Има ли Ескорта.......

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Има ли Ескорта.......

Мнение от zzari » 02 май 2006, 22:56

При мен не светят врътките за топло/студено,вентилатора и часовника също не се вижда вечер!Знае ли някой има ли там осветление и как се сменят крушките ако има?

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 02 май 2006, 23:04

Да. трябва да светят. Сменят се лесно. трябва да махнеш пластмасовия панел около тях и после вече ти ясно. Доколкото си спомням имаше болче за развиване което е под пластмасата около километража та ще трябва и нея да махнеш. Тя е на два болта които са завити отдолу на горе в горната част. Другите скрити болтчета са под врътките. Врътките просто се издърпват внимателно мисля че нямат някаква особенност. Но болче има и зад някоя от тях.
Успех

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 02 май 2006, 23:13

А часовника трябва ли да свети и как се стига до ниговата крушка ако има такава?

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 02 май 2006, 23:24

Трябва. На моя Форд също има часовник. На баща ми обаче няма и аз съм разглабял неговия защото не светеха врътките.Часовника би трябвало да е на самия панел и да се откачи с него вероятно че има кабелчета които да откачиш след като го отделиш панела от арматурното табло.Информацията която ти дадох е от модела 1992 но моя е 96 и предполагам че местата на болчетата са същите. Въпросът ти за часовника е доста уместен но немога да ти дам по - точна информация за него от това.

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 02 май 2006, 23:51

Видях че твоя Форд е от по-новия модел.При вас часовнеците са на друго място.При нас сигурно се "изчопля" от таблото с отверка!Виж каде се намира!
Прикачени файлове
tablo.jpg

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 03 май 2006, 00:12

Точно такова табло съм разглабял. като твоето , но часовника не съм махал.Сега се сетих , копченцата за нагревателя на задното стъкло и за фаровете за мъгла са на щипки излизат като се издърпат навън внимателно. А за часовника , на твое място бих опитал да го извадя след като махна панела на врътките и да опитам да посегна отвътре да го избутам. Внимавай да не ти се счупи някоя пластмасова щипка че после ще ти трака и ще те дразни. Лично мен много ме дразнят такива неща.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Има ли Ескорта.......

Мнение от kEFi » 03 май 2006, 00:23

zzari написа:При мен не светят врътките за топло/студено,вентилатора и часовника също не се вижда вечер!Знае ли някой има ли там осветление и как се сменят крушките ако има?
Не бързай!
1. Провери дали ти работят всички светлини - габарити, стопове, аварийки, мигачи, фарове...и индикациите по таблото. Пиши.
2. Провери си таблото с бушоните - на капака им има означения кой за какво е, на самите бушони-по колко ампера са. Използвай едни и същи и ги размени (в леглата, които ти се струват като означени за осветление). Ако светнат случайно - купи си съответния бушон/и....
3. Чак след това разглобявай таблото. Не е сложно, само е малко пипкаво. Но преди да се заемеш с това - изтегли и огледай хайнесите в сайта, прочети и другите писаници по темата (използвай търсачката)...ако нещо е неясно - пиши!
Успех!

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 03 май 2006, 11:30

Всичко друго свети и работи в колата освен врътките за отоплението и вентилацията и часовника,но тово с бушоните е добра идея!Вчера си купих един комплект и днес ако остане време щте ги проверя всичките и ще пиша!Само като гледам крушките какви модели са,май трябва да я свърша тази работа близо до магазина!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 май 2006, 11:41

Крушките - от МП. Не че няма и другаде, макар и трудно да се намерят, че са по-специфични. Може да ти е изгоряла някоя крушка, но по-вероятно е някоя пътечка на платката, която захранва всичко по таблото (като осветление). Внимавай с нея да не я пречупиш или одраскаш, че е гъвкава като фолио...

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 03 май 2006, 13:00

Моите крушки бяха изгорели всички до една зад врътките! И аз си мислех че може да е нещо сериозно щом всички не светят ама излезе лесно. Смяната е малко пипкава ама не е трудно - колегата по-горе е обяснил добре. Часовника се изкарва много лесно с една или дори две тънки прави отверки като се надигне от вдете страни. Не е нужно каквото и да е било бутане от вътре. На мен например не ми е изгоряла крушката на часовника ами постоянно ми прекъсва някъде по веригата и ту свети ту не свети(когато му кефне) :evil:

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 03 май 2006, 20:34

Днес я свърших!Излезе една крушка на врътките,после прекъсната пътечка след нея за следващите две крушки!Пътечката оправих с запоено кабелче и смяня ня крушките после!Крушки наистина нямяше никаде освен в едно малко магазинче /за живеещите във Варна/ до дом Младост по 0.60 стотинки!На всякаде ми предлагаха по 1.50-2 лева но точно такива нямяше!Тези са някакви ментета сигурно но светят!При часовника се получава нещо друго,там светва нормално(може би) на контакт и когато включа габаритите силата на крушката намалява на половина и почти не се вижда и се чудя дали това не е нормално!Днес се замислих че при мен всичко работи и без контакт!Стъкла,шибидах,огледала,мегачи,чистачки,вентилатора на парното и стъкломиещото и си мисля че това май не е нормално!При вас също ли е така и ако не е ще черпя ако някой ме светне от каде се получава това!!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 03 май 2006, 20:38

И при мен часовника си сменя интензитета, ама в интерес на истината дори не се сещам като при теб ли ставаше (май да)...нищо че всеки ден го гледам....
Виж за другите работи...ако нямам контакт - само аварийки и габарит

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 03 май 2006, 21:08

zzari написа:...................При часовника се получава нещо друго,там светва нормално(може би) на контакт и когато включа габаритите силата на крушката намалява на половина и почти не се вижда и се чудя дали това не е нормално!.................
За часовника и габаритите трябва да е така.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
Georgiev
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 22 апр 2006, 23:58
Модел на автомобила: Fiesta 1.1 моно, 93 г
Escort 1.6 L
Peugeot 307 2.0 HDI
Peugeot 106 1.1 i
Skoda Fabia 1.4 MPI
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Georgiev » 04 май 2006, 01:39

По принцип трябва да работят когато е на контакт.При мен работят само на контакт, обаче на Форда на баща ми (Ескорт 1992)ако не е на контакт и не е отворил шофьорската врата не работят, но като отвориш вратата и без да даваш на контакт работят Нямам обяснение за това но и не ме притеснява.

zzari
потребител
потребител
Мнения: 34
Регистриран: 14 мар 2006, 13:16
Модел на автомобила: ESKORT 1.8 D 93г
Status: Извън линия

Мнение от zzari » 04 май 2006, 17:06

Мисля за сега да не се човъркам повече!Благодаря за съветите ,всичко което ми написахте беше проверено и направено,а аз само ще си проверя пожарогаситела за всеки случай!

Потребителски аватар
disc
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от disc » 10 май 2006, 23:28

Таз операция я правих преди 4 години....

http://clubford.hit.bg/tablo.htm
Of all the things I've lost
I miss my mind the most

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта