Мразя тия тоциииии!!!
Мразя тия тоциииии!!!
Вчера сутринта както си стоя в задръстване и изведнъж двигателя загасна. А? Връткам ключа и запали. Помислих, че може да съм направил някаква сложна комбинация с педалите и затова да е загаснала. Да, да, а ма не! Вечерта пак стоя на светофар(първа кола) и оп точно да стане зелено и пак загасна?!? Въртях този път повече и запали, покарах малко и пак. Днес пак ми го направи тоя номер (прави го при загрял двигател) само където въртях стартера доста. Пробвах на газ и на бензин- все тая. Чистих къде видях кабелчета с клеми- резултат нема.
Имам чуството, че от вибрациите на двигателя нещо прекъсва??!! Сега я повъртях малко из квартала, та да не взимам рейс за да се прибирам и пак загасна и неще да пали. След доста въртене(скапах го тоя стартер!) запали, докато излеза да вдигна капака пак загасна. С ръчкането по кабелчета стигнах до буксата на делкото, разбутах я и запалих успешно колата(двигателя де) и се прибрах. Докато ръчках тази букса чувах нейде някакво реле да прещраква. Дали е от там проблема(буксата), възможно ли е на празни обороти(в движение не ми е гаснала), тя да прекъсва нещо, да е била поизвадена и затова да гасне? Макар, че тази букса си има някаква щипка с телче.
P.S. Забравих да спомена роднините на Николаус Аугуст Ото, Хенри Форд с неговата Форд Мотор Къмпани, но днес ги споменавах вече достатъчно!
Имам чуството, че от вибрациите на двигателя нещо прекъсва??!! Сега я повъртях малко из квартала, та да не взимам рейс за да се прибирам и пак загасна и неще да пали. След доста въртене(скапах го тоя стартер!) запали, докато излеза да вдигна капака пак загасна. С ръчкането по кабелчета стигнах до буксата на делкото, разбутах я и запалих успешно колата(двигателя де) и се прибрах. Докато ръчках тази букса чувах нейде някакво реле да прещраква. Дали е от там проблема(буксата), възможно ли е на празни обороти(в движение не ми е гаснала), тя да прекъсва нещо, да е била поизвадена и затова да гасне? Макар, че тази букса си има някаква щипка с телче.
P.S. Забравих да спомена роднините на Николаус Аугуст Ото, Хенри Форд с неговата Форд Мотор Къмпани, но днес ги споменавах вече достатъчно!
- Паци
- потребител
- Мнения: 113
- Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
- Status: Извън линия
Това дето си го добарал е комутатор.
И аз минах през този ужас
Комутатор или работел или не .. да да ама не.
Намерих си го за 20 лв. в морга.
Е пробвахаме първо да му чистим контакти ... али-бали .. самия него го разглобихме (не се разглобява).
Ми к'во друго да ти кажа ?
Телчето дето си го видял е осигуровката да не се вади буксата. Стискаш и вадиш.
Незнам на какво разстояние ти е бачкането но моето беше на 3 км. и нямах проблем. Интерсното беше, че студен не правеше мизерии е не винаги де и докъто намеря прблема си ме возеше, че и на сбор ходихме и шоу правих но си гаснеше когато си иска, и то точно както го описваш като спра .
Аааа
Сетих се какво да ти кажа
За паленето :
И моя палеше с много зор и съвсем случайно налучках как да го паля.
Начи ако си на газ щракаш на неутрално въртиш и като се опита да пали връщаш на газ като си набензин същата работа, връщаш на горивото на което си бил. Дано и при тебе се получи
За смяната някаква помощ ако ти трябва викай. То няма нищо сложно.
Отвиваш му двете болтчета и се измъква напред има крачета с които се набутва на делкото. Евентуално ще си намериш от морга и ще видиш, че е намацан със силконова паста топлопроводяща слагат я на транзистори и процесори за по-добър контакт с радятора, може и да са я почистили, ще си купиш и ще го намажеш преди да го монтираш а ако има почисти старата и сложи нова.
Обаче огледай с какво ще го отвиеш защото няма място да завреш отверка. Аз го отвивах с клещи и нож за пържоли
И аз минах през този ужас

Комутатор или работел или не .. да да ама не.
Намерих си го за 20 лв. в морга.
Е пробвахаме първо да му чистим контакти ... али-бали .. самия него го разглобихме (не се разглобява).
Ми к'во друго да ти кажа ?
Телчето дето си го видял е осигуровката да не се вади буксата. Стискаш и вадиш.
Незнам на какво разстояние ти е бачкането но моето беше на 3 км. и нямах проблем. Интерсното беше, че студен не правеше мизерии е не винаги де и докъто намеря прблема си ме возеше, че и на сбор ходихме и шоу правих но си гаснеше когато си иска, и то точно както го описваш като спра .
Аааа
Сетих се какво да ти кажа

За паленето :
И моя палеше с много зор и съвсем случайно налучках как да го паля.
Начи ако си на газ щракаш на неутрално въртиш и като се опита да пали връщаш на газ като си набензин същата работа, връщаш на горивото на което си бил. Дано и при тебе се получи

За смяната някаква помощ ако ти трябва викай. То няма нищо сложно.
Отвиваш му двете болтчета и се измъква напред има крачета с които се набутва на делкото. Евентуално ще си намериш от морга и ще видиш, че е намацан със силконова паста топлопроводяща слагат я на транзистори и процесори за по-добър контакт с радятора, може и да са я почистили, ще си купиш и ще го намажеш преди да го монтираш а ако има почисти старата и сложи нова.
Обаче огледай с какво ще го отвиеш защото няма място да завреш отверка. Аз го отвивах с клещи и нож за пържоли

Благодаря за съвета!
Днес следобед сложих друг комутатор, та сега ще трябва да отида до пистата да пробвам болида дали ще гасне пак!
Като свалих комутатора го разгледах. Значи между него и делкото има някакъв преходник(също на букса от двето страни), та мисълта ми е, че ако съм разбутал там тази букса би трябвало да го направи същото- да гасне, та може ли да се провери самият комутатор по някакъв начин дали работи? Защото след като вчера пипах там по комутатора и го притиснах днес не ми е гаснала колата?! (което не значи нищо май)
Днес следобед сложих друг комутатор, та сега ще трябва да отида до пистата да пробвам болида дали ще гасне пак!
Като свалих комутатора го разгледах. Значи между него и делкото има някакъв преходник(също на букса от двето страни), та мисълта ми е, че ако съм разбутал там тази букса би трябвало да го направи същото- да гасне, та може ли да се провери самият комутатор по някакъв начин дали работи? Защото след като вчера пипах там по комутатора и го притиснах днес не ми е гаснала колата?! (което не значи нищо май)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта