Страница 1 от 1

като загрее не6те да пали

Публикувано: 18 апр 2011, 20:25
от cane_4ita
Колеги става вапрос за форд ескорт 1.6 карбуратор като загрее нормално стартера по4ва да вуика и не 6те да върти.преди 2 месеца бе6е на ремонт смениха бобината-бендикс и се опражи за две седмици и пак са6тия проблем.моля кажете кво да правя?помощ!!!

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 22 апр 2011, 19:27
от ЯЛТА
Най вероятно се касае за контактна история-двигателят няма добра " МАСА"-минус от акомулатора, или се е окислила връзката на плюсовия кабел с клемата в която е запресован на електромотора.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 23 апр 2011, 07:30
от taz07
смениха бобината-бендикс и се оправи за две седмици и пак сащтия проблем.моля кажете кво да правя?помощ!!


колега втулки сманени ли са наи вероятно неса защото когато загрее металат се деформира и се полуцава луфт между ротора и статора омасява и започва трудно да върти дърпа много ток и може да хвърлиш бързо акумолатора успех _friends_

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 23 апр 2011, 18:10
от пламен 2188
Колегата е прав смени втулките на ротора и огледаите ротора за за прегуряла намотка, преди години имах същия проблем с един сеат и се наложи да сменя ротора и всичко беше ок.Но аз бих ти препоръчал стартер втора употреба защото един ротор върви нат сто лв. успех

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 24 апр 2011, 21:16
от cane_4ita
отново бях при са6тия маистор,4овека ми каза 4е втулките са здрави но 6том искам аз 6те ги смени,свар6и си работаата 4овека,после зака4их стартера и до ве4ерта пак са6тия проблем,кажете кво да праим?вси4ко по акомулатора си е добре,няма нагари или окиси и т.н. ?????? проблема да не от някаде другаде?а и има някакжо реле дето постоянно 6тарка 4ува се от кам таблото,да не е сжарзано не6то с него?не сам отварял да видя каде е 6тот сам нямал проблеми....помощ

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 01 май 2011, 14:35
от cane_4ita
днес на авто-пазара въе Велинград купих на старо стартер,ка4их го напанах колата да загрее добре,...и познаите,за сега няма проблем,и дано така да се задаржи!

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 01 май 2011, 19:25
от lubomirov89
Колега колко пари го купи защото и аз имам абсолютно същия проблем и моита е 1.6 карборатор.Неска спирам да оставя един френд и после ме бутаха :@

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 02 май 2011, 08:54
от cane_4ita
взех от автопазара във Велинград.Още като влезнах един продава4 ми предложи за 50лв.,но му отказах у4тиво,на метри от него,го купих от друг за 35лв. без да се пазаря, щото не съм по пазарлъците

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 11 юни 2011, 18:50
от cane_4ita
мизериите пак по4наха,сега пали само на късо като дам с отверката??????? :roll:

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 12 юни 2011, 17:51
от lubomirov89
Провери за хлабави маси.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 12 юни 2011, 18:49
от diesel1.6
cane_4ita написа:мизериите пак по4наха,сега пали само на късо като дам с отверката??????? :roll:
Повреден включвател. По-горе си написал, че стартерът започвал да "вуика" - не знам тази дума, какво е това? Не върви да е "вика", ... на "вие" никак не прилича?!

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 12 юни 2011, 19:56
от ЯЛТА
Щом на "късо" с отверка пали, значи е повреден шалтера-включвателя, или пък не идва ток от контактният ключ.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 12 юни 2011, 22:48
от cane_4ita
шалтера-включвателя????това какво е?бобината ли или нещо друго?....там дето давам на късо зака4их бутон,които монтирах на таблото ...и пак неще,а дефакто бутона го сложих в место да давам на късо,,,,,, :-/:

