Проблем с аларма!!!
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Проблем с аларма!!!
Здравейте.След 2-3 месеца безпроблемно (горедолу) държане на форда, днес пак се обади... буквално. Тиози път проблема е алармата. та днеска както си бачкам в завода изведнъж си чувам алармата излизам гледам я пищи оглеждам се няма нищо и никои. цъкам копчето на дистанционното което трябва да спре пищенето и спира за секунда и пак почва и така колкото и да я натискам пак си свири. преближавам се гледам всичко е ок всички врати са затворени няма нищо съмнително, натискам другото копче, което е за откючване и заключване. Колата се отключва и спира пищенето. натискам същото копче, колата се заключва, пребирам се в завода, ама след 5 мин пак същото. Викам със всичка сила Даеа тойта мама къв к*р искаш ся... отивам пак същата раота, отключвам я с дистанционното и я заключвам с ключът без да активирам алармата. оставих я тъй и в обедната почивка излезнах да видя кво става активирах алармата и я остаих ок няма проблеми не пищи. свършва работното време и си паля колата само че като я отключа и като дам на контакт по принцип лампичката светва и като натисна копчето за отключване и угасва и тогава мога да запаля иначе само върти ( така нареченият имобилайзер) този път не светна изобщо като дадох на контакт, ас пак си натиснах копчето врътнах и запали ок ама тръгвам и знаете как е около 5 часа движението е ужас отивам зареждам малко нафта и се отправям към къщи и чакам на един път без предимство да се включа и точно прозорче и ха да дам газ и угасна.брех само тва не ми се беше случвало. въртя като луд не ще брех викам кво ти стана ся отзаде тея викат псуват свирят, ас само дето не струших волана от удари и псувни. ОК споко мисли... от вътре както съм я заключих и отключих и дадах на контакт пак не свети лампата цъкнах пак имобилаизера врътнах ааа запали даваи газ мааму и тамън ша тръгне и аре пак еееееи мамицата и. ок пак същата процедура и запали гааааз до ламарина и са изнесох като финикиец.ок отидох до магазина преди да се пребера и слизам заключвам я с алармата всичко ок лампичката си премига обаче както си пазарувам и изведнъж кво да чуя пак свири. пребрах се и я заключих с ключа само и така я оставих. кажете кво да прая алармата е слагана допълнително има и оригинална която се активира с ключа ама двете нямат нищо общо. От тази допълнителната мигачите не светят само от оригиналната а тя се активира само ако я заключа от ключа и свири само ако отворя вратата и свири различно като клаксун и се чува някъде отзаде от багажника. на тази допълнителната не знам нито марка нито нищо.така я купих.
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
ае хора моля ви помагайте слизам еися и искам да запаля ама няма лампата само свети и нищо не мой да я огаси и не ще да запали давам на контакт натискам да изключа имобилайзера неще лампата постоянно свети даже и акомулатора diskonekt вах и пак същото само свети лампичката и неще да запали напрао щях да я изпочупя аре кажете кво мои да напрая. Благодаря предварително!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Освен да отидеш на алармаджия друго не виждам какво да се направи.
Други вариант е да намериш електрония блок, да го свалиш и да огледаш за окислявания и отечки.
Някой аларми имат проверка за лош акумулатор. На електронна схема се подава напрежение от акумулатора и ако то се променя (спада) алармата го отчита като опит за сваляне на акумулатора.
Явно си иска майстор алармата!

Други вариант е да намериш електрония блок, да го свалиш и да огледаш за окислявания и отечки.
Някой аларми имат проверка за лош акумулатор. На електронна схема се подава напрежение от акумулатора и ако то се променя (спада) алармата го отчита като опит за сваляне на акумулатора.
Явно си иска майстор алармата!


- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Тц! Едва ли е това. Този вход диференцира входния сигнал и се задейства при рязко спадане - примерно включване на лампа. Хммм.... обаче ако има лош контакт на клемите на акумулатора, или просто там където е закачена алармата - може.nikolovvd написа:...Някой аларми имат проверка за лош акумулатор. На електронна схема се подава напрежение от акумулатора и ако то се променя (спада) алармата го отчита като опит за сваляне на акумулатора...
За отечка, лоша спойка или дефектирал елемент в самата аларма - най-вероятно да.
Намери какво прекъсва допълнителната аларма с нейния имобилайзер и го свържи, както си е било фабрично, а ако не си много наясно - по-добре я закарай на алармаджия, докато не е умряла съвсем. Някои предлагат услуга "посещение на място" при такива ситуации.
Не се шашкай! Афтърмаркет алармите обикновено не блестят с голяма надеждност и дълговечност - на всеки се случва такъв досаден проблем.

-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 27 фев 2011, 19:21
- Модел на автомобила: велосипед
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
А каква е алармата?
Някои аларми индикират чрез брой мигания на свтодиода за зоната, която е породила включването и.
Смущаващо е, че не светва светодиода при подаване на контакт, а имобилайзера е задействан. Ако е китайска аларма е възможно да има нагар на заханващите изводи на буксата
Някои аларми индикират чрез брой мигания на свтодиода за зоната, която е породила включването и.
Смущаващо е, че не светва светодиода при подаване на контакт, а имобилайзера е задействан. Ако е китайска аларма е възможно да има нагар на заханващите изводи на буксата
-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Хора утре ще се занимавам след работа с алармата, че все ша се захващам, ама то пред блока е супер студът, и един вятър брули няма как. Утре да се надяваме времето да е по добро.Ако не успея нищо да направя съм готов и да я премахна напълно тая аларма, то си има заводска, тая е слагана само заради газарията да отключваш с дистанционно и заради имобилайзера може би, ама заводската си свири доста силно, даже и по силно от доста "афтърмаркет" аларми и мигачите пресвяткат така че ако не стане ще я изтръгна напълно само искам да знам за този имобилайзер да не прееба нещо. Сигурно няма да е толкова лесно като да срежа всички жици който да имат връзка с алармата!?
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Мне! Режеш всички освен двете за "имобилайзера" - тях ги връзваш една за друга. Ако ги срежеш всички, няма да можеш да запалиш, ако алармата наистина има имобилайзер.THB написа:... само искам да знам за този имобилайзер да не прееба нещо. Сигурно няма да е толкова лесно като да срежа всички жици който да имат връзка с алармата!?
Ако нямаш описание на алармата трябва да я отвориш и вътре трябва да има 2, 3, 4 или 5 релета... като се замисля то става доста сложно за обяснение....
Трябва да проследиш пистите на платката от релетата към кои жици отиват.
1 или 2 релета светват мигачите - зависи как е направена.
2 релета (или евентуално е с транзистори, но най-често е с релета) включват централното заключване.
1 реле е за имобилайзер.
Слагаш си пръста на някое реле и чакаш да усетиш дали ще мръдне.
1) релето за заключване включва (цъква) при вкл. на алармата за задействане на заключване и след 1 до 5 секунди трябва да изключи.
2) релето за отключване - обратното.
3) релето (релетата) за мигачите се усещат заедно със светкането - можеш да пробваш при заключване и отключване, можеш и при задействане на сирената.
4) релето на имобилайзера цъква само веднъж при заключване - тогава се изключва и само веднъж при отключване - тогава включва. Тук извикваш "Еврика! Открих топлата вода!"

След като си открил релето гледаш накъде му водят контактите. Някой от тях може да води към +12 или към маса. Гледаш два които водят към един и същ цвят (но не червени или черни - някакви други - лилави, сини, зелени, оранжеви примерно) жици. Това най-вероятно са жиците, които трябва да свържеш накъсо

Пиша го, зада ти помогна, но все пак пробата си е на твой риск.

-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
И така днес след работа я лепнах. с 3ста зора намерих каде е главният блок на алармата на такова гадно място че трябваше да разглобя половината табло. пробвах всичко за да оправя алармата ама не ще да става, отворих хутииката по4истих всичко обаче ми направи впечатление че имаше едно синкаво сиво вещество по някои елементи и по една от 2те интеграли и всеедно е поливано с нещо но е засъхнало, нещо като котлен камък такова. ок почистих всичко но пак не става само бъгове и тва е.Реших да я махна откачих и всички кабели ама не ще да пали и направих както трупър ми каза имаше 2 релета едно то цъкаше като мигат мигачите значи остана другото проследих му връзките и те стигаха до 2 кафеви кабела от главната букса кадето е и захранването. Откачих пак всички букси окъсих ги тея кафевите кабели врътнах и запали
.Реших да я остава тая изолирах всичко много добре но всички кабели и връзки останаха по колата надявам се да няма проблеми само главният блок махнах. ще карам с заводската аларма тя си свири доста добре така че... Благодаря на всички за помощта и специални благодарности на troopper.

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Окислена мед и примеси от окислено олово, калай и т.н. - става синьо-зелена гадост. Мисия невъзможна.THB написа:...обаче ми направи впечатление че имаше едно синкаво сиво вещество по някои елементи и по една от 2те интеграли и всеедно е поливано с нещо но е засъхнало, нещо като котлен камък такова. ...
Радвам се че си успял да я разкараш. Не би трябвало да имаш проблеми повече.

Къде беше блока? Провери си там да не ти тече нещо.

-
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 13 фев 2010, 16:43
- Модел на автомобила: Mondeo mk1 1.8td
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Ами беше отдясно на педала на съединителя под таблото горе долу кадето е котията с бущоните но набутано навътре много, и нея трябваше да махам и мукета също трябваше на надигна доста. Забелязох обаче че под мокета е влажно няма никаква ръжда изобщо и боята си беше ок но имаше малко влага обаче при блока си беше напълно сухо както и да е. Радвам се че се оправи работата 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Проблем с аларма!!!
Влагата е от сезона - влизане с мокри и снежни обувки, а влагата се просмуква по мокета.
Електронният блок си го почистил, но понеже е бил под напрежение е много вероятно да се е получило "изяждане" на някой краче на елемент.
Ако решиш да си слегаш друга аларма помоли човека, който я монтира или вземи електронния блок и сам го намажи с 10% разтвор на спирт и колофон, за да я запечаташ и да не се стигне до този проблем отново.
Електронният блок си го почистил, но понеже е бил под напрежение е много вероятно да се е получило "изяждане" на някой краче на елемент.
Ако решиш да си слегаш друга аларма помоли човека, който я монтира или вземи електронния блок и сам го намажи с 10% разтвор на спирт и колофон, за да я запечаташ и да не се стигне до този проблем отново.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта