Страница 1 от 1

Оборотомер ... дизелов.

Публикувано: 18 апр 2006, 06:52
от snaiperisto
От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю

Публикувано: 18 апр 2006, 08:41
от Dundee
Когато брат ми караше един ескорт 1,8 Д му падаше стрелката по същия начин. Знам само че ставаше когато минеш през локва, ама защо се получава :?: *072*
Може би щото ремъкът на генератора не беше много читав. Като се намокреше изцвилваше и тогава стрелката на оборотомера падаше временно.

Re: Оборотомер ... дизелов.

Публикувано: 18 апр 2006, 09:00
от paintman
snaiperisto написа:От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю
погледни отдоло на генератора дане е хлабава жичката на оборотомера :roll:

Публикувано: 18 апр 2006, 17:38
от aaleks
Много теми за оборотомера взеха да стават, http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
тази май е достатъчна!

Публикувано: 18 апр 2006, 22:48
от snaiperisto
aaleks написа:Много теми за оборотомера взеха да стават, http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
тази май е достатъчна!
Да , тая не знаех че я има , а е баш за мене.

Публикувано: 19 апр 2006, 06:25
от 1.8d
100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.

Публикувано: 19 апр 2006, 22:59
от snaiperisto
1.8d написа:100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.
Май ще излезеш 100% прав , чух го да просвирва.

Публикувано: 27 апр 2006, 21:58
от Jinxy
И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.

Публикувано: 28 апр 2006, 03:12
от snaiperisto
Jinxy написа:И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.
Да бе ...верно...и на мен ми направи впечетление че не МИЖИ лампата...ясно това е проблема...НЕМА ДА СЕ РЕМОНТИРАМЕ.

Публикувано: 28 апр 2006, 20:22
от 1.8d
При мен на Ескорта проблема се решаваше временно като опъна ремъка,но след време пак започваше да свири.Имах чувството че ремъка е от ластик - 2 го опъвах и след 1-2 месеца пак започваше да свири като мина през локва

Публикувано: 21 юни 2006, 12:25
от methodboy
Искам да питам някои разглобявал ли е алтернатора понеже имам същия проблем, само дето карах в порой и след няколко дни започна да ми прави същите магарии но не се оправя. Сега над 1700 оборота пада стрелката и спира да зарежда акумулатора. Сменях четки като си мислех че е от това, а и релерегулатора е здрав.

Публикувано: 30 юли 2006, 16:41
от F1
сложих си предпазител/кора пласм.-самоделка/ под алтернатора и спря просвирването и натягането на всеки 2 месеца

Публикувано: 09 авг 2006, 00:23
от venom4o
На Сиерата си имам два ремъка и съм много доволен и двата са нови за момента и няма проблеми ,но определон много добре са го измислили