МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ
- brum
- потребител
- Мнения: 36
- Регистриран: 13 фев 2009, 02:58
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 1991 с ДВГ 1995 75HP
- Status: Извън линия
МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ
Здравейте колеги. Имам много странен проблем със Ескорт МК5 1991. Проблема се появява когато имам каквато и да била консумация на ток, стрелката за оборотите почва да играе. Дори когато си пусна парното вечерно време виждам как фаровете ми почват да светят по слабо. А сега в тея жеги когато ми върви перката за охлаждане не мога дори да си запаля колата. Смених акмолатора но пак същата работа, ходих в няколко сервиза но никой не може да ми обясни от какво е. МОЛЯ ВИ КОЛЕГИ ДАЙТЕ НЯКАКВИ ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ ОТ КАКВО Е Т'ВА




- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ
Алтренатор?!Зарежда ли правелно-някаде над 14V?!
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ
Здравейте,
отдавна наблюдавам подобно нещо. При изключени консуматори на акумолатора има 14-14.1V при включени фарове, задно утопление, вентилатор в купето - 13.7-13.8. При натискане на спирачка (всичко изключено) подсветката на дисплея на часовника намалява в момента на натискането. При включване на перката на вентилатора на охлаждането при загрят двигател, оботорите падат за секунда със 50-100 и се нормализират. Сложих си ел. стъкла и забелязах че когато стъклото е затворено и натисна пак за затваряне се плучава същия ефект - падане с 50-100 оборота(това ми позволи да направя измерване тъй като перката не мога да я уцеля и натоварващия момент е сравнително кратък). Та сега натоварвам с прозореца и на акумолатора има 13V
. Друго което забелязах - при относително студен двигател с обороти около 950 при товар на стъклото оборотите не падат, но за сметка това стрелката на оборотомера подскача нагоре с 50 оборота и като махна товара и си идва на мястото.
Следващото което не знам дали има връзка е че когато колата е студена и времето сравнително хладно (някой път ако е студено дори и да загрее тя) лети като изтребител, но стопли ли се и почва да става тромава.
Така въпроса следващ от всички наблюдения и тестове е може ли алтернатора да прави мизерии като се стопли и да не стига ток до свещите за хубава искра, от където да падат оборотите при товар. Има ли изобщо вероятност алтернатора да дава 14V без товар и 13V с товар или е проблем на някоя връзка. Да се занимавам ли с него или проблема може да е в бубините (при последното мерене на куплонга всичко беше ОК). Абе въобще от къде може да дойде това губене на мощност при топло време и тези падове в оборотите при товар?
Да добавя само: сменени са ламбда, MAF, темп. на ДВГ и вх. въздух, датчиците на разпределителен и колянов вал както и за движение на ск. кутия, клапан на ЕГР.
Извинявам се за дългия пост, но искам максимално да съм точен със симптомите.
отдавна наблюдавам подобно нещо. При изключени консуматори на акумолатора има 14-14.1V при включени фарове, задно утопление, вентилатор в купето - 13.7-13.8. При натискане на спирачка (всичко изключено) подсветката на дисплея на часовника намалява в момента на натискането. При включване на перката на вентилатора на охлаждането при загрят двигател, оботорите падат за секунда със 50-100 и се нормализират. Сложих си ел. стъкла и забелязах че когато стъклото е затворено и натисна пак за затваряне се плучава същия ефект - падане с 50-100 оборота(това ми позволи да направя измерване тъй като перката не мога да я уцеля и натоварващия момент е сравнително кратък). Та сега натоварвам с прозореца и на акумолатора има 13V


Така въпроса следващ от всички наблюдения и тестове е може ли алтернатора да прави мизерии като се стопли и да не стига ток до свещите за хубава искра, от където да падат оборотите при товар. Има ли изобщо вероятност алтернатора да дава 14V без товар и 13V с товар или е проблем на някоя връзка. Да се занимавам ли с него или проблема може да е в бубините (при последното мерене на куплонга всичко беше ОК). Абе въобще от къде може да дойде това губене на мощност при топло време и тези падове в оборотите при товар?
Да добавя само: сменени са ламбда, MAF, темп. на ДВГ и вх. въздух, датчиците на разпределителен и колянов вал както и за движение на ск. кутия, клапан на ЕГР.
Извинявам се за дългия пост, но искам максимално да съм точен със симптомите.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: МНОГО СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С ТОКОВЕТЕ
определено имали проблеми с реле регулатора на алтернатора или самия него влия е на мотора.Скоро испитах подобни проблеми с автомобила от подписа ми.http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=38475" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта