Страница 1 от 1

Проблем с запалването на Ескорт Дизел

Публикувано: 13 май 2006, 23:12
от zzari
Колеги от няколко дена Ескорта върши странни неща!Когато го огася и опитам веднага да го запаля отново не иска и да чуе!Върти като замаян но не пали в следващите 2 минути независимо че е топъл мотора!След 2 минути пали все едно не е бил гасен!Не го прави всеки път но е много кофти когато жена ми го огаси на светофара и ........!Каде може да се крие разковничето?

Публикувано: 14 май 2006, 18:07
от Mondeo18TDI96
ако имаш имобилайзер - сигурен ли си че не е задействан?
(ако колата ти ако е отскоро и не си му свикнал :D )

след като загасиш колата, алармата може да го задейства (след някакво време 30сек ....). При дизела имобилайзер обикновенно блокира подаването на нафта !

Само за пример: на стария ми орион 1.6Д когато беше активен имобилайзера - лампите на подграването само присветваха (не светят 3-10сек ..) и знаех че няма шанс да запаля - колкото и да върти стартера - няма нафта (активирам/деактивирам алармата и до 60сек ако пробвам ще запаля) ....

Публикувано: 15 май 2006, 10:33
от apock
Аз имам същия проблем с изключение на това, че не чакам няколко минути а подгрявам пак и паля от 2-ри, 3-ти опит, познавам и други хора с Ескорт с този проблем.
Не е от имобилйзер.
Погледна ли си свещите?????? Ако е мерена компресия погледни дифтунгите. Аз бях започнал да сменям на ред, защото компресията е ок.
Последно при една диагностика излезе "Lever Fuel Sensor" и от тогава не съм се занимавал с този проблем просто не му обръщам внимание.
Никой не може да даде информаия какъв е тоя сензор, в МП само казаха колко струва, но не знаеха каква работа върши...нищо конкретно само интерпретации. Майстора ми искаше да ме праща да ми настройват помпата, но още го обмислям. Най-странното е, че когато е стояла на иски темперетури - през ноща да речем, сутрин пали. А ако седи цял ден на слънце вечер пали трудно...понякога.
Ако някой има решение, а не интерпретация на проблема нека сподели.

Публикувано: 15 май 2006, 23:35
от zzari
И при мен е така с тази разлика че след 2-3 минути пали без подгрев,просто си иска минутките и тово го прави само от време на време,не винаги!

Публикувано: 17 май 2006, 09:09
от perfekt
Момчета проверете си горивопровода(и входящото и излишното гориво) особено внимание обърнете на снадките около горивния филтър(проверете дали е стегнат здраво).Това не е майтап имах съшият проблем с един опел и един нисан.При опела маркуча от филтъра до помпата беше леко мазен(имаше дупчица по-малка от пробойна с карафица)подмених въпросният и всичко е ОК,при нисана проблема беше снадката на сондата която излиза от резервоара и дупка в горният краий на тръбичката на сондата сега всичко е ОК. Проблемът е ясен смуче въздух от някъде (малко но качествено).Притегнете и огледайте всички снадки.Успех и Поздрави......

Публикувано: 20 май 2006, 19:04
от zzari
Оправи се!Беше рейката(тук не знам как се казва)!Не връщаше веднага!Оправи се с малко масалце1

Публикувано: 21 май 2006, 12:23
от apock
Кое?