Зареждане на акумулатор 55АЧ с 4А зарядно?
-
- потребител
- Мнения: 143
- Регистриран: 03 юни 2009, 13:00
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK2, 1988 г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Зареждане на акумулатор 55АЧ с 4А зарядно?
Зареждане на акумулатор 55АЧ с 4А зарядно?
Какво се случва? Възможно ли е?
Какво се случва? Възможно ли е?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Зареждане на акумулатор 55АЧ с 4А зарядно?
Идеален заряден ток. В зависимост от степента на зареждане 10-15часа.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Зареждане на акумулатор 55АЧ с 4А зарядно?
Както е написал НАСКО 4А е перфектно за този 55Аh акумулатор.
Принципно е по-добре да се зарежда с по-малък ток от колкото с по-голям, особено ако акумулатора е силно разреден (под 10.6V при напълно откачен акумулатор)
единственият недостатък е малко по-голямото време за зареждане.
Ако акумулатора е паднал под 8.5V на празен ход (т.е напълно откачен) бройте го че е дал фира - настъпват необратими изменения в него и капацитета му намалява много, почва да спада бързо и т.н
Принципно е по-добре да се зарежда с по-малък ток от колкото с по-голям, особено ако акумулатора е силно разреден (под 10.6V при напълно откачен акумулатор)
единственият недостатък е малко по-голямото време за зареждане.
Ако акумулатора е паднал под 8.5V на празен ход (т.е напълно откачен) бройте го че е дал фира - настъпват необратими изменения в него и капацитета му намалява много, почва да спада бързо и т.н
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта