ел. проблем с подгряването и светлината за мъгла
- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
ел. проблем с подгряването и светлината за мъгла
Днес като си карах пуснах фаровете и гледам диода, който е на бутона за нагряване на задното стъкло премигва в такт със смущениятя от радиото. Също и не зайно как беше включена светлината за мъгла (задната), чиито диод светеше постоянно. Изключвам я светлината и диода за нагревателя спира да мига.
Лоша маса ли ?
До сега не го бях виждал това нещо. То като цветомузика тоя диод.
Проблем с електриките до сега не съм имал с изключение на онзи ден, когато не ми зацепи имобилайзера и се чудя що не пали. Беше се напекла и викам да я мръдна на сянка ама йок. Меря акумулатора - 12.6волта, въртя и хоп пали... да се чудиш.
С WD-40 ли пръскахте металните части за почистване ?
Лоша маса ли ?
До сега не го бях виждал това нещо. То като цветомузика тоя диод.
Проблем с електриките до сега не съм имал с изключение на онзи ден, когато не ми зацепи имобилайзера и се чудя що не пали. Беше се напекла и викам да я мръдна на сянка ама йок. Меря акумулатора - 12.6волта, въртя и хоп пали... да се чудиш.
С WD-40 ли пръскахте металните части за почистване ?
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Препоръчвам ти бързо да погледнеш платката с релетата (под таблото) или да я закараш при някой, който разбира. Ескорт/Орион често имат проблеми с прекъснати пътечки, студени спойки или разни окъсявания по тая платка. Миналата година, с Ориона, ми се случи подобна случка с осветлението на бутона за подгряване на предното стъкло + още някаква верига се включваше, но забравих коя. След половин час мигане на диодчетата и жужене от някакво реле, купето се напълни с пушек - беше се подпалил един куплунг. Добре че бързо успях да немеря къде е огъня, щото можеше да отиде колата.
Може проблемът ти да не е точно такъв, но за да не ти се разтреперват кратата като на мен си прегледай внимателно ел. инсталацията.
Понякога кабелчетата около разни куплунзи имат склонност да се оголват и застрашително да се доближават едно до друго. Раздалечавай и изолирай. И погледни дали отнякъде не капе вода върху блока с релетата и бушоните. Май това разрушава пътечките.
Може проблемът ти да не е точно такъв, но за да не ти се разтреперват кратата като на мен си прегледай внимателно ел. инсталацията.
Понякога кабелчетата около разни куплунзи имат склонност да се оголват и застрашително да се доближават едно до друго. Раздалечавай и изолирай. И погледни дали отнякъде не капе вода върху блока с релетата и бушоните. Май това разрушава пътечките.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Блокът с бушоните е захванат за нещо като кутия от (май беше бяла) пластмаса. От задната и страна излиза сноп с кабели. Върху тая "кутия" са забодени релетата. Вътре в кутията има платка, която трябва да се прегледа за ръждясали и прекъснати пътечки, за лоши спойки.
Може проблемът да не ти е там, но на един ескорт/орион винаги е полезно да се направи профилактика на тая част от ел. системата. От там могат да се получат проблеми като неработеща бензинова помпа, загуба на светлини, на мигачи или на осветлението на таблото, нероботещ вентилатор на парното и др.
Погледни също в нишата между двигателя и предното стъкло - да не би по куплунзите там да има оголени жички, които се докосват.
Може проблемът да не ти е там, но на един ескорт/орион винаги е полезно да се направи профилактика на тая част от ел. системата. От там могат да се получат проблеми като неработеща бензинова помпа, загуба на светлини, на мигачи или на осветлението на таблото, нероботещ вентилатор на парното и др.
Погледни също в нишата между двигателя и предното стъкло - да не би по куплунзите там да има оголени жички, които се докосват.
- BuLLDoZeR
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 21 ное 2005, 16:47
- Модел на автомобила: Escort 1.4i PTE `95 Mk7
- Местоположение: София/В.Т
- Status: Извън линия
Абе колата е що годе запазена, но ще я проверя по-подробно за изолациите по кабелите. Още не съм го свалил тоя блок, щот се няма време с тази моята работа, а на бащата не му се занимавало... бла бла.
Негов колега жичкаджия му казал, че не било хубаво да се сваля тая платка, та бащата какъвто е плашлив сега едвам ще го убедя да я свалим. Та тази кутия, за която казваш, в нея кабелите как влизат, с букса ли, в смисъл разкачам буксата и издърпвам кутията с платката и правя каквото правя. Мисълта ми е после слагането лесно ли ще стане или ще трябва кабел по кабел... ако не е с букса.
Негов колега жичкаджия му казал, че не било хубаво да се сваля тая платка, та бащата какъвто е плашлив сега едвам ще го убедя да я свалим. Та тази кутия, за която казваш, в нея кабелите как влизат, с букса ли, в смисъл разкачам буксата и издърпвам кутията с платката и правя каквото правя. Мисълта ми е после слагането лесно ли ще стане или ще трябва кабел по кабел... ако не е с букса.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз сам не съм я свалял напълно. Презапояването ми го прави един познат майстор жичкаджия в Ловеч.
Ровил съм около тая "кутия" и сноповете с кабели, когато имах нагоряла жичка и трябваше да изолирам. До колкото си спомням всички кабелчета и снопчета са на букси (или както там му е името), които май са различни и при обратното поставяне няма как да им размениш местата. Гледай само да запомниш местата на реленцата, макар че мисля, че и те пасват само където им е мястото. И ако имаш код на касетофончето си го припомни, щото след края на операцията ще ти го иска.
Ровил съм около тая "кутия" и сноповете с кабели, когато имах нагоряла жичка и трябваше да изолирам. До колкото си спомням всички кабелчета и снопчета са на букси (или както там му е името), които май са различни и при обратното поставяне няма как да им размениш местата. Гледай само да запомниш местата на реленцата, макар че мисля, че и те пасват само където им е мястото. И ако имаш код на касетофончето си го припомни, щото след края на операцията ще ти го иска.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта