Страница 1 от 2

Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 юли 2012, 18:13
от Shooter
Преди няколко дни започна да ми просветва лампата за еърбега. Едно мигване - пауза, и пак. Справка с кодовете показва проблем в шофьорския еърбег. Клатих волана, нагоре надолу, напред назад - полза никаква. Буксата под седалката - същото.
Няколко дни луд станах. Днес си викам чакай да сменя маслото и после ще ти видя сметката. Ще те разглобявам до тенеке.
Смених маслото и лампата спря да мига!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Имам лампа за сервизно обслужване!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 юли 2012, 18:30
от Didibao
Лоша връзка на буксата на волана имаш, на мен понякога ми се случва да светне лампата като се движи волана нагоре надолу, най-лесно си гася лампата, като върна контакта изваждам буксата на централата, слагам я пак и всичко е точно.

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 юли 2012, 20:21
от Shooter
И къде се оправи тази връзка?
По-горе казах, че счупих волана от горе долу и напред назад. При мен няма букса, И ако има трябва да сваля таблото да я видя.
Влизам на канала със мигаща лампа, сменят маслото, паля и лампата не мига!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 юли 2012, 20:54
от Divia
Джамбазите прилагат този номер, но на скъпите коли, вместо да сменят модула на аербега връзват лампата на същия с лампата на маслото и воаля...... копувача си мисли, че има аербег. Но при теб може и да е в таблото проблема, примерно да се преплитат сигналите поради студена спойка....

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 юли 2012, 21:02
от Shooter
При колата няма намесени джамбази. лично съм я купил от захарна германия
Там е работата че съм свалял таблото и кабелите за еърбег лампа и други които са около километража, нямат нищо общо с модула за контрол който е в средата. и ел. схемата го показва

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 24 юли 2012, 07:56
от Shooter
Мамка му, пак замига. По схема няма нищо общо с маслото. Те сега те изкормих!!! *00940*

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 24 юли 2012, 11:39
от peigera
Лоша връзка в буксата или прокъсан лентов кабел на волана. При мен беше букса на седалката пръсках е със спрей но тъка и не се оправи докато не смених самата букса.

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 26 юли 2012, 22:15
от Shooter
Днес я обезкостих. Почнах от модул Аербег та до патрона. Разглобих всички контакти, продухах ги със сух почистващ спрей, и пак ги сглобих. Същото и под седалката. Файда няма! :shock:
Изводи:
1. Лентов кабел не видох! :D
Сигурно колата ми е от преди да са измислили лентовите кабели!
2. Тези фатки от рода на : мърдай волана напред, назад, нагоре надолу, НЕ ВАЖАТ! Защото няма за какво! Няма такива връзки!
3. Май ще направя като най-прочутите и опитни майстори от сервизите - ще махна крушката! АМА НЕ МИ СЕ ЩЕ!!!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 26 юли 2012, 22:43
от peigera
Лентовия кабел е на волана. Провери с мулти цет буксите дали контактуват. При мен направо не даваше контакт а изглеждаше всичко наред. И аз пръсках с какво ли не и все скъпи- Филипс, Вюрт и нямаше ефект докато не смених буксата.

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 26 юли 2012, 23:30
от Shooter
Това да проверя буксите е идея! Но лентов кабел няма! Обикновен сноп кабели!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 26 юли 2012, 23:51
от HACKO
Есть лампочка, есть проблем.
Нет лампочка, нет проблем.

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 27 юли 2012, 01:18
от peigera
HACKO написа:Есть лампочка, есть проблем.
Нет лампочка, нет проблем.

:D :D :D Добре казано

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 27 юли 2012, 01:48
от Didibao
Има кабел навит е на спирала, не си гледал явно.

Изображение

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 12 авг 2012, 03:01
от backstage1978
HACKO написа:Есть лампочка, есть проблем.
Нет лампочка, нет проблем.
Бе то добре казано...и баща ми така казва ама колата в момента няма еърбег....няма да пиша какво ми хрумва щото не искам да дърпам дявола...оправи си еърбег-а брат

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 сеп 2012, 07:45
от Shooter
Остана ми свободно време да се занимавам с аирбега.
Намерих кръглата черна кутийка с лентовия кабел. Под волана е и не се вижда кабел, но като се разтвори леко се вижда.
Проблема е че като гледам за да сваля кабела трябва да сваля аирбега и волана. Аирбега се държи май на 6 копки - доколкото мога да видя с малко огледало. доста са стегнати. може и да бъркам щото не се вижда добре.
Въпроса ми е как да сваля аирбега без да го потроша. Някой правил ли го е. Или да сваля лентовия кабел без да свалям волан.

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 сеп 2012, 08:01
от mladen1984
airbag се сваля като се развият 2 болта тип "еврейска" звезда Т25,а другите 4 отвора не са болтове.Поне при мен е така предполагам че и при фокуса е същото.За да го махнеш трябва да си разкачил пластмасите около лостчетата за мигача и стъклочистачките.Когато издърпаш леко airbag ще видиш че гой е включен към въпросната контактна пластина "clock spring" с жълт куплонг, който най-вероятно създава проблемите и трябва да го понатиснеш!!!
Успех _friends_
Би трябвало да се покаже нещо подобно!
Изображение
Изображение

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 сеп 2012, 08:35
от Shooter
Благодаря колега. Ще търся тези 2 болта и ще опитам! Свалил съм всичко кори, мигачи.....и т.н остана аирбега и волана!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 сеп 2012, 18:44
от Shooter
Тук трябва да изкарам жълтия кабел от аирбега или сивия от дупката във волана? Сивия го помъчих , но не мърда!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 18 сеп 2012, 20:50
от mladen1984
Жълтия се вади, не сивия!!!!!!!

Re: Проблем с еърбега - Невероятно но факт.

Публикувано: 19 сеп 2012, 20:22
от Shooter
Благодаря на колегата mladen1984
Извадих кутията с лентовия кабел.
Премерих кабела от входната букса до изходната и....даде ми късо.
Пазглобих кутията и извадих кабела с двете букси. Оказа се че кабела е здрав. Прозрачен е и на светлина го огледах целия. Късото си остана.
Разглобих буксата към аирбега (разглобява се) там се оказа изненада. На снимката от ляво на дясно кабели 1 и 2 влизат в аирбега. кабели 2 и 3 идват от входната букса.....т.е. през феритната бобина кабел 3 отива в кабел 1. 2 е директен. Няма логика за късо. Някой знае ли нещо по въпроса?