Страница 1 от 1

Къде ми изчезва захранването на клапана на помпата?

Публикувано: 13 май 2006, 20:25
от falkonbg
...Изчезва ми от време на време, захранването на клапана на горивната помпа на дизелчето. Къде да го търся сега?

Re: Къде ми изчезва захранването на клапана на помпата?

Публикувано: 13 май 2006, 22:01
от kEFi
falkonbg написа:...Изчезва ми от време на време, захранването на клапана на горивната помпа на дизелчето. Къде да го търся сега?
По кабела! :wink:
Най-вероятно около снопчето долу дясно на шофьора или към блока....само гадая!

Публикувано: 15 май 2006, 00:23
от falkonbg
Лошото е че една свестна схема на ел оборудването не мога да открия...има едни на парчета, да се чудиш как да ги събираш ..дали някъде из нета няма нещо по свястно ?

Публикувано: 15 май 2006, 09:46
от Brock
Това разгледа ли го:
:arrow: Ford Diesel Engine 1.6 & 1.8 - Workshop Manual

:twisted:

Публикувано: 17 май 2006, 09:15
от perfekt
Най-вероятно ако имаш аларма която да прекъсва клапана а вътре в нея или на релето за блокировката или на самата букса с пиновете да се е получила студена спойка.Препоръчвам ти да отидеш при алармаджия (но който е в час и с електрониката,не само монтажник).Успех и Поздрави......

Публикувано: 17 май 2006, 09:21
от Overclock
Най-вероятно ти се губи при някоя от буксите, които са 3бр. ако не се лъжа.Клаясват и почва да прекъсва това-онова.Ако не откриеш проблема спокоино можеш да изведеш един кабел от контактния ключ.

Публикувано: 17 май 2006, 09:32
от perfekt
Overclock написа:Най-вероятно ти се губи при някоя от буксите, които са 3бр. ако не се лъжа.Клаясват и почва да прекъсва това-онова.Ако не откриеш проблема спокоино можеш да изведеш един кабел от контактния ключ.
Ако нама аларма колегата Overclock е 100%прав

Публикувано: 17 май 2006, 11:52
от bilder
А някой сети ли се да каже,че тока до клапана на помпата идва от подгревното реле.То пуска 12В на свещите и помпата.
Може и там да погледнеш за всеки случай.

Публикувано: 21 май 2006, 10:59
от falkonbg
Най странното е ,че първо ми изчезна захранването на вентилатора на отоплението. Така и не открих къде е изчезнало и му пуснах едно кабелче.:)..дали така не съм предизвикал някакъв проблем?

Публикувано: 16 юни 2006, 23:32
от methodboy
Знам решението на твоя проблем. Това е един от производсвените дефекти на този модел. Но си има и решение. :D Но е много зор работа. :cry:

Публикувано: 19 юни 2006, 14:20
от falkonbg
:))))..то ясно ,че всеки проблем си има решение, но какво е то...решението де! :)

Публикувано: 21 юни 2006, 12:14
от methodboy
Разхвърляш пластмасите под волана, за да може да имаш достъп да блока с предпазителите. От долната страна са куплунзите с кабелите, от горе релетата а срещу теб са предпазителите. При мен всеки куплунг отдолу беше с различно разположение на понтактните пластини така че да не мога да го объркам, но за всеки случай запомни кое от къде е. Като разкачиш всички кабели изкарваш цялото това нещо, махаш релетата и мостчетата, които стоят отгоре като най-сигурно им направи схема на разположението или ги снимай(тука вече може да се сбърка мястото на реле или мостче). Махаш и предпазителите и разглобяваш пластмасите. Тогава пред теб се открива страхотна гледка 3 платки свързани помежду си по най-гадния възможен начин. Поради тая причина алармаджиите избягват да се занимават и пскат нови кабели и осират всичко тотално. В завода производител са спестили от калай при запояването и от вибрациите се получават студени спойки и веригите се прекъсват. Номера е да презапоиш студените спойки. При мен така се получи, и нямах повече проблеми. Едната платка има двустранни спойки така че нея трябва да я оставиш и да разпоиш другата. Много пипкава работа е и отнема страшно много време.

Публикувано: 23 юни 2006, 09:42
от falkonbg
Благодаря ти за съвета!! И аз си мислех ,че ще е нещо подобно, но честно казано не ми се ровеше толкова "надълбоко" А иначе се наложи веднъж да извадя таблото със скоростомера и оборотомера и от тогава ми изчезна светлината на таблото..много калпави куплунзи..Те на ладата бяха по качествени..Ама ще разглобявам всичко де..то така се неиздържа, с това кабелче:)

Публикувано: 23 юни 2006, 10:44
от nikolovvd
Прекъснал си някоя писта при ваденето на таблото!

Публикувано: 23 юни 2006, 19:20
от methodboy
За таблото най-вероятно е някоя писта, но за захранването на клапана определено е ел. блока. След ремонта при мен от време на време забравяше да прекъсва захранването. Вадиш ключа заключваш колата прибираш се, а тя продължава да работи, но при мен бяха минавали явно по големи майстори преди мен.