Нестабилни ниски обороти и гаснене...
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 24 сеп 2006, 23:36
- Модел на автомобила: Мондео 1,8 16 V, DOHC, '93
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Нестабилни ниски обороти и гаснене...
Здравейте,
Поствам въпроса си, понеже не намерих тази тема....
Та така, след като направих основен ремонт на колата, и ми я върнаха, започна да гасне на ниски обороти, когато стопли двигателя...Абе, изобщо нестабилни ниски обороти...Подскачащи..
Освен това, държи доста високи обороти, когато е студена - около 2000. От време на време се стабилизира и оправя...но най-често гасне почти на всеки светофар.
Идея си нямам защо е така...Знам само, че трябва да сменям ел. инсталация, щото на дюзите кабелите са пооголени и на други места също има изпечена и паднала кабелна изолация. Но не знам на какво се дължи това гаснене...остава и стартера ми пак да се прецака и...бутай..
Очаквам съвети...
Благодаря
Поствам въпроса си, понеже не намерих тази тема....
Та така, след като направих основен ремонт на колата, и ми я върнаха, започна да гасне на ниски обороти, когато стопли двигателя...Абе, изобщо нестабилни ниски обороти...Подскачащи..
Освен това, държи доста високи обороти, когато е студена - около 2000. От време на време се стабилизира и оправя...но най-често гасне почти на всеки светофар.
Идея си нямам защо е така...Знам само, че трябва да сменям ел. инсталация, щото на дюзите кабелите са пооголени и на други места също има изпечена и паднала кабелна изолация. Но не знам на какво се дължи това гаснене...остава и стартера ми пак да се прецака и...бутай..
Очаквам съвети...
Благодаря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Ако е под 3000км след ремонта е недопустимо да развива обороти над 3500-4000/мин така че трябва да се надява да се обучи сам.
При пробег до 1000км ако сегментите са с по-малък ключ може да се получи леко затягане когато загрее и оттам да идва неравномерната работа и затягнето. Би следвало след разработката да се нормализира.
МНОГО ВАЖНО Е В ТАКИВА СИТУАЦИИ ДВИГАТЕЛЯ ДА НЕ СЕ ФОРСИРА И ДА НЕ СЕ ПРЕТОВАРВА.
При пробег до 1000км ако сегментите са с по-малък ключ може да се получи леко затягане когато загрее и оттам да идва неравномерната работа и затягнето. Би следвало след разработката да се нормализира.
МНОГО ВАЖНО Е В ТАКИВА СИТУАЦИИ ДВИГАТЕЛЯ ДА НЕ СЕ ФОРСИРА И ДА НЕ СЕ ПРЕТОВАРВА.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 24 сеп 2006, 23:36
- Модел на автомобила: Мондео 1,8 16 V, DOHC, '93
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Благодаря ви за отговорите...
мисля, че сега е около 3000 км. Но все пак...колко време продължава това настройване на компютъра...верно, че напоследък започна по-малко да гасне...но все пак не пропуска...
не я натоварвам повече от 3500 оборота, и то само за кратко...Карам си я спокойно..
Благодаря още веднъж...
мисля, че сега е около 3000 км. Но все пак...колко време продължава това настройване на компютъра...верно, че напоследък започна по-малко да гасне...но все пак не пропуска...
не я натоварвам повече от 3500 оборота, и то само за кратко...Карам си я спокойно..
Благодаря още веднъж...
- Overclock
- потребител
- Мнения: 358
- Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
- Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега и аз съм със същия проблем с тази разлика, че не съм правил основен ремонт.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6015" onclick="window.open(this.href);return false;
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6015" onclick="window.open(this.href);return false;
Последна промяна от Overclock на 26 сеп 2006, 09:24, променено общо 2 пъти.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
По-вероятно според мен да не са закачили някой датчик след ремонта.Я провери отдолу на въздушния филтър/въздухопровода/ дали е щрактната клемата,а най важнато виж на МАФа дали е надянът щекера и не е зле да го почистиш МАФА...
Ако не помогне извади де що има щекери и ги напръскай с контактен спрей,после ги нахакай пак.Симптомите са на неправилно отчитане на масата на постъпващия въздух или неправилна работа на датчика за температурата,ахъ....





Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта