датчик за температурата
- bratovched
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
датчик за температурата
имам форд ескорд 1,4 1991 75кс. дали някои може да ми каже какъв датчик за перката трябва. от каква температура да се включва и на каква да изключва. има много датчици с различни температурни граници и цветове моя специално е тъмно кафяв но на него непише температурите. в магазина ми предлагат с черен цвят и граници 98 изключва а 103 включва. купих го този но перката включва по късно от преди. дали може да карам така или да търся друг. според мен разликата може да е 10 градуса.
			
									
									
						- snaiperisto
- потребител 
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
- licho
- потребител 
- Мнения: 505
- Регистриран: 17 юли 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.1 mi, 1992, Черна лимунзина с три врати
 Фиат Браво 1.2 1999, Черна лимунзина с три врати
- Status: Извън линия
какво значи зимен и летен датчик ?snaiperisto написа:Продали са ти ЗИМЕН ДАТЧИК , купи си ЛЕТЕН и си карай безгрижно. Този си го пази за зимата. Трябва да включва по-рано. Имай впредвид че ако ти се вижда скъп , можеш да си сложиш от Жигула за около 3 лв. ( не че ти го препоръчвам).
има параметър температура при определена температура включва нещо си и при определена температура изключва нещо си.
и зиме и лете като стане 60 80 90 или колкото е там да се включва все са си толкова градусите, не се изменят.
те сигурно от тия от 3 лева са такива сезонни. аз си търся зимен двигател

					Последна промяна от licho на 10 май 2006, 21:06, променено общо 2 пъти.
									
			
									 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
 Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!- snaiperisto
- потребител 
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Летен , примерно - включва (перката на радиатора ) на 85 градуса и изключва на 75 , зимен - вкл. на 103 , изкл. на 93. Идеята е челятото ще ти държи водата в радиатора по студена , та като отвори термостата да охлади...а ако си със зимен ...и ти вкара 100 градусова вода от радиатора...ще ти охлади опинците...
 
 
 
Написаното по горе важи с пълна сила и за термостата...
Надявам се да си ме разбрал....а ЗИМЕН-ЛЕТЕН е терминология при бакшишите , не е задължителна за НОРМАЛНИ водачи на МПС.
			
									
									Написаното по горе важи с пълна сила и за термостата...
Надявам се да си ме разбрал....а ЗИМЕН-ЛЕТЕН е терминология при бакшишите , не е задължителна за НОРМАЛНИ водачи на МПС.
...дрън-дрън...мноо важно...
						- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител 
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
_SLiThER_ написа:No comment!snaiperisto написа:Продали са ти ЗИМЕН ДАТЧИК , купи си ЛЕТЕН и си карай безгрижно. Този си го пази за зимата. Трябва да включва по-рано. Имай впредвид че ако ти се вижда скъп , можеш да си сложиш от Жигула за около 3 лв. ( не че ти го препоръчвам).
кви са тия глупости бре ...
Кво в поста ми ти прилича на ГЛУПОСТИ бе ? Влез в едим магазин за авточасти и питай има ли датчици и термостати който работят на различни температури (или питай за зимни и летни и хората ще те разберат) и тогава ела да ми пишеш ГЛУПОСТИ...е за това гледам да не драскам много...щото все ще се намери някой философ на който трябва да се обяснявам...
...Ауди 100СС 5 цилиндрово , работната му температура е 110 градуса...то с какъв датчик работи...философе ?
А и ако имаш да казваш нещо на човека (все пак сме в неговата тема и тои има въпрос) , кажи му...кво ме цитираш мене? И аз не съм съгласен с много неадекватни отговори (според мене ) ама си трая.
...дрън-дрън...мноо важно...
						- 
				_SLiThER_
- Status: Извън линия
Абе двигателя си има работен температурен диапазон на работа  в него има оптимален режим на работа. Това знаеш ли колко изчисления са
 в него има оптимален режим на работа. Това знаеш ли колко изчисления са   неможеш ей така да си го сменяш
 неможеш ей така да си го сменяш
П.П. Аз съм му отговорил на човека
А колкото до твоите постове .... страшно му помогна
			