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 13 юни 2011, 00:14
от ЯЛТА
Това на което са вързани кабелите Е шалтера, то е електромагнитна бубина която дава контакт за да завърти електромотора, и явно може би контактите да са нагорели и за това да прави номера, едва ли ще се справиш сам, ще ти трябва ДОБЪР майстор.
Успех.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 27 сеп 2011, 21:18
от lubomirov89
Колеги помагайте че тоя стартер ме побърка.Проблема е че като загрее не пали се едно няма ток в акумулатора,а дефакто има.Сменил съм четки,изчистил съм каналите на колектора от графита сменил съм втулките изчистих клемите на плюсовата клема дето са бушоните че бяха много зле,яко ръждясали развих
болтовете със 30000000 зора почистих и ефекта е абсолютно никакъв.Вече си мисля да пусна една маса само за стартера,че ми писна само да ме бутат,само срамове бера.Акумулатор трябва да си купя че тоя стартер го прецака,но първо искам да оправя проблема че да не се случи същото и с новия.Не знам дали има логика ама като е в движение колата пали без никакви проблеми и като престои малко докато още е топла и край всичко приключва неиска да пали и туй е,и в тази връзка си мисля че става от това,че стартера е в непосредствена близост до изпускателните колектори и се нагрява и затяга,понеже колата когато е в движение и топлината отива назад от въздушната струя а когато спра и стартера се нагрява и нещо се бъгва :Д.Може да ми се смеете ама до такова заключение стигнах.Когато смъквах стартера нямаше никакви нагари или следи от окъсявания всичко си беше 6 и кажи речи всичко е сменено и пак неще.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 27 сеп 2011, 21:50
от essex
Споко, аз преди 2 месеца си смених втулките, новите четки бяха по къси от тези който са на стартера и реших да ги сменям, почистих всичко и гресих там където трябва, стартера върти прекалено добре, сега от 1-2 седмици малко по слабо започна да върти :lol: преди 3 дни просто не завъртя, бях паркирал колата за 10-15 минути. Така че и аз имам същия проблем, за мен проблема се крие в контактния ключ или шалтера, но като се замисля ако е нагорял стартера, то проблема ще го има и на студена и на топла кола, така че според мен е само от шалтера :) ако не се лъжа има една бобинка която не може да се пипа защото е капсуловано или изцяло излято ... ако тя се прецака точно така ще става :)

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 29 сеп 2011, 14:02
от lubomirov89
Благодаря на колегата за отговора,но ще съм благодарен и за още мнения,защото тоя туп шалтер е 50 лв!

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 29 сеп 2011, 21:52
от pelteka
Ами може и да се разкапсулова,да се почисти със шкурка или пила
и да се затвори.Ще изкара известно време и пак проблеми.Тъ, по добре си купи нов.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 02 окт 2011, 22:27
от essex
Днес пак ми направи номерчето, изгасих и след 10 мин опа стартера не завърта :lol: с 2 леки почуквания по шалтера и завъртя перфе, този номер ми го прави веднъж на 300 км за сега, но явно ще започне все по начесто и по начесто, като имам малко повече време ще си подменя шалтера за да видя какъв ще е резултата с др шалтер.

Re: като загрее не6те да пали

Публикувано: 16 окт 2011, 15:16
от sevte
Здравей колега,ще ти кажа как да се справиш с проблема.При време имах Форд Орион 1.4 и също като загрееше не палеше,свят майстори обиколих и никой не ми помогна.Един ден споделих проблема с един колега и той ми казва,дай да опитаме .Отидохме до колата и свързахме два кабела на двата извода на стартера и ги допряхме .Колата запали.На следващия ден отидох в първия ел.магазин и си купих три метра многожилен кабел /има ги червени ,бели,черни,всякакви/ и един бутон за паленето.Монтирах бутона под кормилото и вкарах кабелите.Свързах стартера директно с ключа и оттогава само врътвам контактния ключ /за да не се заключи волана/ и натискам бутона ,колата веднага стартира.Успех и пиши дали ще ти се оправи проблема....защото аз отстраних този проблем и сега вече се блъскам със следващия ,защото си купих Форд Фокус :D