Страница 1 от 1

Скрит прекъсвач

Публикувано: 27 мар 2006, 13:36
от HePeDoBeH
Абе ако реша да си правя прекъсвач според вас кой кабел ще е най-добре да прекъсна? По принцип идеята ми е да върти ама да не пали ;) за да се заблуди потенциалния крадец че или колата не може да си пали по принцип или няма бензин и че не е подходяща за кражба :D Не че някой ще тръгне да ми краде кораба ама .... нямам каско тай че нищо не ми пречи да се застраховам. тука на колегата му откраднаха Вектра 2.0 от 90 г и така и не се намери , а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското :?

Публикувано: 27 мар 2006, 13:50
от Любо
Може би е най-добре да прекъснеш захранването на горивната помпа.
По този начен ще върти на стартер, но помпата няма да сработи и съответно няма да се запали двигателя. Слагаш на скрито място едно ЦеКа ключе и с него си палиш.
Успех

Ре

Публикувано: 27 мар 2006, 13:56
от HePeDoBeH
И аз това мислех ама трябва да го направя така че да не е видимо много много имам предвид да не вадя кабела чак откъм бензиновата помпа ами трябва да го изкопая къде минава през таблото ... което не е лека работа като знам какво бойно поле е там ...

Публикувано: 27 мар 2006, 14:04
от Любо
При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.

e

Публикувано: 27 мар 2006, 14:11
от HePeDoBeH
то това е зора в намирането, другото е ясно , все пак съм завършвал електроника :D иначе ще видя къде е ище дам инфо по нататъка ако някой е заинтересуван.Нищо чудно и при мен да е под уплътнението :)
Благодаря за инфото

Публикувано: 27 мар 2006, 17:17
от kabeldjiata
Попринцип шоковия датчик, който прекъсва горивната помпа се намира отзад, като отвориш капака на багажника върху конзолката където е и механизма за заключване, обаче е далечко от таблото :roll:

Публикувано: 27 мар 2006, 17:33
от demiro
Любо написа:При мен минава под уплътнението на шофьорската врата. Ти само го намери (ако искаш от самата помпа), след това режеш, пускаш кабел до ключето и го връщаш обратно, до мястото където си срязал. Омотаваш с изолирбант и си готов.
Е сега вече ти откраднах колата :lol: :lol: :lol:

Публикувано: 27 мар 2006, 17:55
от Любо
demiro написа: Е сега вече ти откраднах колата :lol: :lol: :lol:
При мен "ключето" е другаде, а от там резнахме + на помпата за да сложим реле което да я изключва, когато съм на газ (тия холандци я бяха оставили да работи на рециркулация). Самото реле ми е в моторния отсек. С ключето схемата трябва да е същата.
а за да ми я откраднеш трябва да се включиш с кабел след ключето и да го закачиш на контактния ключ...май (не разбирам, много, много).
:lol: :lol: :lol:

Re: Скрит прекъсвач

Публикувано: 27 мар 2006, 19:47
от 1.8d
HePeDoBeH написа:....., а беше далеч по-грозна и то точно седмица след като му изтече каското... :?
Аз съм чувал че точно това му е най-кофти на каското.Че веднъж направиш ли,трябва вече да правиш редовно.Доста познати са изревали че застрахователя в прав текст му намеква че: "не си ли подновиш застраховката,вероятността да ти откраднат колата е голяма".Просто колата ти вече е белязана,няма значение дали е грозна или красива

Публикувано: 28 мар 2006, 16:15
от shark
Можеш да прекъснеш и захранването на бобината. Това е принципа на моят имобилайзер. Ако не го изключа можеш да въртиш колкото ток има в акумулатора но няма да запали, дори и на бутане естествено!