаче докато се опитвах да вдигна колата на крик, за да го търся, защото не мога да се придвижа до канал без теглене, мина един колега и му обясних ситуацията. Докато му обяснявах как утре той ще ме тегли до канал, му показах как няма ток на свещите и...... Голям смях!!! Взе, че запали!!!

Трети ден се мъча да я запаля, днес я пробвах пак преди да почна да работя, нищо не съм барнал, защото въпросния колега дойде и ме прекъсна. Просто незнам какво стана, сега си работи както преди - без забележки. Другата седмица смятам да ходя на море - как да тръгна с тая кола?!

Re: Непалене на Ескорт 92
Публикувано: 03 авг 2011, 13:57
от Revell
Ами не около стартера а ЗАД него - скрит е. Все пак поне кабелите които отиват към него се виждат над него и под контейнера или там каквото е на еко системата. Не е изключено обаче при теб да са правени интервенции и кабела да минава от друго място. Самото положение на датчика е толкова кофти че без да се свали стартера не може да се види, а пък после докато развиеш датчика е еднаааа...моли се да не е развален болта.