Проблем ECU Galaxy
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Проблем ECU Galaxy
Здравейте колеги,
имам Галакси 2.0 DOHC бензин, 115 к.с, и бих искал да споделя с Вас следния проблем, с надежда някой да помогне или да даде предположение. Та проблема е следния: онзи ден както си карах колата изведнъж угасна и светнаха всички лампи по таблото, след което изведнъж пак тръгна и след 20м пак угасна и не иска да запали, поизчаках малко и колата като поизстина, запали все едно нищо и няма, пристигнах си в къщи, загасих колата и реших отново да я запаля...да ама не, пак не иска,пак изчаках да изстине и запали отново без проблем. Тоест проблема се появява когато колата малко вдигне температурата/загрее/.В момента колата е при диагностик и той казва, че не е това в което се е съмнявал: комутатор, датчик на оборотите или пък бубини, каза че изкарвал някакъв проблем в командния блок на управление на мотора/ когато колата е загряла и подавал информация за температура -40 градуса и тя вкарвала повече гориво и се давела/. Съмнява се за студена спойка..... Галаксито не изкарва никаква грешка на таблото все едно всичко е ОК. Моля помогнете, защото този команден блок, знаете струва майка си и баща си.
имам Галакси 2.0 DOHC бензин, 115 к.с, и бих искал да споделя с Вас следния проблем, с надежда някой да помогне или да даде предположение. Та проблема е следния: онзи ден както си карах колата изведнъж угасна и светнаха всички лампи по таблото, след което изведнъж пак тръгна и след 20м пак угасна и не иска да запали, поизчаках малко и колата като поизстина, запали все едно нищо и няма, пристигнах си в къщи, загасих колата и реших отново да я запаля...да ама не, пак не иска,пак изчаках да изстине и запали отново без проблем. Тоест проблема се появява когато колата малко вдигне температурата/загрее/.В момента колата е при диагностик и той казва, че не е това в което се е съмнявал: комутатор, датчик на оборотите или пък бубини, каза че изкарвал някакъв проблем в командния блок на управление на мотора/ когато колата е загряла и подавал информация за температура -40 градуса и тя вкарвала повече гориво и се давела/. Съмнява се за студена спойка..... Галаксито не изкарва никаква грешка на таблото все едно всичко е ОК. Моля помогнете, защото този команден блок, знаете струва майка си и баща си.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Дайте предположеноя, какъв е проблема. И да попитам този датчик на коляновия вал може ли на диагностика да се хване ако е проблемен?
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Да не ти е проблемен температурния датчик.Като угасне така извади му буксата,би требвало колата да запали с включена перка.Датчика за компютъра мисля че беше горния на термостатното тяло под бобините,долния беше за стрелката.Само той подава информация на компютъра колко е загряла колата.Да се повреди компютъра не вервам,не вервам и за студена спойка,това не е Ескорт.Прдполагам че той си е заминал щом проблема е като позагрее колата и после пали отново.Ако датчик на колянов вал не е в ред няма и да запали изобщо.Угасне ли Галактиката вади буксата и върти,запали ли от него е.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Здавей отново колега, благодаря ти че отново се отзоваваш. Диагностика при, който беше колата каза че е именно проблемен температурния датчик, както и каза че го е сменил, но днес колата като позагря отново угасна и запали след около 2часа, това ме навежда на мисълта, че проблема не е в темп. датчик. В момента колата е в сервиз на бош и хората ми казват, че не е гаснала въобще. Вече не знам какво става. А да питам дали може да е комутатаора?. ......
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Може да е комутатора,да.Един френд имаше проблем с комутатор.Но неговото не искаше изобщо да запали.Сложиха комутатор от някакъв ескорт ако не се лъжа.Получи се обаче че като го захванат както си е оригинално захващането колата не палеше а трябваше да ,,виси''.Хванаха го със свински опашки горе за кората и така го продаде Галаксито,още си се движи по града.Добре би било ако имаш да вземеш за проба отнякъде и да покараш два три дни преди да го платиш.Забелязал ли си щом ти гасне в движение,да не би като друснеш в дупка да гасне колата.Пишеш че в сервиза не е гаснала,там е в покои и предполагам е работила достатъчно.Направи експеримент докато работи колата натискай и клати релетата и бушоните по таблото наред и силно.Пресецне ли ще локализираш ако имаш лош контакт или студена спойка по некое реле както беше при мен.Беше реле номер 18 което е за бензиновата помпа.Не помня вече с тебе ли писах за него.Иначе самото табло си е здраво VW табло,не е ония найлонените като клавиатура на Ескортите.За да ти оправат колата трябва да посети сервиз не палеща,иначе си е само ръсене на пари без резултат.Проблема е електрически,и не ти е виновен компютъра.Заслушай се също когато върти на стартер и не иска за запали,помпата подкачва ли.Не подкачва ли помпата проблема е релето което казах бутона под шофьорската седалка и от Галаксито за което писах третата възможност е комутатора.Много дълго стана,пробай и пиши ако има нещо.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Ще пробвам и задължително ще пиша, но колата и днес ще бъде в сервиза, така че ми остава само да чакам. Колата изгасна каткто си работеше на място и не иска да запали 2 часа /както писах/ и като видя пътната помощ все едно се уплаши и запали.
Що се отнася за релето на бензиновата помпа при мен е номер 12 така го дават по книжка, ако не съм си превел нещо невярно. Нещо ми говореше за бутон под шофьорската седалка / какво имаш в предвид/, там не виждам нищо да има /знам ли/. Все пак ще чакам и отговор от сервиза. Момчетата са доста в час и те чакат да изгасне колата за да локализират проблема. Не ги хваля, но проблеми които други не са решавали, те са ги управяли.

-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Под шофьорската седалка като извадиш отзад-отдолу чекмежденцето се намира бутона който спира горивото при удар.Той,заедно с релето управлява помпата да работи или не.Затова казвам че трябва да се заслушаш когато не пали помпата качва ли.За да ти угасне колата или спира горивото или спира искрата на свещите,друг филм няма.Ако имобилайзера нещо се скапе мисля че не въртеше изобщо стартера,но не съм 100% сигурен затова.Моето Галакси имаше проблем навремето със студени спойки на релето(преди 4 години като го купих),другото за което споменах проблем с комутатора.Там с проблемния комутатор също не работеше помпата,а беше изправна защото и подадахме 12волта от буксата която е под предна пасажерска седалка.Моето с проблемното реле палеше,но се случи няколко пъти да не иска иначе старера върти като луд.След час си запали и няма проблем неколко дена после.Имам приятел с жичкаджииски сервиз и когато направи проблем на баща ми с паленето и щеше да получи удар от притеснение чак тогава отидах и решихме проблема.Проблема се локализира както ти описах,при работещ автомобил почна тръскане на таблото и реле по реле бушон по бушон,докато пресецна.Оттогава нямам грижи 4 години вече.Успех и дано решиш проблема лесно като мен.Пиши какво е станало,да е полезно за всички,защото това е мизерия която диагностика няма да е хване докато работи колата.
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Проблемът вече е локализиран / да се надявам/ и отстранен, за което искренно и отново благодаря на момчетата от Бош. Колегата vladoiko беше прав като писа, че проблема неможе да се открие докато колата работи нормално, а трябва да изгасне сама и след това да се търси причината. Момчетата от Бош казаха, че всичко идва от силово захранващото реле на електронния блок на управление на двигателя /Power Supply Relay ECU/. Искренно се надявам, че всичко вече ще е ок. Отново благодаря на отзовалият се колега 

-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Колега,къде се намира това реле?В моторния отсек или в купето в бушонното табло?
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 22 дек 2011, 16:37
- Модел на автомобила: Galaxy 2.0i, DOHC, 115 к.с , АГУ Фобос
- Местоположение: гр.София
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
В купето на автомобила и доколкото разбрах е на гадно място, човека дето я прави каза, че доста бил разглобил таблото. Това реле даже и в книжката не го открих под определен номер. Самото реле е с два номера 165906381 и 24.5200.00 KTB. Интересно, че под първия номер дава реле на бензиновата помпа, а двата номера заедно Power supply relay /поне така казва и Google/. Дори и монтьора ми каза, че това си е захранващото реле на ECU.
-
- потребител
- Мнения: 169
- Регистриран: 06 юни 2007, 16:20
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK4 2.0flexifuel+Gas Brc
- Местоположение: Vidin
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Ок,мерси!На следващото разглабяне на таблото ще гледам по внимателно 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 окт 2019, 09:22
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Проблем ECU Galaxy
Да питам , къде се намира това реле , че и аз имам проблем с паленето (не отива ток към помпата)vladoiko написа: ↑28 фев 2012, 23:04Може да е комутатора,да.Един френд имаше проблем с комутатор.Но неговото не искаше изобщо да запали.Сложиха комутатор от някакъв ескорт ако не се лъжа.Получи се обаче че като го захванат както си е оригинално захващането колата не палеше а трябваше да ,,виси''.Хванаха го със свински опашки горе за кората и така го продаде Галаксито,още си се движи по града.Добре би било ако имаш да вземеш за проба отнякъде и да покараш два три дни преди да го платиш.Забелязал ли си щом ти гасне в движение,да не би като друснеш в дупка да гасне колата.Пишеш че в сервиза не е гаснала,там е в покои и предполагам е работила достатъчно.Направи експеримент докато работи колата натискай и клати релетата и бушоните по таблото наред и силно.Пресецне ли ще локализираш ако имаш лош контакт или студена спойка по некое реле както беше при мен.Беше реле номер 18 което е за бензиновата помпа.Не помня вече с тебе ли писах за него.Иначе самото табло си е здраво VW табло,не е ония найлонените като клавиатура на Ескортите.За да ти оправат колата трябва да посети сервиз не палеща,иначе си е само ръсене на пари без резултат.Проблема е електрически,и не ти е виновен компютъра.Заслушай се също когато върти на стартер и не иска за запали,помпата подкачва ли.Не подкачва ли помпата проблема е релето което казах бутона под шофьорската седалка и от Галаксито за което писах третата възможност е комутатора.Много дълго стана,пробай и пиши ако има нещо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта