Страница 1 от 1

SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 10 авг 2012, 23:44
от SuperNova
Здравейте момчета

Имам ескорт 1.8 тд със мобилайзера SACA PLUS(TOPPGUNN-550).
Вчера заключих най нормално колата,но когато след 2 часа исках да я отключа, системата не реагира и колата си остана заключена.
Лампичката на дистанционното мига, но колата не се отваря.
Въпреки всичко аз я отворих с ключа, но тя започна да пищи непрестанно, наложи се да откача единия полюс на акумулатора за да спре.
Изчаках един ден със свалена клема като си мислех че мобилайзера така ще изтрие паметта си и ще е ок, но уви.........!

http://alfa.kachi-snimka.info/viewer.ph ... 31355i.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Какво да направя, аз ли съм объркал нещо, имам ли някаква комбинация чрез копчетата на дистанционото,за да мога да разблокирам колата???

Благодаря ви много предварително
Банко

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 13:38
от to6kooo
Изхвърляш го този ужасен "Тъп гън" и си слагаш една свястна аларма,тази е боклук голям 8)

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 17:24
от SuperNova
to6kooo написа:Изхвърляш го този ужасен "Тъп гън" и си слагаш една свястна аларма,тази е боклук голям 8)
Колега благодаря ти за отговора. :D
Съгласен съм с теб за алармата че е доста мизерна меко казано и наистина е за смяна,
но преди това нали трябва да запаля колата ми някак.
Не знам нищо от аларми. Мога ли да я изкарам някак си и да подкарам форда директно.
Вече трети ден съм без кола - срам и позор!!!! :shock:

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 20:42
от HACKO
На първо време, извади блока на алармата от буксата и опитай да запалиш има 50% вероятност да стане.

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 21:08
от nikolovvd
Не знам как точно е направена при теб блокировката, но и да свалиш блока на алармата, полза няма. То иначе какъв е смисъла на алармата?
По-скоро се огледай за жици около горивната помпа. Някъде трябва да излизат две жици и да отиват до реле. Обикновенно жиците и релето са опаковани в изолационна лента. След релето има други една или две жици, които са оперативната верига на релето. Най-постото решение е да видиш как е при някой друг Форд като твоя и да възстановиш схемата.
Друг вариант е да се обърнеш за съдействие от специалист по алармите, защото те най-добре знаят какво се прави.

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 21:18
от HACKO
При много от алармите действа, няма да коментирам какъв е смисъла на алармата, темата не е за това. Знам го от алармаджия, а и от схемата на моята аларма, там се използват нормално затворените контакти на релето, като се активира алармата, релето се включва.

Re: SACA PLUS(TOPPGUNN-550) problem!

Публикувано: 12 авг 2012, 21:23
от bodurov
Точно при тази аларма гарантирано ще запали и без нея.Релето което е към нея е с нормално затворен контакт и прекъсва веригата когато алармата е сработена.Няма аларма,няма проблем.А между другото,ако имаш друго дистанционно пробвай.Наъ-вероятно там е проблема,или батерия или трябва да се препрограмира или просто се сдухало.