сонда на резервоара на 1.8D 94г

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

сонда на резервоара на 1.8D 94г

Мнение от zzari » 28 апр 2006, 15:25

Колеги,знае ли някой как се вади сондата на резервоара?Намерих я но тези тръбички с щипките нещо не са ми ясни а и после и самата сонда не знам как се вади,като гледам там нямя никакви болтчета.Ако е като капачка в каква посока се завърта?

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 28 апр 2006, 20:08

Отгоре е на капачка,отвива се,но първо се сваля резервоара и тогава,иначе не могат да се свалят маркучите за към двигателя.Резервоара се сваля лесно,мисля че бяха 2 или 3 болта.Само че трябва канал.И трябва да се бележи в какво положение е била сондата,защото после при сглобяването ако я сложиш накриво не засмуквала.
Друг вариант койта съм виждал е без да сваляш резервоара,но трябва да изрежеш ламарината под седалката и да разшириш дупката за да можеш да стигнеш до маркучите с горивото и да ги свалиш
Мисля че се отвиваше обратно на часовниковата стрелка но не съм напълно сигурен,не помня вече как беше,но то е на зъбчета,отвиваш докато освободи зъбчетата и вадиш
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 29 апр 2006, 12:03

Благодаря колега!Първо щте опитам това на място и ако не стане щте търся канал,но ми се струва че ще успея защото вчера успях да откача тръбичките и ги закачих пак без проблем,но от тогава не съм го палил и не знам далли нямя да засмуква въздух от там!Много аланкат ми се вижда цялата работа без скобички.

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 30 апр 2006, 13:56

Щом си ги свалили няма начин да не е засмукал въздух,но това не е толкова страшно,горивната с-ма се обезвъздушава сама,като подържиш да поработи на обороти (2000-2500)към минута-две
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 02 май 2006, 22:28

Справих се със сондата, но сега нещто не мога да го накарам да показва вярно!Опитах да го закача и на свален акумолатор и на закачен но все показва половин резервоар а в него нямяше повече от 5 литра нафта.Не може да няма някякъв чалъм там,но не вярвам да се налага да пълня резервоара,нали когато я вдигна показва пълен а когато я спусна показва празен но на първото деление а не до край!Мисля че плаче за нова сонда или за нещо което на мен не ми идва на ум!
Прикачени файлове
04-01-06_1946.jpg

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта