Форд фиеста 1.3/95г.-трудно пали
Публикувано: 10 мар 2010, 12:31
Диагнозата е-на студено палеше от 3/4 път
Изведнъж се получи като проблем.
Смених:
Масло,мас.филтър,кабели,свещи,горивен филтър,въздушен,ремък на водна помпа/2 пъти/
В сервиз-изронващи се кабели на датчика за перката/датчика отгоре на термостата/-и тях смених,датчик за температурата-и него,термостат-и него смених
Оправи се,но сега когато падна снега-2 дена с дърпане палеше.
Пак сервиз-и заключението беше-модул на запалването/EDIS/-обяснението:
явно кагато паднат температурите-студена спойка някъде по електрониката и отказва да работи/имало подобен случай с друг форд/.Или смяна,или само на топло ще се кара?!
Снощи свалих въпросният модул и като отворих капачето-целия залят с нещо като желе.Цяла нощ на парното и сутринта запали от 1 път.Но пък от известно време като отпусна педала на гаста,оборотите скачат на 2000 поиграват малко/сама си се форсира/и плавно падат.Сега смених и сензора за засмукващият въздух.Рестарт на компа и в карбуратора малко ВД40-запали,но с ниски обороти и и след форсиране глъхне до 500об.после се заковава на 900об.
Та въпросът ми е ::
Подлежи ли платката на изваждане от капачката/ремонт/или нов?
И дали все пак е от него?
Изведнъж се получи като проблем.
Смених:
Масло,мас.филтър,кабели,свещи,горивен филтър,въздушен,ремък на водна помпа/2 пъти/
В сервиз-изронващи се кабели на датчика за перката/датчика отгоре на термостата/-и тях смених,датчик за температурата-и него,термостат-и него смених
Оправи се,но сега когато падна снега-2 дена с дърпане палеше.
Пак сервиз-и заключението беше-модул на запалването/EDIS/-обяснението:
явно кагато паднат температурите-студена спойка някъде по електрониката и отказва да работи/имало подобен случай с друг форд/.Или смяна,или само на топло ще се кара?!
Снощи свалих въпросният модул и като отворих капачето-целия залят с нещо като желе.Цяла нощ на парното и сутринта запали от 1 път.Но пък от известно време като отпусна педала на гаста,оборотите скачат на 2000 поиграват малко/сама си се форсира/и плавно падат.Сега смених и сензора за засмукващият въздух.Рестарт на компа и в карбуратора малко ВД40-запали,но с ниски обороти и и след форсиране глъхне до 500об.после се заковава на 900об.
Та въпросът ми е ::
Подлежи ли платката на изваждане от капачката/ремонт/или нов?
И дали все пак е от него?