Страница 1 от 1
Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 11:22
от tedoto
Здравейте колеги ! Не познавам в цялата си история, по-здрава, по-издръжлива и по-вечна машина от Форд. Вече 24 год. колата ми има все така идеално запалване като първия път когато я взех ! Става дума за Форд Ескорт 1.6 D CL 1986 год. ! Преди няколко дни сменях съединител, и след като си взех от сервиза забелязах, че лампата на акумулатора не свети, а и съответно въртенето от палене на палене ставаше по-слабо, докато в един момент съвсем се скапа акумулатора. Въпроса ми е, съществува ли някакво място по колата, като кабел например, за тази лампа на таблото, съответно от това да не ми зарежда динамото. А като стана въпрос за динамо, само да отбележа, че са сменяни ролки и ремък, и си беше идеално докато не я закарах в сервиза. Дано излезе нещо с което ще мога сам да се справя

Поздрави

Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 12:58
от stoy@n
Колега,
Само да поясня-лампата за зареждане на акумолатора(на таблото)Трябва да светне когато дадеш "контакт" с ключа както и лампата за налягането на маслото.Когато запалиш лампата за зареждането(и тази на маслото)угасва ако всичко е наред с алтернатора(генератора ,"динамото")Когато стартираш двигателя ако имаш волтмер за постоянен ток измери напрежението между "+" и "-" на акумолаторните клеми.Трябва да е около 13.5-13.8 волта на ниски обороти на двигателя.При покачване на оборотите напрежението може да се покачи до около 14.2 волта.
Иначе от поста ти разбирам че лампата за зареждането не свети-това при работещ двигател ли е или само на "контакт"?Ако е при работещ двигател е нормално да не свети.Що се отнася до паленето може да е заминал акумолатора...
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 15:54
от tedoto
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 93194k.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; Ето тези два кабела бяха виснали под тази бубина която изглежда е за алтернатора ... какво мога да направя? Дали от там е проблема ?
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 17:23
от cockyhotty
Явно като са сменяли съединителя са прекъснали тея кабели и си останал без зареждане. Но ако е така, лампата ти на таблото би трябвало да е светнала? За какви бобини на алтернатора говориш, това което се вижда на заден план е стартера, не алтернатора? Пробвай да го заредиш акумулатора, проверка на електролит и ниво. Направи замерване на напрежението на клемите на акумулатора при запален двигател както каза колегата по-горе. Трябва да е поне 13,5 волта. Ако не е, има проблем с тея жици, реле-регулатора или акумулатора.
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 17:28
от tedoto
cocky, тези кабелчета отиват към клемите на плюса и минуса, мисълта ми е заради тях като дам на контакт да не светва лампата за акумулатора, следователно и заради това да не се възпроизвежда ток, и акумулатора ми да пада. А и акумулатора ми е нов на няма и няколко месеца. Също така до колкото видях тези кабелчета има връзка и с алтернатора...
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 18:42
от HACKO
Това като го гледам ми прилича на кабела който отива от генератора към дебелия проводник +12 към шалтера, през него генератора зарежда акумулатора. Тънката жичка е за лампата на таблото. Виж от къде са скъсани и ги свържи.
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 20 мар 2010, 19:20
от cockyhotty
Щом си ги видял, си ги вържи и приключвай с проблема. С такава снимка абсолютно нищо не може да се разбере. Най-добре е да си намериш ел. схема и по цветовете да се ориентираш кое къде отива.
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 21 мар 2010, 10:50
от tedoto
Може ли някой да ме насочи към някаква ел. схема за да мога да ги свържа правилно ... да не стават фалове.

Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 21 мар 2010, 13:43
от cockyhotty
Виж тук дали има-
http://zamunda.net/details.php?id=151881&hit=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Проблем със акумулатор
Публикувано: 22 мар 2010, 15:55
от tedoto
Колеги, мерси за съдействието оправих проблема!

От тези кабелчета е бил проблема, сега лампата при контакт си свети, както и акумулатора вече не се изтощава. Мерси отново и поздрави
