Вентилатор - минус няколко коня

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Вентилатор - минус няколко коня

Мнение от teoto » 21 юни 2006, 18:00

Нека колегите с 1.8D да споделят, като им се включи вентилатора на охлаждането имат ли чувството, че мощтността пада. При мен особено по баир е много дразнещо - все едно някой ме дърпа отзад.

Потребителски аватар
Манияка
потребител
потребител
Мнения: 240
Регистриран: 05 май 2006, 20:56
Модел на автомобила: Мондео CHIA 1.8 16v 115 PS и Орион 1.4 73 PS Моно
Местоположение: Крумовград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Манияка » 21 юни 2006, 19:25

Незнам с или без вентилатор,ама един колега имаше като твоя 1.8 дизел и той се оплакваше по баирите,че много зор му давало.Така е при дизела,не се притеснявай :lol:

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

за вентилатора

Мнение от svir4o » 21 юни 2006, 23:21

гледал ли си как е акумулатора и евентуално зарежда ли динамото в нормалните граници.вентилатора е с голяма консумация и доста товари.дори да не е от това провери как е състоянието на електролита ако акумулатора не е сух тип.лято е *00140*

1.8d
потребител
потребител
Мнения: 1156
Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от 1.8d » 22 юни 2006, 04:52

Аз лично не съм забелязвал такова нещо.Единственото което ми е направило впечатление,е че на ниски обороти като се включи перката и оборотите за около 1 сек.падат леко.Както писа колегата,вентилатора е голям консуматор и бая ток му трябва да се развърти
Изображение
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам....

teoto
потребител
потребител
Мнения: 198
Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i
Status: Извън линия

Мнение от teoto » 22 юни 2006, 17:29

Акумулатора е наред. В събота свалях алтернатора - и той наред. Зарежда си нормално. Сутрин като запаля ремъка присвирва докато се разтовари системата от подгряването. Има нещо гнило.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 22 юни 2006, 23:33

Това с пресвирването на ремъка сутрин си е нормално. Натоварването на алтернатора е огромно заради подгряването, а и ремъка е студен и преплъзва леко.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 23 юни 2006, 10:50

Да не ти е клеясала някоя клема за масата и там да се губи тока. При по-голяма консумация е много осезателно.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта