Страница 1 от 1

Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 02 окт 2011, 15:26
от naskopk
Здравейте!Колата ми е Форд Ескорт 1995 1.6. Пълен Инжекцион(бензин) combi GHIA. Проблемът е следния:На шалтера на управляващия кабел идва около 9-9.5 V.Обувката я изчистих, но проблема остана и не може да завърти стартера. Моля, колеги, пратете ми схема на свързване на това нещо и минава ли през реле или идва директно от клемореда на ключа?

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 09 окт 2011, 02:37
от deathstorm
Колега ето ти схемата, дано ти помогне:

Изображение

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 09 окт 2011, 11:25
от HACKO
А напрежението как го мериш? При закачена или откачена обувка? По време на меренето на обувката какво е напрежението на клеймите на акумулатара?

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 09 окт 2011, 22:35
от naskopk
Меря го при закачена обувка(намотката на шалтера се явява като товар).А на клемата на акомулатора е около 12.5 V. Трябва да намеря начин да оправя стартера, защото не е приятно всяка сутрин колата да се бута, за да запали.

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 09 окт 2011, 22:48
от HACKO
Искам да уточня (не се заяждам), докато мериш на шалтера 9.5V на акумулатора е 12.5V, това говори за лоша връзка във веригата, евентуално контактен ключ или таблото с бушоните (често дефектира при Ескорт).

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 10 окт 2011, 21:26
от naskopk
Реших утре да ходя да купя нов клеморед на ключа, понеже и на мен ми се струва, че там е проблема.След като го монтирам, ще информирам за резултата!
Поздрави! :o

Re: Проблем със стартера на Форд Ескорт

Публикувано: 13 ное 2011, 11:38
от naskopk
Проблема се оказа от клемореда на ключа. Адашът се оказа прав, беше просто хлабава връзка на контакта. Смених го и нещата се оправиха. Благодаря на всички.
Закривам темата. :D