Страница 1 от 2
ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 25 фев 2012, 14:48
от pachev83
ЗДРАВЕИТЕ ПАК ПРОБЛЕМИ С ТОЗИ ФОРД 1.8ТД.смених филтрите на колата с изклучен акумолатор и всичко както трябва да е.запали си нормално и работи 10 мин.беше обед .Вечерта като тръгвах запали трудно и придръпваше но се караше.На следващата сутрин запали и пак придръпване и угасна.И с много въртене повече не запали докато спря акомулатора.Прегледахме всичко си е затегнато и обезвъздушено.А това придръване го имаше преди да сменя филтрите.и като даде ток комшията светна имобилаизера лампичката под часовника като мигач и неможи да се върти...........моля за мнения.мисля че е причината в имобилаизерааааааааааааааае сдаллллллллл и затова е спряла да работи.................... помпата е естествен ЛУКАСССССССССССССССССС

Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 25 фев 2012, 16:24
от peigera
Най вероятно имобилайзера се е шашнал заради ниското напрежение в акумулатора.Зареди добре акумулатора. Ако го зареждаш на място ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изключи поне единия кабел от него за да не ходи ток до колата по време на заряд.През това време ще се рестартира имобилайзера и всичко ще е наред.
Ако вече има ток и няма да зареждаш просто откачи минуса за 2-5 мин. и готово.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 25 фев 2012, 22:11
от pachev83
аха така направих на обед го изключих......и утре се надявам да е ок.се притеснявам се дали заради него нещо не е искал да запалииииии
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 26 фев 2012, 04:46
от peigera
Aко е мигал да.Но ако е от него би трябвало и стартера да не е въртял.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 26 фев 2012, 11:14
от pachev83
за жалост преди това не мигаше преди това и се надявах да е от него нещо може би.тази лукас помпа ми омръзна 3 пъти я отваря сменят уплатнения..........................КОШМАР ще е на маистор утре и ще режът глави
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 29 фев 2012, 09:46
от pachev83
няма съвети за имобилаизера как да се оправи.................освен изключен акумолатор......
явно мото пфое няма да ми се размине
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 01 мар 2012, 07:53
от peigera
За жалост колега ,на този имобилайзер няма какво да му се направи в домашни условия.Трябва софтуер и чак тогава.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 01 мар 2012, 23:03
от pachev83
съгласен съм с теб.но като се обадих за проблема ,направо ми казаха че ще сменят клапана на помпата лукас и от там бил проблема????????????????????????а аз очаквах да я искат за компютър да препограмират...........но цената беше умопомрачителна за клапан и труда
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 01 мар 2012, 23:31
от diesel1.6
И най-злият имобилайзер се ликвидира и след като има проблем с него на 1,8 дизел някъде до 1998 - 2000 година производство. И за следващите има лекарство, но докато още работи всичко и ако знаеш как се прави. За конкретния случай блокирал имобилайзер може да се пусне в мотопфое, знам за цена 54 лв от лятото. Ако е повреден клапанът - сложете обикновен или някой секретен, но втора употреба. Ако се слага обикновен, ще трябва или да се махне имобилайзера, или да се остави свързан старият клапан.
Не е до колата проблемът, между другото. От другаде идва.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 02 мар 2012, 08:39
от peigera
А с имобилайзера как е положението?Мига ли още или не?Правилната му работа е като подадеш на контакт да светне постоянно за няколко секунди и след това да угасне.При теб мига ли още?
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 15:13
от pachev83
мигаше постоянно и неможеше да завърти стартера.за 100 лв е остранен и не е свързан с помпата..........тва каза (с думи изкарани с ченел)човека които го оправи
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 16:51
от diesel1.6
Интересувам се дали ключа ти отваря вратите дистанционно - с копчетата. И сега работи ли.
Аз знам как се маха имобилайзер по дивашкия начин, но не знам дали след това ще работи отварянето на вратите. Има и културен начин, но него не го знам и не е за всеки модел.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 17:04
от peigera
Дали може да споделиш как се маха имобилайзера.По начина който знаеш.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 17:32
от diesel1.6
На колите с компютър EEC IV може да се прескочи имобилайзера с помощтта на ел схемата и допълването и за липсващата част. Има скрити връзки. Проблемният електронен блок се заобикаля - така се прескача блокирането на стартера. Остава въпросът как ще работи отварянето на вратите - предполагам, че си е отделна система, но не смея да пробвам на моята кола, и ме мързи да пусна за проба някой ЕЕС от запасните, които имам.
При коли с EEC V и последните версии на EEC IV някъде 1998 - 2000 година вече защитата срещу кражба е врадена в компютъра и корекцията става само софтуерно или хардуерно, но в него вътре, или пък по културният начин.
Ескортите до едно време са с защитна електроника във вид на една черна пластмаса залепена на самата ГНП. Това се маха съвсем лесно, ликвидира се релето за блокиране на стартера, а клапанът за пускане на горивото се пуска на 12 в или ако не иска, се сменя с евтин обикновен.
Културният начин е с определена хитрина за дезактивиране при налични ключове на колата и работещ имобилайзер. Нещо от рода на даване на контакт, изчакване 30 секунди, връщане на ключа, контакт за до 3 секунди, връщане на ключа и т.н. Четох го някъде, струва ми се да е за EEC IV и V.
Накратко - по схемата се намира къде е релето за блокиране на стартера и управляващата му намотка се захранва вместо от имобилайзера от 12 в след контактния ключ. Но някои коли блокират от компютъра.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 19:53
от peigera
Да колега аз питах повече за тези които блокират то компютъра.Другите са ми ясни.БЛАГОДАРЯ МНОГО

Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 03 мар 2012, 20:12
от diesel1.6
Не разбрах точно за кои питаш. Тези, които блокират от компютъра ли? От компютъра блокират само които са с вградена в него защита срещу кражба (PATS нещото - имобилайзер). Това са колите (искам да кажа форд) след 1999 - 2000 някъде. Другите блокират от една външна черна кутийка, малко жици, реле и секретния клапан на помпата. Има и трети, при които има една черна магия на самата помпа, на ескорт съм ги виждал. Последните са най-лесни за махане.
Аз се интересувам как мога да махна моята система, защото нямам нужда от нея. Но искам ключа да продължи да си работи и като дистанционно, и да мога да програмирам още ключове при нужда.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 05 мар 2012, 19:05
от pachev83
здравеите радвам се че взе да се пише по темата.че имам ново инфо и въпрос.въпросния маистор от бургас (известен много)ми го оправи имобилаизера.питах го точно какво е свървил.........но не каза нищо конкретно.като му я оставих каза че е проблема в някъв клапан на които е закачен имобилаоизера и се сменя с прост както каза колгата,но в моя случаи не се е налийило.викам си ок.днес му званя защото немойах запаля нещо го питам дали не трупа грешки компа ми и с 5 разговор каза че няма как да стане тва гарантирал,защото не ми е влизал в компа.и се зачудих какво е правил тогава.поогледах си помпата о забелязах лек теч от клап.авансатота......и ВИДЯХ ЧЕ ДО ПОМПАТА ИМА ИЗКЛЮЧЕНА БУКСА ОТ КОЯТО КАБЕЛИ ВЛИЗАТ В ТОЗИ КЛАПАН,2 РИЯ В ПОМПАТА ,А 3 ТИЯ НА САМАТА ПОМПА ПЛАТКА ОТГОРЕ.????????????????????????????????а колатаработи идеално.................без тези кабели и може ли затва да иска 100 лв
2 рия вариянт
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=41122" onclick="window.open(this.href);return false; евтиния
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 05 мар 2012, 19:20
от peigera
Aз предполагам,че при мен блокировката е от компютъра защото свалих моя и от другия ми РС компютрите и ги размених.И двете коли са еднакви.Единия е 96 и има имобилайзер а другия 91 и няма имобилайзер.С по новия компютър по старата кола не иска да запали.
Колега не знам за какво и колко може да вземе този майстор,но при твоя дизел нещата не са толкова сложни.Може ли да кажеш кой е майстора известен в Бургас.
Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 05 мар 2012, 22:04
от diesel1.6
pachev83 написа:здравеите радвам се че взе да се пише по темата.че имам ново инфо и въпрос.въпросния маистор от бургас....
...забелязах лек теч от клап.авансатота......и ВИДЯХ ЧЕ ДО ПОМПАТА ИМА ИЗКЛЮЧЕНА БУКСА ОТ КОЯТО КАБЕЛИ ВЛИЗАТ В ТОЗИ КЛАПАН,2 РИЯ В ПОМПАТА ,А 3 ТИЯ НА САМАТА ПОМПА ПЛАТКА ОТГОРЕ.????????????????????????????????а колатаработи идеално.................без тези кабели и може ли затва да иска 100 лв
2 рия вариянт
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=41122" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; евтиния
Ако тръгнеш да купуваш обикновения клапан за помпата, струва 20 - 30 лв най-много. Мисля, че Косер имат. Аз имам и стари, също и други колеги из форума.
Дай една снимка на помпата да видим какво има там

Re: ИМОБИЛАИЗЕР ПРОБЛЕМ
Публикувано: 06 мар 2012, 20:31
от pachev83
за ДИЗЕЛ 1.6 колега аз питам дали на мястото на авансатора клапан да се сложи по евтиния този които съм сложил адрес с снимка по горе, или се слага на негово място друг вариянт за авансатор?снимка на помпата ще снимам и ще сложа
а за майстора се казва КАЛИН и лошо не казвам а че е оправи имобилаизера но не казва кво е сторил