защо се форсира при палене фиестата
- beni barzia
- потребител
- Мнения: 188
- Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
- Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
- Местоположение: софия,new iskar
- Status: Извън линия
защо се форсира при палене фиестата
колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/

- beni barzia
- потребител
- Мнения: 188
- Регистриран: 24 окт 2005, 23:05
- Модел на автомобила: Eskort 96,1.6-16V/BMW E30
- Местоположение: софия,new iskar
- Status: Извън линия
- licho
- потребител
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати - Status: Извън линия
Re: защо се форсира при палене фиестата
като се стартира двигателя и се вдигат оборотите, всичките датчици събират информация и след това падат до оборотите на празен ход.beni barzia написа:колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/
може би някой датчик не ти работи и затова вдига повече. а може и от възвратния клапан или както го наричат, забравих другото име. отиди на диагностика най добре ако те съмнява

- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
нормално ескорта ми като пали вдига до 1200-1300 и после падат според доколко е загряла. като му се повреди стъпковото моторче и датчика на дроселовата клапа спря да вдига обороти при палене и се палеше с газ от педала. след като ги смених тия работи се оправи и пак вдига така оборотите . според мен това моторче определя доколко да се вдигат оборотите отначало.
stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема
stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
jack71, много ми е интересно как разбра , че ти се е повредил датчика на дроселовата клапа, защото и аз съм се насочил към него, но установявам , че като го изключа няма никаква разлика нито в паленето нито във вървенето. Значи ли това , че и когато е включен също не работи . Ще бъда благодарен ако се обадиш.
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
ами незнам точно. разбрах след като отидах на елкон за друг проблем и пича ми каза. гледах го на компютъра му как точно работи. едно просто съпротивление : подава напрежение към единия край и като го обтяга (клапата се отваря) напрежението се покачва при изхода. ако не се лъжа волтажите бяха някъде от 2.5в в начално положение докъм 4в в крайно. НО не ми взимай думите насериозно щото не помня с точност. ако го изключиш прекъсваш веригата и просто няма напрежение в другия край на жичката или нещо от сорта си. абе с електрониките съм много слаб. я колегите които разбират да се намесят...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта