Страница 1 от 1
Скрит прекъсвач
Публикувано: 27 мар 2006, 13:36
от HePeDoBeH
Абе ако реша да си правя прекъсвач според вас кой кабел ще е най-добре да прекъсна? По принцип идеята ми е да върти ама да не пали

за да се заблуди потенциалния крадец че или колата не може да си пали по принцип или няма бензин и че не е подходяща за кражба

Не че някой ще тръгне да ми краде кораба ама .... нямам каско тай че нищо не ми пречи да се застраховам. тука на колегата му откраднаха Вектра 2.0 от 90 г и така и не се намери , а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското

Публикувано: 27 мар 2006, 13:50
от Любо
Може би е най-добре да прекъснеш захранването на горивната помпа.
По този начен ще върти на стартер, но помпата няма да сработи и съответно няма да се запали двигателя. Слагаш на скрито място едно ЦеКа ключе и с него си палиш.
Успех
Ре
Публикувано: 27 мар 2006, 13:56
от HePeDoBeH
И аз това мислех ама трябва да го направя така че да не е видимо много много имам предвид да не вадя кабела чак откъм бензиновата помпа ами трябва да го изкопая къде минава през таблото ... което не е лека работа като знам какво бойно поле е там ...
Публикувано: 27 мар 2006, 14:04
от Любо
При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.
e
Публикувано: 27 мар 2006, 14:11
от HePeDoBeH
то това е зора в намирането, другото е ясно , все пак съм завършвал електроника

иначе ще видя къде е ище дам инфо по нататъка ако някой е заинтересуван.Нищо чудно и при мен да е под уплътнението

Благодаря за инфото
Публикувано: 27 мар 2006, 17:17
от kabeldjiata
Попринцип шоковия датчик, който прекъсва горивната помпа се намира отзад, като отвориш капака на багажника върху конзолката където е и механизма за заключване, обаче е далечко от таблото

Публикувано: 27 мар 2006, 17:33
от demiro
Любо написа:При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.
Е сега вече ти откраднах колата

Публикувано: 27 мар 2006, 17:55
от Любо
При мен "ключето" е другаде, а от там резнахме + на помпата за да сложим реле което да я изключва, когато съм на газ (тия холандци я бяха оставили да работи на рециркулация). Самото реле ми е в моторния отсек. С ключето схемата трябва да е същата.
а за да ми я откраднеш трябва да се включиш с кабел след ключето и да го закачиш на контактния ключ...май (не разбирам, много, много).

Re: Скрит прекъсвач
Публикувано: 27 мар 2006, 19:47
от 1.8d
HePeDoBeH написа:....., а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското...

Аз съм чувал че точно това му е най-кофти на каското.Че веднъж направиш ли,трябва вече да правиш редовно.Доста познати са изревали че застрахователя в прав текст му намеква че: "не си ли подновиш застраховката,вероятността да ти откраднат колата е голяма".Просто колата ти вече е белязана,няма значение дали е грозна или красива
Публикувано: 28 мар 2006, 16:15
от shark
Можеш да прекъснеш и захранването на бобината. Това е принципа на моят имобилайзер. Ако не го изключа можеш да въртиш колкото ток има в акумулатора но няма да запали, дори и на бутане естествено!