Страница 1 от 1

Консумация на ток около 100мА

Публикувано: 03 сеп 2006, 21:40
от J6B
Колата е фиеста,двигател 1.3 моно,още зимата акумулатора го зареждах на 10 дена докато се постопли времето,цяло лято караше но днес сутринта давам контакт,неще да откъне,мера с мултицета 10,1 волт,измерих консумацията която черпи колата и излезна 90-100 милиампера,незнам много ли е малко ли е но ток нема.Снощи съм я карал за последно а днеска след 10 часа престой няма ток и май ще си купвам нов майче,мислех си да неби от алармата но като я включих консумацията се вдигна с 10 милиампера което е нормално и не мисля че тя ми бута акумулатора,акумулатора го усещам дали е за смяна много бързо със сд-то,на предишната ми кола леше така,вземе ли сд-то да ми гасне като въртя стартера значи акумулатора си отива,и така и стана след 3 месеца си купих нов,сега на фиестата пак същото но процеса продължава една година вече,малко повече но си го обяснявам с факта че има по малко стартерче от предишната кола.Акумулатора е обслужваем но незнам какъв е като марка,пише на него само BAT Economy,и че е произведен в Добрич,май ще излезне start,черен на цвят,та ако може някой да ми даже тази консумация от 100 милиампера дали е нормална....
Мисля да си взема Старт но не економичния а стандарт 60-65 А,незнам за Монбат какво мислите,май нещо не са стабилни,поне по инфото от колеги,на служебната имаме такъв но е от една година и не е критерий още за сръвнение...

Публикувано: 04 сеп 2006, 12:48
от Mondeo18TDI96
100мА е нищожна консумация - нормална батерия ще кара поне 1-2 месеца преди да падне. Явно плаче за нова (а може да има нужда от електролит ... ) !

(предполагам че си мерил DC (а не AC) :D )

Публикувано: 04 сеп 2006, 22:34
от J6B
Купих си СТАРТ за 64 лв,60А и работата заспа,вече и музиката не гасне като върти стартера,има две години гаранция уж...

Публикувано: 14 сеп 2006, 17:10
от vvk79
Човече 100 мА е много парво си провери добре ел.инсталацията преди да си купиш нов акумулатор.
консумацията не трябва да ти е повече от 5-6 мА.
Щом акумулатора ти покаэва 10 В . Эначи наистина ти е изтощен напално. провери дали ти зарежда генератора като запалиш трябва да ти дава над 14 В.

:))

Публикувано: 14 сеп 2006, 17:22
от pelinkov
Братчет иди да ти премерят киселината и ще разбереш коя клетка е умряла. Щом ти дава 10 волта стегай се за нов (работят 5 клетки) 5*2=10 да не говорим че на клетка требжа да е 2.2 волта +-

Публикувано: 14 сеп 2006, 17:39
от J6B
Като запаля колата напрежението което показва уреда ми е 13.7 и не мърда и стотна и когато подавам газ с педала,ще проверя откъде идва консумацията на тези 100мили ампера не защото ми се виждат много а от любопитство...
а за стария акумулатор и киселината му:вече е късно,на тавана е и някой зимен ден мога да го заредя и да си направя няколко пробички с него като го оставя с една крушка от 50W да видим колко ще издържи..