Страница 1 от 1

ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 02 мар 2010, 09:38
от asen__asenov
Здравейте, колеги! имам следния проблем - както си карам, пускайки парното и чистачките на веднъж - колата почва да губи обороти и се опитва да угасне! сега се кара постоянно на фарове - може ли да е от изтощен акумулатор - смених го преди 5 месеца и ми мериха уредбата - на ред е зарежда. сутринта го мерих - 12.85V!

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 02 мар 2010, 09:59
от paci
Парното топли!
Топлото идва от загретия антифриз който охлажда двигателя.
Антифриза се върти от водната помпа на двигателя.
Няма нищо електрическо!

Нищо, че акумулатора е на 5 месеца може да е дал някакъв дефект.
Иди го провери!

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 02 мар 2010, 16:28
от methodboy
Тия 12.85 са малко. Реле-регулатора ти "реже" напрежението на 14 или 14.4. Кога си го мерил при включени всички възможни консуматори?

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 04 мар 2010, 19:38
от gri6ata88
Здравей колега ,
най-вероятно акумулатора си е още читав ,но алтернатора незарежда нормално,защото трябва да зарежа минимум 13,6-13,8 волта при включени консуматори,а при изключени 14-14,4 волта. Може да е за смяна на четките или да му е хлабав ремъка . Запали колата на място и на празен ход махни "+" клемата ка акумулатора ,ако колата изгасне ,значи незарежда.
Ако незарежда като се натовари акумулатора с повече консумация може да гасне и заради това да ти падат оборотите .

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 05 мар 2010, 18:15
от martinhr
НЕДЕЙ ДА МАХАШ КЛЕЙМАТА ПРИ РАБОТЕЩ ДВИГАТЕЛ !!! В всичко ръководства на всякъкви коли това нещо е описано като много опасно и е ясно защо,после ще тичаш за ecu до близката морга.12,85 е добре ако си го мерил на изгасена кола,ако е била запалена то тогава имаш проблем с алтернатора,възможно и реле регулатора който е в него.Ремонта не е скъп.Но ако това напрежение е при запалена кола,преди да отидеш на майстор погледни към алтернатора за окислен контакт или окислен контакт на акумулатора,за да не ти вземат 20 лв. за да ти го напръскат с контактен спрей.Успех и лека вечер.

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 08 мар 2010, 16:48
от asen__asenov
12.85 е при изгасен двигател и без консуматори. ще измеря при запалена със и без консуматори. как може да разбера дали акумулатора е дефектирал - само в сервиз ли? Благодаря Ви!!!

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 08 мар 2010, 17:31
от martinhr
Виждал съм уреди за тест на акумулатори,има места където само с акумулатори се занимават и ще могат да го проверят.Но това е много добро показание,запали колата и направи същият експеримент,вече ще си покаже какво ще си иска колата :) В другите постове е посочен диапозона на напрежението което алтернатора трябва да поддържа.Сутрин как запалва в смисъл мудно ли се върти стартера или нормално ?

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 18 мар 2010, 14:33
от asen__asenov
мерих! акумулатора беше малко паднал, но като го заредих проблема с гасненето остана - мисля, мисля!!!

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 20 мар 2010, 23:18
от martinhr
Пак неказа какво е напрежението при работещ двигател.

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 27 мар 2010, 09:32
от asen__asenov
дали може да е от свещи или от свързващите ги кабели - как се проверяват те? при по-рязко подаване на газ колата се задавя за 2-3 секунди, ако подавам съвсем плавно няма проблем!?

Re: ПРОБЛЕМ С ГАСНЕНЕ

Публикувано: 28 мар 2010, 20:50
от martinhr
Колега,премери напрежението подавано към акумулатора при работеш двигател. :D: