Страница 1 от 1
Оборотомер ... дизелов.
Публикувано: 18 апр 2006, 06:52
от snaiperisto
От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю
Публикувано: 18 апр 2006, 08:41
от Dundee
Когато брат ми караше един ескорт 1,8 Д му падаше стрелката по същия начин. Знам само че ставаше когато минеш през локва, ама защо се получава
Може би щото ремъкът на генератора не беше много читав. Като се намокреше изцвилваше и тогава стрелката на оборотомера падаше временно.
Re: Оборотомер ... дизелов.
Публикувано: 18 апр 2006, 09:00
от paintman
snaiperisto написа:От време на време ми пада стрелката на оборотомера...и след малко се оправя...ако някой има идея , да я сподели...тенкю
погледни отдоло на генератора дане е хлабава жичката на оборотомера

Публикувано: 18 апр 2006, 17:38
от aaleks
Много теми за оборотомера взеха да стават,
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3877" onclick="window.open(this.href);return false;
тази май е достатъчна!
Публикувано: 18 апр 2006, 22:48
от snaiperisto
Да , тая не знаех че я има , а е баш за мене.
Публикувано: 19 апр 2006, 06:25
от 1.8d
100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.
Публикувано: 19 апр 2006, 22:59
от snaiperisto
1.8d написа:100% съм сигурен че е хлабав ремък и приплъзва на шайбата.
Май ще излезеш 100% прав , чух го да просвирва.
Публикувано: 27 апр 2006, 21:58
от Jinxy
И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.
Публикувано: 28 апр 2006, 03:12
от snaiperisto
Jinxy написа:И при мен е така. Мина ли през локва на по-ниски обороти и стрелката пада. Ремъка изсвирва после, но не защото е хлабав или износен, а заради пиковото натоварване в момента на заработването отново на алтернатора. Падналата стрелке е показател за незареждащ алтернатор. Чудното е само, че лампата за зареждане нереагира??? С две думио - нещо се мокри и изважда от строя за момент алтернатора, но явно не е фатално защото ми се е случвало много пъти за щастие без поражения.
Да бе ...верно...и на мен ми направи впечетление че не МИЖИ лампата...ясно това е проблема...НЕМА ДА СЕ РЕМОНТИРАМЕ.
Публикувано: 28 апр 2006, 20:22
от 1.8d
При мен на Ескорта проблема се решаваше временно като опъна ремъка,но след време пак започваше да свири.Имах чувството че ремъка е от ластик - 2 го опъвах и след 1-2 месеца пак започваше да свири като мина през локва
Публикувано: 21 юни 2006, 12:25
от methodboy
Искам да питам някои разглобявал ли е алтернатора понеже имам същия проблем, само дето карах в порой и след няколко дни започна да ми прави същите магарии но не се оправя. Сега над 1700 оборота пада стрелката и спира да зарежда акумулатора. Сменях четки като си мислех че е от това, а и релерегулатора е здрав.
Публикувано: 30 юли 2006, 16:41
от F1
сложих си предпазител/кора пласм.-самоделка/ под алтернатора и спря просвирването и натягането на всеки 2 месеца
Публикувано: 09 авг 2006, 00:23
от venom4o
На Сиерата си имам два ремъка и съм много доволен и двата са нови за момента и няма проблеми ,но определон много добре са го измислили