									
									
						 в него има оптимален режим на работа. Това знаеш ли колко изчисления са
 в него има оптимален режим на работа. Това знаеш ли колко изчисления са   неможеш ей така да си го сменяш
 неможеш ей така да си го сменяшП.П. Аз съм му отговорил на човека
Ще проверя из бумагите си колко точно е за неговия двигател !Абе тия стойности защо си мисля, че са за зетеците
А колкото до твоите постове .... страшно му помогна

- bratovched
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- bratovched
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- snaiperisto
- потребител 
- Мнения: 963
- Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
- Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
- Местоположение: София-Кв. Бенковски
- Status: Извън линия
Aми вредно , кво са некви 103 градуса...карай спокойно ...ще гръмне някой маркуч (по добрия вариант) или гарнитура на глава...или глава...ама се продават...човек купи си датчик на който пише температурите ... и гледай да са по малки...bratovched написа:проблема е че на оригиналния датчик не пише температурния диапазон иначе щях на търся същия. само исках да разбера дали е нормално да я карам така през лятото. и дали този диапазон е нормален или вреден.
...дрън-дрън...мноо важно...
						- Луки
- потребител 
- Мнения: 279
- Регистриран: 29 дек 2005, 12:13
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
дрън - дрън.... яринаsnaiperisto написа:Aми вредно , кво са некви 103 градуса...карай спокойно ...ще гръмне някой маркуч (по добрия вариант) или гарнитура на глава...или глава...ама се продават...човек купи си датчик на който пише температурите ... и гледай да са по малки...bratovched написа:проблема е че на оригиналния датчик не пише температурния диапазон иначе щях на търся същия. само исках да разбера дали е нормално да я карам така през лятото. и дали този диапазон е нормален или вреден.

- bratovched
- потребител 
- Мнения: 47
- Регистриран: 11 май 2005, 16:33
- Модел на автомобила: ford eskort 1.4 1991
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- demiro
- потребител 
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Как можа да ги напишеш тези градуси,нещо бъркаш.При тези температурни стойности ще ти гори колцата яко ейvalboy написа:....Знам, че стандартно перката трябва да се включва на 80 градуса и да се изключва на към 60. Моя съм го пробвал и беше точно така....
 
   
   
 1.При зетеците,на 85 до 92 градуса им дават пълно отваряне на термостата,а не вкл. на перката.
2.Перката се включва приблизително на 102-104 градуса/втората степен/.
Антифриза повишава темп. на кипене на водата над 105 градуса. За да работи най-добре бензиновият двигател се нуждае от температура 90 градуса
 
 Той bratovched много ясно го е казал и е напълно прав
 
 
...в магазина ми предлагат с черен цвят и граници 98 изключва а 103 включва

- vlad
- потребител 
- Мнения: 646
- Регистриран: 22 мар 2005, 17:51
- Модел на автомобила: Mondeo MK III '07, 2.2 TDCi Ghia, sedan
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам информация за термастата на няколко двигателя:
“ Термостат должен начать открываться при:
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 92°C (197°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 87°C (188°F) - автомобили с двигателем 1.8L Diesel.
Термостат должен быть полностью открыт при:
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 99°C (210°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 102°C (215°F)-автомобили с двигателем 1.8L Diesel.”
			
									
									
						“ Термостат должен начать открываться при:
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 82°C (179°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 92°C (197°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 87°C (188°F) - автомобили с двигателем 1.8L Diesel.
Термостат должен быть полностью открыт при:
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Zetec-SE/1.4L.
• 96°C (204°F) - автомобили с двигателем 1.6L Duratec.
• 99°C (210°F) - автомобили с двигателем 1.8L/2.0L/1.6L Zetec-E.
• 102°C (215°F)-автомобили с двигателем 1.8L Diesel.”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта




 ако не сте забелязали !
 ако не сте забелязали ! 


 Ае на мен за това ли парното почва да ми бачка зимата чак след десетина километра в задръстване........
 Ае на мен за това ли парното почва да ми бачка зимата чак след десетина километра в задръстване........ 
