За лампата на акумулатора
- shaby
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 31 май 2006, 11:36
- Модел на автомобила: Escort '96 1.8 TD
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
За лампата на акумулатора
Става въпрос за лампата на таблото. Свети съвсеееееем лекичко, даже се вижда само на тъмно. Например карам на 5-та с 2500 оборота и не свети. Минавам на четвърта и стига да речем до 3500 оборота и лампата светва както описах - лекичко. Вероятно има проблем със зареждането, но дали ще може някой да обясни за какво по-точно се касае... За недозареждане, за презареждане или за друг проблем? Благодаря Ви!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 14 апр 2006, 20:00
- Модел на автомобила: Ескорт комби 1.8Д .94
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
И аз имам същия проблем, като си карам съвсем леко свети , и то трябва да се загледаш .Карах я на маистор свалиха алтернатора ,разглобиха го и се оказа че му няма нищо,праща ме на електричар да ми опънат нова жища от таблото до алтернатора, проблема бил там,но засега си карам така тя пак си зарежда.
- merakliata
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 22 яну 2006, 18:10
- Модел на автомобила: DodGe NeoN 1.8 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
и при мен го имаше този проблем и се оказа че диодната гръпа на алтенатора или там както се води е в процес на изгаряне лампата светеше по малко докато един ден светна много и не запалих докато не я смених двапати за 2 месеца и си проверете и кабелите от стартееа към алтернатора при мен от там идваше заради окисление

-
- потребител
- Мнения: 190
- Регистриран: 07 фев 2005, 09:13
- Модел на автомобила: Fiesta 1.1 C '89; Escort 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проверете си и кабелите (дебелите
) от алтернатора към стартера и акумулатора (както съветва и merakliata)! Ако кабела (веригата) на възбудителната намотка е прекъснат, алтернатора изобщо няма да зарежда и лампата на акумулатора при подаване на контакт няма да светва, а и после!
При мен бяха почти прекъснати/прегорели въпросните кабеляци и при мааалко по-голяма консумация на ток - двигател на по-височки обороти + светлини или друга подобна комбинация почваше направо да си свети лампата
. Интересното е че при двг на ниски обороти + светлини например не беше проблем... Проблема беше че сечението на кабелите беше намаляло значително и вече не можеше да пропусне достатъчно голям ток...
Направо се разбих докато локализирам проблема - алтернатора го свалях сума пъти (мислех си че не е у ред нещо:)), гледах четки, диодна група etc. докато не помислих малко как и защо става
.
ай, дано съм помогнал
!

При мен бяха почти прекъснати/прегорели въпросните кабеляци и при мааалко по-голяма консумация на ток - двигател на по-височки обороти + светлини или друга подобна комбинация почваше направо да си свети лампата

Направо се разбих докато локализирам проблема - алтернатора го свалях сума пъти (мислех си че не е у ред нещо:)), гледах четки, диодна група etc. докато не помислих малко как и защо става

ай, дано съм помогнал

-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Не ти работи някоя от фазите на генератора. Възможно намотка на късо, прекъснал/пробил диод и т.н. Повредата се диагностицира с осцилоскоп. Процедурата е елементарна, но не за сервизи с манталитет и оборудване "всичпо по 1 лев".
Необходимо е да се търси повредата незабавно. Възможни са повреди в управлението на инжекциона, имобилайзера и т.н. В случая теб с дизела това не те грози (евентуално ако имаш имобилайзер е опасно), но да се има предвид от другите четящи тук.
Необходимо е да се търси повредата незабавно. Възможни са повреди в управлението на инжекциона, имобилайзера и т.н. В случая теб с дизела това не те грози (евентуално ако имаш имобилайзер е опасно), но да се има предвид от другите четящи тук.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
И при мен е така ходих да ми го замерят казаха ми смени четките. Сменям аз четки и четкодържател има разлика. Преди като пуснех парното и падаха оборотите в покой като бях. А сега не мърдат, но пак вечер свети слабо и акумулатора ми умира. На какво може да се дължи като отидох да ми го замерят след това ми казаха, че не зарежда на ниски обороти изобщо а не високи зарежда нормално.


-
- потребител
- Мнения: 321
- Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
- Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
billy_boy проблема ти идва някаде около реле регулатора.Когато си на ниски обороти + през лампата на таблото захранва релерегулатора,а тои
през четките ротора.При повишаване на оборотите генератора през вградена диона група захранва релерегулатора (самовазбужда се) и лампата на таблото огасва .
Провери лампата на таблото свети ли при подаден контакт.
през четките ротора.При повишаване на оборотите генератора през вградена диона група захранва релерегулатора (самовазбужда се) и лампата на таблото огасва .
Провери лампата на таблото свети ли при подаден контакт.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
на моя форд светеше така
аз имах такъв проблем на форд ескорт, модел до 89 г.
лампата на таблото е включена през диод, който на външен вид прилича просто на един кабел. ако се махна, куплунга си става да се свърже без него, и аз помислих, че това е някаква глупост от предния собственик и го махнах. лампата взе да светва полека и при високи обороти направо да си свети, а зареждаше. замислих се и реших, че един диод на нея би свършил идеална работа.. даже си купих
... и тогава се сетих за махнатия "кабел", и с налудничава усмивка го замерих - оказа се диод! сложих го обратно, и всичко се оправи.
лошото е, че три сервиза не можаха да измислят какво има на колата и оферираха всякакви ремонти или казваха, че щом зарежда е супер и не се сетиха за диода.
лампата на таблото е включена през диод, който на външен вид прилича просто на един кабел. ако се махна, куплунга си става да се свърже без него, и аз помислих, че това е някаква глупост от предния собственик и го махнах. лампата взе да светва полека и при високи обороти направо да си свети, а зареждаше. замислих се и реших, че един диод на нея би свършил идеална работа.. даже си купих

лошото е, че три сервиза не можаха да измислят какво има на колата и оферираха всякакви ремонти или казваха, че щом зарежда е супер и не се сетиха за диода.
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Виж тук: http://audio.carsbg.net/polezno.asp" onclick="window.open(this.href);return false; /абстрахирай се от това, че е Фв/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта