Страница 1 от 1
осветление в пепелника
Публикувано: 12 юни 2006, 13:49
от voodoo58
Хора как да се добера до крушката да я сменя барчета ли се свалят ?
Публикувано: 12 юни 2006, 14:43
от mrdds
махаш само ттази поставка за касети под радиото.тя се хваща с 2 видии.

Re: осветление в пепелника
Публикувано: 12 юни 2006, 15:08
от kEFi
voodoo58 написа:Хора как да се добера до крушката да я сменя барчета ли се свалят ?
Закачена е за корпуса на запалката. Стига се трудно, но с упоритост - става. Сваляш запалката, ако може и нишата под музиката, може да свалиш и кората около скоростите...за да можеш да стигаш що годе до задната страна на запалката...доста време мина от последното и сваляне при мен и май съм позабравил...
Публикувано: 12 юни 2006, 16:11
от shmitc
не е нужно да сваляш нищо.Само бъркаш зад запалката вадиш крушката сменяш и ,ОК.
Публикувано: 12 юни 2006, 18:55
от IVAN_SA
shmitc написа:не е нужно да сваляш нищо.Само бъркаш зад запалката вадиш крушката сменяш и ,ОК.
А как се вади? С въртене,натискане бутане или к'во? И моята не свети ......

Публикувано: 13 юни 2006, 11:58
от red
а з имим този проблем на Монито - някой да го е преживял?
Публикувано: 13 юни 2006, 12:36
от Любо
red написа:а з имим този проблем на Монито - някой да го е преживял?
Ставаме двама

Публикувано: 13 юни 2006, 12:41
от The seven
Аз съм го преживял, но на ескорт и след това на ориона.
Не знам как е на мондео , но предполагам че както и на другите модели. Всичките ми опити да я извадя без да сваля запалката претърпяха неуспех. Свалих я и по спомен /беше преди година и половина - две/ се оказа че има някакво зъбче което държи крушката. Проблема и на двете коли дойде след това, запалката никога повече не можа да се захване към гнездото си стабилно както беше

Публикувано: 13 юни 2006, 18:44
от shmitc
крушката на запалката се вади с леко завъртане и издърпване.Няма нужда да се маха самата запалка.
Публикувано: 14 юни 2006, 21:17
от voodoo58
Вадиш пепелника кабелите за запалката са на куплунг ( поне при мене) разкачаш вадиш целия пепелник купуваш си една крушка за 50 ст. и си свиркаш днеска го правих тва упражнение отне ми 20 мин
Публикувано: 19 юни 2006, 15:48
от bratovched
като погледнеш от зад на запалката: от дястната и страна е прихваната крушката с малка отвъртка я отсраняваш и тя пада сменяш я тя е от най малките и после я защипваш като внимаваш пластинката която дава маса да я вкараш в улеичето.
Публикувано: 14 юли 2006, 13:07
от dankol
Любо написа:red написа:а з имим този проблем на Монито - някой да го е преживял?
Ставаме двама

Ставаме трима. Идея си нямам къде и лам пичкат, а камоли да знам как се сменя
Публикувано: 03 юни 2007, 16:30
от la4o
След дълго търсене, тук и в международните форуми, и след нито една думичка как се прави, реших, преди да пристъпя към услугите на майстор, да опитам сам... неволя...
та... запалка на мондео МК2 се сваля по следния начин:
1. Изваждаш пепелника
2. Изваждаш "кожуха" на скоростния лост - в предната си част е хванат с една права лайсна, а отстрани с обръч... всичко е на щипки.
3. през дупката на скоростния лост, се бърка под пепелника - зад запалката и се свалят двете букси.
4. Вадиш подвижната част на запаката (това с което си палиш цигарата)
5. Вътрешната част на запалката (там където е допира с подвижната част) се развива обратно на часовниковата срелка.
6. Тялото на запалката изпада през дупката на скоростния лост.
Поздрави и успех

la4o
Публикувано: 03 юни 2007, 20:42
от shmitc
Лъчо,сега остана да си намериш и крушка

Публикувано: 04 юни 2007, 00:59
от pantata
ма то и крушка ли имало

малко офтопик - а крушката във дръжката на вратата как се сваля? свалял съм кората като сменях колоните но не се добрах до крушката, има някаква пластмасова джаджа която я скрива.
Публикувано: 04 юни 2007, 19:12
от doctordre
а някой знае ли на сиерата каква е крушката в пепелника, защото аз нямам, само буксата си е там но ми изглежда странна

не мога да си представя каква е тая крушка