Страница 1 от 1

защо се форсира при палене фиестата

Публикувано: 05 май 2006, 17:51
от beni barzia
колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/ :roll:

Публикувано: 05 май 2006, 17:53
от ivanenev
какво разбираш под доста?? и мойта като я запаля дига малко оборотите но това е от смукача

Публикувано: 05 май 2006, 17:59
от lexus
Аз също имама 1.1 mi и като я запаля се форсира до 2000-2200 об/мин и след това веднага падат. Зимата се е форсирала и над 3000 об/мин.
Незнам това дали е нормално, но отначало като я взмеах мисля, че не правеше така, а може и да не съм и обръщал внимание.

Публикувано: 05 май 2006, 18:14
от beni barzia
еми нямам оборотомер но на ухо сигурно са към 3000,4000 оборота
а иначе и аз като я взех при палене се дигаха оборотите малко и след това падаха но това форсиране си е бая,та затова питам

Публикувано: 11 май 2006, 11:08
от stangen
Когато я взех моята любима при палене вдигаше 1500-1700 оборота и след няколко секунди падаха на 1100 докато не загрее ..........от есента колата пали вече на 2000 оборота и мнооого рядко на 1500-1700 и никой не може да ми каже защо

Re: защо се форсира при палене фиестата

Публикувано: 11 май 2006, 11:31
от licho
beni barzia написа:колеги помагайте,фиестата при всяко палене се форсира сама доста и след няколко секунди и падат оборотите до нормални,от какво може да е това форсиране и как да го оправя
става въпрос за фиеста 1,1-90г.с ел.бензинова помпа/мисля че е моно инжекция/ :roll:
като се стартира двигателя и се вдигат оборотите, всичките датчици събират информация и след това падат до оборотите на празен ход.
може би някой датчик не ти работи и затова вдига повече. а може и от възвратния клапан или както го наричат, забравих другото име. отиди на диагностика най добре ако те съмнява

Публикувано: 11 май 2006, 11:36
от jack71
нормално ескорта ми като пали вдига до 1200-1300 и после падат според доколко е загряла. като му се повреди стъпковото моторче и датчика на дроселовата клапа спря да вдига обороти при палене и се палеше с газ от педала. след като ги смених тия работи се оправи и пак вдига така оборотите . според мен това моторче определя доколко да се вдигат оборотите отначало.
stangen понеже си от варна и ако ти се занимава с този проблем ( който мисля че е електроника) мога да ти кажа един сервиз за елкон който е доста добър. момчето е чак, държи форма особено при тези магии и може да фърли едно очо. пък и не взима скъпо - за елкон 15-20 зависи от проблема

Публикувано: 17 юни 2006, 22:51
от веден
jack71, много ми е интересно как разбра , че ти се е повредил датчика на дроселовата клапа, защото и аз съм се насочил към него, но установявам , че като го изключа няма никаква разлика нито в паленето нито във вървенето. Значи ли това , че и когато е включен също не работи . Ще бъда благодарен ако се обадиш.

Публикувано: 19 юни 2006, 10:53
от jack71
ами незнам точно. разбрах след като отидах на елкон за друг проблем и пича ми каза. гледах го на компютъра му как точно работи. едно просто съпротивление : подава напрежение към единия край и като го обтяга (клапата се отваря) напрежението се покачва при изхода. ако не се лъжа волтажите бяха някъде от 2.5в в начално положение докъм 4в в крайно. НО не ми взимай думите насериозно щото не помня с точност. ако го изключиш прекъсваш веригата и просто няма напрежение в другия край на жичката или нещо от сорта си. абе с електрониките съм много слаб. я колегите които разбират да се намесят...